Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 51 gasten bekijken dit topic.

)()()sT


Chris


elianmars

Netjes, Dré!  :eusa_clap:

Nu moet Sander wel voorzichtig doen met de banden er weer op draaien ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 08-08-2016 12:19:45
Netjes, Dré!  :eusa_clap:

Nu moet Sander wel voorzichtig doen met de banden er weer op draaien ;D
2e keer gaat altijd sneller met opknappen. Je hebt dan tenslotte ervaring opgedaan  ;D

KIM

Sander is een volleerd bandendraaier  :P

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

UserID6342

Netjes inklemmen en lepel iets van de velg afhouden en dan is er totaal niets aan de hand en draai je de band er zo op ;D

BBS

Behalve dan een 17" Nankang band ::) Stugge loeders.
Aangezien dit kleinere velgen zijn mag dat geen probleem zijn. Worden wel weer verschrikkelijk mooie velgen :eusa_clap:
Volvoloos....

cornelis-b

Mooie spuitcabine en een nog mooier resultaat wat er uitkomt  :eusa_clap: :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

triton

#1209
Gisteren weer verder gegaan met de velgen , ik had nog 2 velgen waar de banden op lagen.
Dus eigenwijs de slijptol erin gezet en ik moest alleen de staalgordel links en rechts nog.
Toen ging m'n telefoon , Sander bood aan de banden er even af te wippen op de zaak . :eusa_dance: :eusa_dance:

Hij zou ze met 10 minuten oppikken.

Ik terug gebeld dat die ingeslepen band bleef roken en hem dus wel in m'n eigen auto zou gooien .

Banden waren er zo af en toen kon ik verder. Echter bij 1 velg schoot hij uit de machine en de lepel liet een mooi spoor na .





Sander baalde en ik zei komt wel goed schatje :eusa_whistle: :eusa_whistle:









Close-up van de beschadigde velg na herstel


De velgen zijn nu allemaal rondom gespoten in antraciet hoogglans en liggen nu uit te harden.
Ik kan bij geen enkele action de donkere velgspray vinden dus ga nu voor motip.

De bedoeling is om van de week 's avonds de velgen licht op te schuren ( korrel 800 ) aan de voorzijde en dan af te lakken met antraciet metallic , de binnenzijde laat ik zo. Tenzij het mij te veel stoort.

En dan donderdag of zaterdag de verse bandjes erop.
Professioneel raddraaier

triton

Citaat van: BBS op 09-08-2016 05:56:32
Behalve dan een 17" Nankang band ::) Stugge loeders.
Aangezien dit kleinere velgen zijn mag dat geen probleem zijn. Worden wel weer verschrikkelijk mooie velgen :eusa_clap:

Dit is ook 7,5 j x 17
Professioneel raddraaier

Vulk

Ik blijf het bijzonder vinden hoe sommigen zo'n strak werk kunnen afleveren met een spuitbus. :o
Knap hoor!

triton

Dank je , doe ook maar wat hoor......
Professioneel raddraaier

triton

Even een kleine reminder voor mezelf ,

Binnenkort olie verversen en verder met opknappen


Hemeltje lijmen
Handrem stellen
Remschijven achter spuiten
Afdekplaat weer onder de bumper terugplaatsen
Verf 601 halen om plekjes en steenslag bij te werken en te wetsanden.
En  .......
      .......
      .......
Nooit klaar dus, hou me een beetje vast aan Big Ben en zijn mooi alter 1 .

Al met al voor een auto die ik kocht voor 250 euro , ben ik er nog steeds blij mee en blijf ik hem opwaarderen en verfraaien .
Professioneel raddraaier

big ben

Citaat van: triton op 14-08-2016 10:42:40
Even een kleine reminder voor mezelf ,

Binnenkort olie verversen en verder met opknappen

Hemeltje lijmen
En  .......
      .......
      .......
Nooit klaar dus, hou me een beetje vast aan Big Ben en zijn mooi alter 1 .

Al met al voor een auto die ik kocht voor 250 euro , ben ik er nog steeds blij mee en blijf ik hem opwaarderen en verfraaien .


Dat zal wel geen toeval wezen, de hemel in de 20v hangt op dit moment ook nog in "toneelstand  :P, en een mooier compliment kan ik niet krijgen !  8).

Succes en veel plezier met de zaken die nog op de rol staan, maar voor zover ik weet heb je geen paar linkerhanden  ;D