Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Pfff, beetje stof eraf......en ze rijden nog steeds!!

Laatste 2 weken 'ineens' aan een andere 'kar' bezig: een Kyte tenttrailer......

Eentje van MP, dus daar moesten nog wat goodies op en aan. Altijd leuk!

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

rogerV701998

He, das handig!

Een aanhanger met z'n eigen garage. :eusa_clap:

;D

elianmars

Hans Duiven

Zag ik je eergisteren vanaf Pesse over de N375 rijden richting Meppel?

Hans

Hiker

Nee, ik was met de V70 's ochtend is Groningen.....
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

UPDATE....haha ;D

het lampje van de mistlicht (voor) heeft het begeven!!!!!

Hoop dat het daarbij blijft!

UserID25761

Citaat van: Hiker op 22-03-2014 11:30:37
UPDATE....haha ;D

Hmmm zit zeker in de lucht, mijne ook net vervangen.  :eusa_think:

Hiker

Citaat van: Hiker op 22-03-2014 11:30:37
UPDATE....haha ;D

ik bedoel van de schakelaar......

Hiker

Ughu ughu even het stof eraf....

Ja, dat heb je met een Roffel die het gewoon doet. 380.000 komt eraan, en binnenkort weer een grote beurt.
Bij de vorige beurt kwamen er helemaal geen foutmeldingen naar voren. Had de monteur nog nooit gehad bij zo'n oude auto.

Er zijn nu wel 3 mankementen, waarvan 1 erg lastig is: In een flauwe rechterbocht, bij minimale stuuruitslag komt er een zoemend, gonzend geluid van links voor, totdat het stuur weer recht staar. Er loopt niks aan, ofzo.
Lagers? Ophang rubbers?

Dan zijn er de dashboard lampjes die het nu echt beginnen te begeven. Volgens mij branden er nog maar 2 aan weers kanten.
Ik heb gezocht maar kan niet vinden in welk blog staat welke lampjes nodig zijn voor in de tellerunit. Weet iemand welke ik nodig heb, en waar ik ze kan bestellen?

Ten derde sneuvelde zaterdag de rechterzijde van de rolhoes. Hiervoor moet ik nog even zoeken hoe ik deze kan repareren.

De XC doet ook lekker z'n werk, geen problemen.

Hopelijk kunnen jullie helpen met wat draadjes..... :D

marrrcel

Sbv

Haiko,
Mogelijk een gaar wiellager aan de voorzijde. Heb je het in een linkerbocht minder ?

Hiker

Hiker

Citaat van: Sbv op 02-09-2014 21:33:20
Haiko,
Mogelijk een gaar wiellager aan de voorzijde. Heb je het in een linkerbocht minder ?

Het is alleen in rechterbochten. Tis bv als ik een lange oprit naar een snelweg neem en dan zo'n flauwe rechter bocht, of bij zo'n flyby rontonde als je naar rechts weer de weg op stuurt...

Sbv

ik gok een wiellager op basis van jouw info

Hiker

Citaat van: Hiker op 02-09-2014 21:39:03
Citaat van: marrrcel op 02-09-2014 21:31:00
Rolhoes: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,53369.0.html. Simpele, maar effectieve fix.

Thanks!

Bij mij is het buitendeel gebroken, waar je hem mee vast klemt. Ik trok laatst blijkbaar te ruw de rolhoes eruit. Hij leek vast te zitten, en ik trok te hard door  :eusa_wall:.
En brak dat klemdeel in stukken.
Zijn die delen nog te bestellen?