Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

ja, en doordat de 'grijze' stekker ook aangesloten zit is die storing ook weg.

Ik heb wel pas 20 min. gereden, maar ik ga er van uit dat het nu weer functioneert zoals het hoort.

Dit weekend gaan we naar Zeeland, dus dat iseen goeie test om te zien of alles 'uit' blijft.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

elianmars

Hiker

Nou het is weer even geleden dat ik wat geschreven heb en er is een intussen een boel gebeurd.......of te wel: een boel kosten gehad.....

Inmiddels heeft ie 40K km met ons gereden naar tevredenheid al is er wel wat onderhoud geweest:

- Poulie
- Vacuumpomp
- Dynamo
- Accu

Poulie en vacuumpomp bij Pul is Emmeloord, erg goed werk geleverd. De dynamo ging tijdens de vakantie stuk....zonder bijladen van de accu kom je dus van het noordelijkste puntje van Texel tot halverwege de ring van Alkmaar, waarbij de Roffel op de boot is blijven draaien....Ja en dan moet je effe langs de dealer....au.../

Even een vraagje: wie weet of er standaard een airbag stekkertje in het rechterdeel van het dashboard zit? Ik heb nu geen rechterairbag, wil die wel en kan een dashboard top en airbag kopen maar wil wel eerst weten of het plug and play is.
Wie o wie.

Verder: waar koop je tegen een redelijke prijs wielbouten: zwart voor de winter en rvs voor de zomer en wat zijn de prijzen?

Verder gaat hij binnenkort naar Fasttech voor wat extra pit.....ben benieuwd!!

Ik lees de reacties wel...
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

knoopie

je bent goed bezig als ik dat zo lees allemaal....
gaat de goeie kant op.

naar zeeland.....ik heb je niet gezien  :eusa_think:
waar als ik vragen mag?

;)

Hiker

Dat was in de late zomer in uhhh iets ten noord westen van Vlissingen...geboortegrond van m'n moeder.

Ja, qua roffel goed bezig alleen hoop ik dat de kosten komend jaar beperkt blijft tot klein spul....

Wie heeft ervaring met winterbanden van 17" onder een V70?

Sbv

Citaat van: Hiker op 22-11-2010 19:34:27
Dat was in de late zomer in uhhh iets ten noord westen van Vlissingen...geboortegrond van m'n moeder.

Ja, qua roffel goed bezig alleen hoop ik dat de kosten komend jaar beperkt blijft tot klein spul....

Wie heeft ervaring met winterbanden van 17" onder een V70?
Niet onder V70 classic, wel onder S70. Onze S70 heeft 17" winterbanden op donkere Comets 215-45-17 Nokian WR-G2

jgvdv

weet nog een set 16 inch met stalen velgen...

Hiker

jgvdv: wie wat waar en hoeveel.

Reed vanmiddag op de ring Zwolle en zag een A4 links over het hoofd tijdens een poging naar de linkse baan te gaan......week acuut uit naar rechts en het voelde aan alsof de roffel om het linkerachterwiel heen dweilde.

Hartslag ging even behoorlijk omhoog en zit nu toch sterk te denken om m'n 195/65/15 stalen velg met winterbanden om te ruilen voor een set staal 205/ 55/ 16......welke bandenmaat weet jij te liggen?

jgvdv

Hiker

bestaat inmiddels niet meer....

Hiker

Volgende week vrijdag 3 december krijg ik in Haaksbergen een mooi kadotje van de Sint bij FASTTECH!!!!

En vandaag heb ik de ruiterwisserbladen vervangen door flatblades zoals ze volgens mij heten. ben benieuwd hoe die het doen en uithouden.

Hiker

wie heeft er ook Hankook 440 Icebear winterpneu's onder z'n roffel??

ik twijfel over de grip op sneeuw t.o.v. bv Goodyaer ultragrip 7+.
Maar nou is een v70 wel wat zwaarder dan een v50/ v40 of golf waar ik 'gewend' aan ben.

En wat anders: ik dacht dat het ABS lampje een storing betekend (na de afgelopen keer (na aanschaf) was een rest genoeg om het te verhelpen.

MAARRRRRR nu met de sneeuw van gister in Wageningen blijkt de ABS NIET te werken...dus toch maar even langs de garage!!

Heb zin in vrijdag.......FT-dag....

Hiker

Wie heeft foto's van een ruitensproeierpomp wissel????

Hiker

vanavond (03-12) komt er een UPDATE