Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daytonawim

Ik heb vorige week een omvormer bij de Lidl gehaald, die geeft zowel 220v en heeft een usb  laadpunt, en dat voor 20 euro !

Hiker

Vraagje....R-deurpanelen voor €100 /st...is dat 'te duur'.......?

Ja, ik weet het "wat is duur", maar ik bedoel in vergelijking van anderen hebben betaald.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

innocenti

Ik vind het aardig wat per stuk. Al ns bij Verwijst in Uden geinformeerd?

daytonawim

Das een aardige berg geld, je zou al haast een R uit engeland gaan halen !

elianmars

Volgens mij heb ik alle vier voor 100 euro verkocht  :eusa_think:

Hiker

mmm dan is dat dus wel erug duur...... ???....maar dat was zeker nog in de gulden tijd ;)

Waar kwamen die vandaan?

Ik moet er ook nog eens een eind voor rijden.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

nee, niet verwijst......iets zuidelijker....en om nou te bellen en zeggen dat ze 50% van de prijs afdoen is ook zo wat.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

#292
Citaat van: Hiker op 25-07-2011 20:56:09
mmm dan is dat dus wel erug duur...... ???....maar dat was zeker nog in de gulden tijd ;)

Waar kwamen die vandaan?

Ik moet er ook nog eens een eind voor rijden.....

Ik bedoelde dus dat ik ze alle vier samen voor 100 euro heb verkocht. Ik heb nog even de pb opgezocht:

Citaat van: elianmars op 21-10-2009 11:23:19
Citaat van: tackle op 20-10-2009 21:21:26
hey, wat wil je voor die 4 deurpanelen hebben?

Vraagprijs is 100 euro.

Groet,

Marcel.

Dus...........

En dat waren geen Engelse (want dan moet je gaan modificeren), maar Nederlandse.

Oh ja, voor dat geld ben ik ze nog gaan brengen ook  ;)

Sbv

Zou zelf voor de helft inzetten, mits in zeer goede staat. Letwel zoals ik zaterdag al aangaf dat je Nederlandse hebt, anders kan je nog wat zaken gaan modificeren. Denk aan spiegelverstelling en tevens bediening tankklep en achterklep

Hiker

CiteerZou zelf voor de helft inzetten, mits in zeer goede staat. Letwel zoals ik zaterdag al aangaf dat je Nederlandse hebt, anders kan je nog wat zaken gaan modificeren. Denk aan spiegelverstelling en tevens bediening tankklep en achterklep

Wacht even mannen......

@Elianmars: heb jij nou lederen R-panelen verkocht voor €100,-?

@Sbv: ik heb nagevraagd: het is een NL R met 4 goede panelen. Zoals gezegd: €400 voor de set van 4. .....

@innocenti: ja die hebben alleen enkele, geen set....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Bij mijn weten heb ik ze van de S70 ook destijds voor die prijs ongeveer verkocht, waren wel licht uitvoering

elianmars

#296
Citaat van: Hiker op 25-07-2011 21:25:04
CiteerZou zelf voor de helft inzetten, mits in zeer goede staat. Letwel zoals ik zaterdag al aangaf dat je Nederlandse hebt, anders kan je nog wat zaken gaan modificeren. Denk aan spiegelverstelling en tevens bediening tankklep en achterklep

Wacht even mannen......

@Elianmars: heb jij nou lederen R-panelen verkocht voor €100,-?



Klopt helemaal.

Klopt niet........ :eusa_wall: :eusa_wall:

Dat waren de "gewone" uit Roetmobiel. Die heb ik toendertijd vervangen door R panelen.

Ik heb Engelse R panelen verkocht voor 80 euro per vier.

elianmars

Volgens mij heb ik trouwens nog wel twee Engelse R deurpanelen liggen, maar zoals gezegd, dan moet je gaan modificeren.

Ik ben trouwens vergeten om even te kijken of ik de pijp nog heb liggen  :eusa_doh:

Hiker

Ja, oke. Bij hunter zijn de panelen €20 per stuk, maar ik wil die mooie.....upgraders:



Dus, nogmaals: €400,- voor een set NL lederen R-panelen......is dat een OK-prijs? Of zoals Sbv aangeeft max € 200,- beiden....

Zijn er nog goeie handelaren 'around op het forum'? Ik ben zo'n l*l die nooit afdingt :-[

@elianmars: voor of achter?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Dat zijn de mooie panelen inderdaad