Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daytonawim

400 is echt te duur hoor !, 200 vindt ik ook nog fors, maar als ze heel knap zijn zou ik het wel gedaan hebben

elianmars

Citaat van: Hiker op 25-07-2011 21:35:50

@elianmars: voor of achter?

Voorzijde. De achterpanelen van Engelse wagens zijn hetzelfde als de panelen van linksgestuurde wagens. Die zijn dan ook achterin Roetmobiel gegaan. Ik wilde de voorpanelen gaan modificeren, toen Sander ineens met twee R panelen van een linksgestuurde wagen aan kwam  :D
Vandaar dat ik de Engelse voorpanelen nog heb liggen (Althans, dat dacht ik. Misschien heb ik ze inmiddels weg gegooid  :eusa_think:)

Hiker

mmmm, ik moet morgen maar eens bellen en aangeven dat ik max €200 geef. En dat ze dan wel erg mooi moeten zijn. (ook gezien de trip vanuit Arnhem (jaja, werk is lastig in het noorden)

Kennen jullie een goeie forummer in de buurt van PSV?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

#303
Even terug gebladerd naar het begin, toen de 2.5D nog standaard was......... :o uhhh anderhalf jaar geleden (80k km eerder)

Citaat van: Hiker op 19-01-2010 21:04:26
k zoek plaatjes van 16'' en 17'' waar liefst wel een V70 aan vast zit  ;): DONE

  • Pegasus

Wensenlijstje :

  • V70 2.5D met weinig km's <200K
    • Hondenrek
    • Rubber matten + bagagerek
    • Originele spoiler
    • Winterbanden
    • Strip achterklep verwijderen
    • Typeaanduiding 2.5D verwijderen

    Wanne haves:

    • Chip Fasttech[s/]
    • EGR verwijderen = software matig uitgezet
    • Rubber beschermmat bumper
    • Uitlaat sierstuk(ovaal 120x90)
    • Lederen sport stuur
    • Lederen pook
    • Comfortmodule knipperlicht
    • R-deurpanelen

    En daarna....whenever the budget allows it: :eusa_whistle::

    • Lederen interieur (zwart of donkergrijs)
    • XC-grill
    • Verlagen voor met R-veren)
    • Nivomats met verlagingbussen
    • Alu inleg Dashconsole Alter 3?-> Deels uitgevoerd: dashboard kastje en middelconsole voor €100 nieuw bij de dealer!!
    • R-bumper
    • Heldere koplampen/ knippers
    • Xenon K4300
En wat er niet bij stond: dynamo (via de dealer  :eusa_wall:) , vacuüm pomp en 'vliegwiel' (via Pul).....en niet te vergeten de vacuüm slangetjes 2 weken terug....

Mmmmm, ik lijk er al aardig wat €'s in gepompt te hebben, en dan kijk ik nog niet naar de km's... ;D ;D

Ik ben er bijna.....en dan......mmmmm   :eusa_shifty:  ja wat dan nog...: Ach, gewoon doorrijden! Misschien nog alu velgen in de winter.....maar die prijs van 215/45/17 winterrubber doet me teveel pijn met 1k km in de week.... :eusa_think:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Toen:




Nu (zal binnenkort weer een mooie foto maken (met xenon):

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

henry classic v70

Ik heb voor de (4) R-panelen €100,= betaald meen ik me nog te herinneren, overgenomen van een forummer ;D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Hiker

mmmm helaas zitten die al in de jouwe........er komen weinig tot geen Pb-tjes binnen van mannen/ vrouwen die ze in de aanbieding hebben...... ??? >:(
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

daytonawim

Die panelen zitten overigens niet alleen in een R hoor, als je bekleding Alcantara/leder is heb je ze ook.

Sbv

Zet er gelijk een compleet R interieur in.

Hiker

Heb een mail terug: hij houdt ze liever bij het interieur voor onder de €400,-

Mail gestuurd wat dat interieur compleet moet kosten......Ik vrees te veel.....

Wat anders (Sbv)...hebben we zaterdag de hele dash eruit, rij ik vanmorgen de parkeergarage in Arnhem binnen....is de  verlichting (temp.kant) van de dash stuk  :eusa_wall: :eusa_wall:........Klusje voor na de vakantie.....

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

#310
Ik las op Iris haar blogje (geschreven door Sbv)  ;D dat hij dit gedaan heeft:
CiteerAlle afwateringskanalen doorprikken

Waar zitten die kanalen in een Volvo V70 2.5D?

Updatetje 22:35: zie reactie onder.....zo beter??
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

daytonawim

En dan zet je dat in je eigen blog ???

Hiker

 ;D ;D ;D  :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:

Nu ik hem zo terug lees...... :-[
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

daytonawim


Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha