Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2010

Gestart door big ben, 30-12-2009 08:33:43

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Staat geen prijs bij en er staat er nog 1 als 1e vermeld met weinig km

Tomtom

Die 1ste bedoel ik, 2.5T awd toch? Maar die blauwe is ook leuk! Ben vanmiddag nog in Ochten wezen kijken. Had een mooie 20v net binnen met 185k of zoiets, maar ja 3900euris, en dan moet er nog g3 in!!

antraciet

Zijn zo te zien beide mooie auto;s en van forumleden, met langere historie hier. Ik ken je budget niet maar voor rond de 3500-4000 moet je een hele mooie kunnen vinden De mijne bieden ze bij inruil maar 2500 en daar gaat ie niet voor weg  :eusa_naughty:

Tomtom

Ik begon met een idee van rond de 2 a 2500 euri.....maar het is ook een beetje afhankelijk van wat ik er voor krijg natuurlijk! Heb jij problemen met lpg/LPi? Hoeveel km heb je er op staan? En is het een 10 of 20 klepper?

antraciet

je hebt pb anders gaat het een beetje off topic  ;)

Tomtom

;D zat ik idd ook al aan te denken! 

antraciet

Tomtom

Heb de eigenaar van die diesel op autotrader gebeld maar kreeg wéér voicemail! Hij wil hem vast niet kwijt! Vind eigenlijk de prijs een beetje laag in vergelijking met andere okkasies :eusa_think:! En verder was het niet echt weer om auto's te bekijken! :P
Maar ga niks overhaasten! Rustig rondkijken, geduld hebben al valt dat niet mee...............

antraciet

geen mail naar andere forumleden gestuurd?

Tomtom

Mmmhh zoals ik al verwachtte, BR beetje boven mn budget, helaas!

antraciet

Tomtom

Gewoon rustig verder zoeken dus... :eusa_doh: :eusa_whistle:

Zal morgen wel eens een oproep plaatsen bij de advertenties.....je weet maar nooit..............

nkleijn

maruska

oei, das een nette zo op het eerste oog..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jacar

Citaat van: nkleijn op 20-12-2010 19:23:21
Kent iemand deze groene 850 T5-R? http://link.marktplaats.nl/406236168

Deze stond een  paar maanden geleden ook al te koop. Toen werd een fors hoger prijs gevraagd, nu is de prijs een stuk aantrekkelijker. De auto ziet er zeer fraai uit. Ik weet niet hoe de technische staat is.