van NiX Nada Noppes naar ToG NiX....

Gestart door VolvoDeMio, 26-01-2010 18:57:27

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

macdriver

gewoon die 17 inch er onder laten zitten man veel mooier onder z'n grote auto en die 15 inch lekker voor de winter gebruiken.

VolvoDeMio

Citaat van: thuur op 15-03-2010 11:03:53
Mooi man die Argo's!

Gr 8)
Pfffff....ik durf het bijna niet meer te geloven dat iemand dit zonder cynisch te zijn denkt, laat staan het hier durft te uiten.... :eusa_shifty:

Citaat van: macdriver op 15-03-2010 15:27:21
gewoon die 17 inch er onder laten zitten man veel mooier onder z'n grote auto en die 15 inch lekker voor de winter gebruiken.
Is ook een idee, zeker omdat nu blijkt dat de (onder de NixNn) stille Argo's met Michelin Primacy's op de Tognix boven de 80 km/u hetzelfde bandengeluid produceren als de Peg's...
Uitlijnen... ???

VolvoDeMio

Ohhh, oranje lampjes en oliefilter gescoord bij du dielurt; zometeen lampjes maar eens wisselen, olie op woensdag.

Ook mezelf verwend met een tapset M6 (centreerpengatoptapper) en dop met inbus 7 (remtanggeleidepenverwijderaar).  ;)

VolvoDeMio

Advertentie van de Peg's verwijderd omdat ik de biedingen veel te laag vind (op eentje na, maar dat wordt dan mei/juni o.i.d..
Verder lijkt de vergelijkingstest met de Argo's uit te wijzen dat er méér in het voordeel van de Peg's uit blijkt te pakken  :eusa_snooty:.
En tenslotte nog de mentale druk van de meesten van jullie  :evil:

:-*

macdriver

VolvoDeMio

Oude situatie:

Huidige situatie:

VolvoDeMio

Oh, en vandaag ook nog mijn zijknipperlicht gerepareerd.

Het verende deel aan de voorzijde van het zijknipperlicht bleek iets ingescheurd, waardoor deze het knipperlicht niet meer naar achteren drukte.

Het overzetten van het glas (kunststof...) van de NixNn lijkt te riskant; het lijkt goed vastgelijmd te zitten

Eerste reparatiepoging was met een tiewrap...

Leek perfect te werken, maar kreeg het knipperlicht niet meer het gat in (van spatboard). edit: ook na het wegknippen van het overtollige materiaal van de tiewrap...... ;)

Toen maar wat neopreen gebruikt (windsurfen heeft zo zijn voordelen....).
Het neopreen kun je goed samendrukken en wil vervolgens weer uitzetten...!

En.....het blijft zitten... :eusa_dance:

Sbv

Waarom de achterspoiler eraf ? Het maakt een V70 nu net een stuk mooier naar mijn idee. Nu kunnen de Argo's er ook wel weer onder

VolvoDeMio

Citaat van: Sbv op 17-03-2010 16:56:51
Waarom de achterspoiler eraf ? Het maakt een V70 nu net een stuk mooier naar mijn idee. Nu kunnen de Argo's er ook wel weer onder
:eusa_dance:

)()()sT

Volvo850 93

Mooi topic echt leerzaam thnx he

Mvg

elianmars

Ook ik vind het heel jammer dat de achterspoiler er af is, maar och, het is jouw karretje  ;)

Enne............ De verdwenen achterspoiler accepteren we nog nét, maar waag het niet om die Argo's er (weer) onder te schroeven!!  :eusa_naughty:

elianmars

Oh ja, wat een vreemd sierstuk hangt er onder  :eusa_think:

Misha

Persoonlijk toch mooier zonder spoiler inderdaad !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het