Group buy privacy shades 850 en v70 modellen tot nu

Gestart door cas, 03-02-2010 22:14:59

Vorige topic - Volgende topic

V70 grijs

ik de 25ste juni betaald en besteld, wel de korting volgende dag op de rekening, maar geen mailtje nog, ben benieuwd. ga eens mailen. kijken.
volvo is for live

adjepatatje

En er staat nog steeds dat ze op voorraad zijn  :eusa_naughty: :eusa_boohoo:

V70 grijs

net ook berichtje gehad als antwoord op mijn mail dat ze de in de week van 15de weer beschikbaar zijn,

grtz
bert
volvo is for live

henry classic v70

Wat kosten ze nou eigenlijk met zo'n groupbuy?
Ik heb er vorig jaar € 140,= voor betaald via Tepper (autostyle)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Rob850turbo

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 05-07-2010 19:42:43
Wat kosten ze nou eigenlijk met zo'n groupbuy?
Ik heb er vorig jaar € 140,= voor betaald via Tepper (autostyle)

€ 115,-

henry classic v70

adjepatatje

Gisteren de concu gebeld sonniboy
Ging de ander helemaal zwart maken en hij had er nog een was zelf importeur daar zou hij mijn naam opschrijven
Ik zou het  als ik bestelde het de volgende dag  inhuis hebben
Vanochtend besteld belt me later op kon ook niet leveren
Er was verkeerd geteld stond fout in de  computer etc...............................

Ik hem toen verteld dat hij mij verteld had dat hij hem fysiek in bezit had en  mij dus een schijnzekerhied had gegeven en mijn vertrouwen had beschaamd ipv een slag om de arm te houden, omdat hij het niet in bezit had. En op dezelfde manier werkte als zijn concurrent die hij dit gisteren nog verweet
En de pot verwijt de ketel mbt zijn concurrent. :police:
Toen ik zei dat ik hoopte dat ik mijn geld terug kreeg. Was hij kort gezegd beledigd en  :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:wilde niet meer met mij praten en hing op.

Toen ik dit aan het typen was belde hij toch weer op om te zeggen dat hij kwaad geworden was omdat hij baalde van deze situatie en ik mijn geld terug kreeg als het binnen was
Ik heb dit als kennisgeving :eusa_naughty:
aangehoord

twee ervaringen rijker :eusa_snooty:

)()()sT

Nou, nummer 2 heeft je dus doelbewust "voorgelogen"
Nummer 1 heeft vorige week vrijdag (toen jij dus online besteld had, en dat er "in voorraad" op de site stond) misschien vergeten jou te bellen / mailen dat ze er toch niet waren.

Blijkbaar met een reden, want de concurrent kon ook niks leveren....

Ik vond je reactie op de groupbuy leverancier nogal overtrokken gisteren. Ik (en meerderen hier) heb met de persoon in kwestie in levende lijve zaken gedaan, NIKS op aan te merken.

Als jij op vrijdag bestelt, en je krijgt maandagmorgen een reactie dat ze er helaas niet zijn, dan vind ik dat niet zo bijzonder. Die lui hebben echt niet de hele vrijdag op jou zitten wachten tot je bestelde  :eusa_eh:

Rob850turbo

misschien verstandig om een reactie te vragen van de concu?

we horen nu alleen maar het verhaal van 1 kant ?

Gr Rob

henry classic v70

En als je niet kan wachten betaal je € 145,= (inmiddels) bij autostyle.
Zijn dezelfde als de groupsbuy maar dan heb je geen 20% korting!!

adjepatatje

Het was maandag 12.30 uur
Als je aangeeft en vooruitbetaling vraagt is het wel correct als je dezelfde dag nog reageert als je toch niet kan leveren maar je geeft dit wel op site aan. Levering 3- 5 werkdagen en op voorraad
Om situaties als dit te voorkomen of vraag geen vooruitbetaling Dit heb ik ze ook gemaild

Als iemand niet op bestellingen zit te wachten en wat anders te doen heeft moet hij wat anders blijven doen

Citaat van: )()()sT op 06-07-2010 14:02:37
Nou, nummer 2 heeft je dus doelbewust "voorgelogen"
Nummer 1 heeft vorige week vrijdag (toen jij dus online besteld had, en dat er "in voorraad" op de site stond) misschien vergeten jou te bellen / mailen dat ze er toch niet waren.

Blijkbaar met een reden, want de concurrent kon ook niks leveren....

Ik vond je reactie op de groupbuy leverancier nogal overtrokken gisteren. Ik (en meerderen hier) heb met de persoon in kwestie in levende lijve zaken gedaan, NIKS op aan te merken.

Als jij op vrijdag bestelt, en je krijgt maandagmorgen een reactie dat ze er helaas niet zijn, dan vind ik dat niet zo bijzonder. Die lui hebben echt niet de hele vrijdag op jou zitten wachten tot je bestelde  :eusa_eh:

adjepatatje

Citaat van: henry classic v70 op 06-07-2010 14:28:25
En als je niet kan wachten betaal je € 145,= (inmiddels) bij autostyle.
Zijn dezelfde als de groupsbuy maar dan heb je geen 20% korting!!

Bedankt zal even kontakt opnemen gorte kans dat ze allemaal van dezelfde bron komen

)()()sT

Citaat van: adjepatatje op 06-07-2010 14:29:00
Het was maandag 12.30 uur
Als je aangeeft en vooruitbetaling vraagt is het wel correct als je dezelfde dag nog reageert als je toch niet kan leveren maar je geeft dit wel op site aan. Levering 3- 5 werkdagen en op voorraad
Om situaties als dit te voorkomen of vraag geen vooruitbetaling Dit heb ik ze ook gemaild

Ik snap je punt wel hoor, maar wat heb jij vrijdagmiddag gedaan? Juist, heel Nederland zat aan het voetbal. Per abuis stond er dus "op voorraad" op de site, en helaas moet jij dus nu wachten op die dingen.

Ik vind de reactie van nummer 2 vele malen kwalijker als een keer direct vergeten te mailen, maar goed, het zal wel aan mij liggen.

Citaat van: adjepatatje op 06-07-2010 14:29:00
Als iemand niet op bestellingen zit te wachten en wat anders te doen heeft moet hij wat anders blijven doen

Jij maakt dus nooit fouten? Je bent in deze tijden (waar dus iedereen op het laatste moment die dingen wilt hebben) niet de enige, en helaas heeft de verkoper verzuimd je direct te mailen.

Rob850turbo

Diverse keren heb ik artikelen van sonniboy
gekocht , ik heb alleen maar goede ervaringen met persoon in kwestie.

werd netjes terug gebeld door hun als iets niet op voorraad is.

Gr Rob