T5R/S/V70R straks collectors items?

Gestart door Ronin, 05-02-2010 19:46:55

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Net zoals de befaamde BMW M3 en de Audi S2 om maar wat op te noemen, dit zijn tijdloze auto's mits ook in goede staat vrij waarde vast.
Zal dit zelfde ook gelden voor de T5R en de S/V70R?

Wat is jullie mening hierover?

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Thys

Denk dat het harder tegenvalt dan je wilt geloven :)

elianmars

Het zijn wel liefhebbersauto's, maar ik geloof niet dat ze zo waardevast blijven als de M3 en de S'en van Audi.

henry classic v70

De Urquattro en dan met name de orginele S1 de sportquattro(ingekorte versie, 30 cm korter zie achterruit)
zijn een vermogen waard

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

cas

pfff.. doe mij maar een T-5r   dit ding zit vol met gaten. en die grill, is net een .... een.... zeg het eens.

(sorry voor die ik nu op de teentjes trap! )
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Citaat van: -D©©©L- op 05-02-2010 21:19:48
Hoeveel zijn er daarvan ?

Aantallen weet ik zo niet maar een orginele straat versie van de sportquattro kost zo rond de €75000,=
In Finland en Zweden worden regelmatig replica's gemaakt, zowel de legendarische rally uitvoering als voor op de straat.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Henk855

Audi Sport Quattro is ook best een brok geweld op de weg hoor, ook met recht een kanon op 4 wielen ;D

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

nickk.

Moet instemmen met de meesten, 850's zijn gewoon niet dé sportauto's. Denk wel dat bijvoorbeeld een CY wel redelijk waardevast blijft en eventueel stijgt in de toekomst.

hathü

Verwacht ik wel, je moet wel geduld hebben en opslagruimte Ik heb ooit  een VW spijltjesbus verkocht voor een paar honderd gulden :'(, als je ziet wat die dingen nu opbrengen.  Amazon,s in goede staat, kocht je in de jaren 70 van de vorige eeuw ook voor een habbekrats.
Dus in plaats van je geld op de bank zetten alle T5-R en R modellen die te koop komen opkopen en stallen, schaars goed stijgt in prijs. ;)

Spin!

Een goede T-5R met lage km-stand is nu al een collectors item...

www.vm-parts.nl

cas

wat is laag :-) moet wel een beetje ingereden zijn!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

gewoon peter

Citaat van: Spin! op 05-02-2010 23:31:30
Een goede T-5R met lage km-stand is nu al een collectors item...

Rutger ben het met je eens, mocht er 1 klassieker overblijven is het de CY versie. En dat zeg ik niet omdat ik er toevallig zelf 1 heb. gr. peter