Koplampwisser steuntje

Gestart door Arjenj, 13-02-2010 21:43:15

Vorige topic - Volgende topic

Arjenj

Even een repost van wat ik eerder in het "onderdelen gezocht" forum had geplaats. Ik heb een paar zinvolle reacties gekregen maar die kunnen daar niet met iedereen gedeeld worden. Vandaar dat ik deze vraag hier nogmaals post om de antwoorden ook met iedereen te kunnen delen voor de toekomst:
Citeer
Beetje een knullig vraagje: maar het is mij opgevallen dat er bij mijn linker koplamp een steuntje mist waarop normaalgesproken het koplampwissertje rust. Het stukje kauwgum zegmaar dat hier (rechts) wel zit.

Maar links dus niet, waardoor het wissertje onder de koplamp in valt.

Dit is waarschijnlijk al jaren zo het is me niet eerder opgevallen en alles werkt nog prima. Toch wil ik (zei de gek) nu links ook gewoon zo'n steuntje hebben. Ik kan echter nog geen onderdeelnummer of mooi alternatief vinden... kan iemand me op weg helpen?
Zinnige reacties:
1) Onderdeelnummer is 9159406
2) Verkrijgbaar bij http://www.genuine-parts.de/
3) Vast ook wel bij een sloperij te vinden (al greep ik toevallig mis toen ik dat enige tijd geleden probeerde bij Elferink in Rijssen)

Dank voor alle reacties... aanvullingen zijn van harte welkom en nu ook mogelijk hier.

haasje

Ik kan eind van de week eens kijken als ik thuis ben, misschien dat ik er nog 1 heb liggen.

elianmars

Kosten een paar euro bij de dealer. knoopie heeft ze pas ook aangeschaft.

Arjenj

Grappig nu krijg ik een ander onderdeelnummer toegemaild: 8628426

-D©©©L-

9159406 is voor een 850 alter 2  ;) ;D