(snelle) 850/70 rijders omgeving groningen

Gestart door Sjouke_T5, 27-10-2002 10:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Citaat van: barry_c70 op 07-12-2006 00:00:44
Revive a thread from the dead! Where ma North posse' at yo?! I'm nearly everyday on the ring, in the city, and a lot between Groningen - Assen on the A28. See a green S70 a lot, seens a bunch of yellow 855 T5-R's and but everytime I try to make contact they seem to ignore. Dutch people are so conservative man!

Anywho, give a Roffel brotha some thumbs up if you see a Debadged, lowered Saffron C70 with twin exhaust pipes!!!

Groningers...
De Tussenpaus

Barry_C70

Citaat van: Turbobiker op 07-12-2006 00:28:22
Revive a thread from the dead! Where ma North posse' at yo?! I'm nearly everyday on the ring, in the city, and a lot between Groningen - Assen on the A28. See a green S70 a lot, seens a bunch of yellow 855 T5-R's and but everytime I try to make contact they seem to ignore. Dutch people are so conservative man!

Anywho, give a Roffel brotha some thumbs up if you see a Debadged, lowered Saffron C70 with twin exhaust pipes!!!

Groningers... ROCK

;D

The Driver

. Dutch people are so conservative man!

Of course, yanks are not conservative at all! ;D  :P

:eusa_dance:

t5karel

Aah goeiedag ee,m.rijdt regelmatig over de wegen hier in Grun,n,maar kom mondjesmaat snelle Volvo,s tegen.En toch weet ik dat ze er zijn,alleen tref ik ze nooit.Mischien moet ik toch es verder als Veendam of Hoogezand haha!.kom ook bijna het dorp niet uit man ;D. nou moi eh :eusa_whistle:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Viper850

Ben ik dan de noordelijkste hier? Kom uit Loppersum (voor de geinteresseerden: waar altijd die gas-aardschokken zijn). Ken de gehele provincie zowat met m'n ogen dicht (taxichauffeur he). Kom veel 850's en S/V70's tegen, maar opvallend weinig R'en.

t5karel

haha!bie d,ole lopster toooorn ;D.groet,n an peter van de combigarage,zeg moar van  de slachter ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Viper850

Ha, woensdag nog bij combigarage geweest voor apk! Nix bijzonders (aan de auto)! Service zoals altijd weer toppie!

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

llinssen

Hoort eigenlijk thuis in Humor, maar om de spraakzaamheid van de groningers te illustreren:

Boerenknecht komt op zijn werk op een nieuwe brommer.
Baas zegt: Naie brommer kocht?
Knecht: Joah.
Dag gaat voorbij. Knecht is aan het maaien op het ene veld, baas is elder aan het werk.
Bij het wegrijden zegt de knecht tegen de baas: 'k neem onslag. Ben 't gesoes (gezeur) over mien Brommer zat.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

matRRR

Jaa, hier er nog eentje,
Werk in het UMCG en zit ook elke dag met m'n getunede zwarte 855R op de ring in de file.
De mijne is te herkennen aan de steigerende eland stickers boven het voorspatbord.

Woon nu nog in zuidlaren, maar vanaf volgende week in paterswolde.

Terug on-topic: noordermeeting: waar, wanneer en wie is van de partij? 8)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

matRRR

@ sjouke:woon jij niet ook toevallig in zuidlaren?
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Emiel

Citaat van: matRRR op 08-12-2006 20:44:35
@ sjouke:woon jij niet ook toevallig in zuidlaren?

CiteerLaatst actief:  Nooit

;D ;)

matRRR

Emiel

matRRR

suggestie voor lokatie:
parkeerplaats bij julianaplein tegenover praxis/mcdonalds/opel-dealer...

wanneer: morgen? / ander tijdstip in de zeer nabije toekomst.
iemand die tijd/zin heeft in de mac(excuus voor vrouw en kids) en een praatje,

(tja, er is hier in `t hooge noordn ok verder gen doonder te doo`n)