(snelle) 850/70 rijders omgeving groningen

Gestart door Sjouke_T5, 27-10-2002 10:27:01

Vorige topic - Volgende topic

Sjouke_T5

zijn er hier veel op het forum?
ik zie hier en daar wel es een paar mooie rijden, ik rijd zelf in een roodmetallic 850 T5 estate (binnenkort misschien een V70R....)

groeten sjouke

jaap

Ik zit in de omgeving van Heerenveen, dus eigenlijk ook omgeving groningen. Het is immers maar een stukje!
Ik rij in een 94er 10 klepper, deze is hoofdzakelijk om te leren rijden in een grote auto daar ik altijd in kleine auto`s heb gereden.
Op den duur gaat het 10 kleppertje plaats maken voor een T5 of een T5-R.Dat is namelijk mijn droomauto!

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reitse

Tot eind september zat ik zelfs in Groningen, nu in omgeving Assen (toch ook omgeving Groningen?!?!) En ook ik kom véél mooie 850's/s/v/70's tegen... Iets voor een Noordelijke clubdag??

jaap

CiteerTot eind september zat ik zelfs in Groningen, nu in omgeving Assen (toch ook omgeving Groningen?!?!) En ook ik kom véél mooie 850's/s/v/70's tegen... Iets voor een Noordelijke clubdag??

Lijkt mij een goed idee een noordelijke clubdag!

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjouke_T5

maar dus niemand uit provincie groningen zelf?? :)

Reitse

Als je via de clubsite op "leden" klikt, komt er een prachtige kaart naar voren waarachter de leden per provincie gerangschikt zijn. Je weet op het forum niet altijd wie wie is, dankzij de nicknames... En heb geduld, niet iedereen kijkt dagelijks op het forum.. ;)

mardijk

Moi,

kom ook uit Groningen en rij zelf in een 96er 850R. Kom lekker mee daar op de ringweg rond Groningen. (heerlijk dat stukje bij Leewenborg waar je met z'n drieen naast elkaar kan optrekken...).

Als je een auberginekleurige 850R estate ziet dan ben ik het hoogstwaarschijnlijk!

moi

mario

Reitse

Hmmm.... als je ook op de Oosterhaven parkeerd, dan ben ik zelfs wel eens om je auto heengelopen zelfs... :o

Reitse

hahaha... ja, zo kan je het ook noemen ja...  :D :D :D :D :D

Paul Arnold 0101009

Hoi

Ik kom ook uit "STAD" met een nautic blue pearl T5 sedan
(lewenborg) Ja een ontmoeting met noordelijke clubleden lijkt mij een goed idee.

Paul.

Sjouke_T5

oja ik kom uit overschild (vlakbij appingedam) maar dus geen mensen op het forum met zo'n saffron pearl v70R, die zie ik hier in de provincie beswel veel rijden. en waarom staat er eigelijk een bliksem achter mijn naam als ik een bericht plaats?

groeten sjouke

Sjouke_T5

CiteerAls je via de clubsite op "leden" klikt, komt er een prachtige kaart naar voren waarachter de leden per provincie gerangschikt zijn. Je weet op het forum niet altijd wie wie is, dankzij de nicknames... En heb geduld, niet iedereen kijkt dagelijks op het forum.. ;)

hier had ik al gekeken , maar niet iedereen zet zijn /haar auto daar neer.
o ja geduld  :)

mardijk

Goh,

Dus wel eens om mijn auto heengelopen? Ik parkeer wel eens voor die ster-videotheek aan de oosterhaven maar daar staat ook vaak een groene 850 t5r van een bewoner uit de buurt. (waar ik maandenlang jaloers naar heb gekeken terwijl ik in mijn volvo 440 i rondreed...).

Groet!

mario

Reitse

hmmm... welke van de twee heb ik dan gezien... misschien beide wel! Naja, als je naar de sleuteldag komt, wordt dat mysterie in ieder geval opgelost!

Barry_C70

Revive a thread from the dead! Where ma North posse' at yo?! I'm nearly everyday on the ring, in the city, and a lot between Groningen - Assen on the A28. See a green S70 a lot, seens a bunch of yellow 855 T5-R's and but everytime I try to make contact they seem to ignore. Dutch people are so conservative man!

Anywho, give a Roffel brotha some thumbs up if you see a Debadged, lowered Saffron C70 with twin exhaust pipes!!!