de foto's zoals beloofd

Gestart door VELTMAN, 22-02-2010 13:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Mooie auto's hoor en zie dat je "om de hoek" woont.  Woon zelf in de Aldenhof :)  Er zitten hier in de buurt nog meer van die Volvo mafkezen :)

VELTMAN

Pas op Dirk foto's zijn gemaakt bij mijn ouders woon zelf in de veldstraat vlak bij de AH Xl misschien maar eens een keer een minimeeting NIJMEGEN :eusa_dance:

UserID6342

#17
Hahaha, dat is een goed plan joh,  Zou zeggen, regel het, er kunnen er hier altijd wel een aantal staan, parkeerplekken zat, dus dat is al geen enkel probleem :) En trouwens bij de AH is er ook altijd ruimte zat om te parkeren, nog meer als hier ;D en ligt meer centraal in Nijmegen.

Misha

Citaat van: VELTMAN op 23-02-2010 15:54:08
Pas op Dirk foto's zijn gemaakt bij mijn ouders woon zelf in de veldstraat vlak bij de AH Xl misschien maar eens een keer een minimeeting NIJMEGEN :eusa_dance:
Veltman uit de Veldstraat ! :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

VELTMAN

je wilt niet weten hoe vaak ze dat zeggen :eusa_dance: geeft niets hoor......alleen de politie staat wel eens te kijken van "ja natuurlijk meneer"   als ze je s'nachts aanhouden....

ik zal t.z.t eens een poging wagen om volvo rijders in Nijmegen en zeer directe omgeving bij elkaar te krijgen........

marcoenpaula

Zien er gelikt uit :)
Welkom op 't forum.....

Groet'n

850 amateur

Dag heer Veltman,

Dat de wereld klein is blijkt wel! Ik had van je wederhelft al begrepen dat je eindelijk je lang gezochte V70 gevonden hebt. Ik wens je er natuurlijk ook veel geluk mee.

Gegroet 850 amateur uit Beuningen (Stommie voor de bekende). ??? ;D

Freakybaby

De wereld is zeker klein!

Veel plezier met de V70 Veltman ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

VELTMAN

nou bedankt voor de positieve reacties echter........................................................ ;Dik heb nu wel een hele mooie V70 2.5T gezien van 2001..........................help het gaat weer kriebelen :eusa_dance: Dure hobby zo maar ik denk dat ik toch nog  maar even door blijf rijden in de huidige V70 rijdt prima hoor. En de S70 tja die is weg jammer te goedkoop verkocht maar thats life?? Uiteindelijk doel is een V70 R model 2000 komt wel goed een keer