Clubpassen ????

Gestart door T5V70XJVN53, 27-02-2010 12:09:46

Vorige topic - Volgende topic

T5V70XJVN53

Het moet me toch even van het hart, aangezien van clubzijde NIETS gebeurt!.
Zijn er leden, net als ik, die nog steeds geen clubpas hebben?
Ik ben lid sinds november 2008, dus 15 maanden .................

Dus daar gaat mijn beloofde korting bij Volvo (onderdelen) leveranciers!

Cees

The Saint

Ja dat lijkt me idd belachelijk lang Cees.
No shirt no shoes, no pinball

Gj-070

Helaas heb ik sinds mijn aanmelding eind april 2009 ook nog geen clubpas ontvangen.
In 2009 1x een mailtje aan gewaagd, antwoord was dat het allemaal goed zou komen.

Heb begin dit jaar meen ik op dit forum ergens gelezen dat er nieuwe clubpassen zouden
worden uitgegeven omdat dit bij meer mensen fout is gegaan, ik wacht wel af. Wel zonde als je hierdoor club korting misloopt.

Spin!

Ik weet niet hoor, maar als je echt zo wanhopig bent naar korting, zou ik een bankafschrift overleggen waar je contributie is afgeschreven. Bovendien denk ik dat een forum weinig aan het probleem kan doen. Ik zou het gewoon met de club discussiëren, ze geven die passen niet uit om je te pesten, er zal best een reden voor zijn.

www.vm-parts.nl

henry classic v70

Citaat van: T5V70XJVN53 op 27-02-2010 12:09:46
Het moet me toch even van het hart, aangezien van clubzijde NIETS gebeurt!.
Zijn er leden, net als ik, die nog steeds geen clubpas hebben?
Ik ben lid sinds november 2008, dus 15 maanden .................

Dus daar gaat mijn beloofde korting bij Volvo (onderdelen) leveranciers!

Cees

Kun je die onderdelen niet via iemand met clubpas bestellen?
Dan zou je het via de voorzitter kunnen doen  ;D ;D ;D ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

Citaat van: Spin! op 27-02-2010 16:20:09
Bovendien denk ik dat een forum weinig aan het probleem kan doen.

Tuurlijk wel.
Deze topics verdwijnen meestal, maar als ze 24 uren blijven staan, heb je wel antwoord.
Dat lukt je via de clubsite niet.  :eusa_doh:

marc-850

Ben lid sinds november 2007, dus al 27 maanden.
Ook nog nooit een pas ontvangen.

jan piet

Heb zelf ook wat problemen gehad, maar na een mail via de clubsite áltijd antwoord gekregen (al duurde het soms 2-3 weken) uiteindelijk zijn bij mij alle problemen goed opgelost. (periode najaar 2009)
Gr, JP

rifwachter

Zoals jullie weten is op de ALV hier aandacht voor geweest, er worden nieuwe passen aangemaakt, en zullen dan verzonden worden.

Als iemand deze pas niet heeft graag melden per PB bij mij, of naar ledenbeheer@volvo850club.nl

Rene Brouwer
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Ik heb mijn clubpas nooit hoeven tonen bij een leverancier. Als ik zeg dat ik clublid ben, is dat meestal voldoende. Mocht dat niet voldoende zijn, dan hoef ik alleen nog maar mijn clublidnummer door te geven.
Het pasje zelf zit al jaren in mijn portemonnee. Geloof ik  :eusa_think: ;D

Moosepower

Citaat van: elianmars op 01-03-2010 09:47:16
Ik heb mijn clubpas nooit hoeven tonen bij een leverancier. Als ik zeg dat ik clublid ben, is dat meestal voldoende. Mocht dat niet voldoende zijn, dan hoef ik alleen nog maar mijn clublidnummer door te geven.
Het pasje zelf zit al jaren in mijn portemonnee. Geloof ik  :eusa_think: ;D
Hier hetzelfde wel lid geen pas, gewoon zeggen dat je lid bent is meestal al voldoende. Al zou zo'n pasje wel gaaf zijn even mailen dus.