745TIC en "Das Boot"

Gestart door Relaxed, 04-03-2010 16:48:07

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Ik vond het destijds, op het spuitwerk na, een fantastisch mooie auto. Goed dat je 'm zijn originele kleur hebt teruggegeven. Hij is nu helemaal af.  :eusa_clap:

Relaxed

Oh ja, omdat ik een 850 forum sticker niet vind passen op de 745 heb ik bij Emiel een Nordic Turbo sticker besteld. Ben ik weer te spotten ;)

)()()sT

grijzev70tdi

Pieeeuw netjes hoor. Vind het persoonlijk wel jammer dat ze de achterwisser mee hebben gespoten.  Maar ziet er strak uit hoor  :eusa_drool:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Relaxed

Citaat van: KIM op 06-10-2011 21:37:54
Ik vond het destijds, op het spuitwerk na, een fantastisch mooie auto. Goed dat je 'm zijn originele kleur hebt teruggegeven. Hij is nu helemaal af.  :eusa_clap:

Thanks, ik ben er ook echt ontzettend blij mee! Maar ik begrijp dat je hem eerder 'life' hebt gezien?

Marc O.

Mooi hoor! :D Heb je ook foto's van het interieur?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Relaxed

@ Marc > Ga ik binnenkort plaatsen. Ik heb er al de middenconsole uit een 780 ingezet, die is gewoon 2x 1 din ipv 1,5 din en een half vakje. Staat erg goed moet ik zeggen

@ grijzeV70tdi > Wisser was eerst wit, was nog een tandje erger :-X

@ Joost > Thanks 8)

wepster

jemig remco

daar heb je echt een mooie mobiel aan hij heeft de kleur mee en zeker die wielen  :eusa_drool:

veel veilige kilometers en nu vlug een chippie en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met die baksteen

Citaat van: Relaxed op 06-10-2011 21:38:55
Oh ja, omdat ik een 850 forum sticker niet vind passen op de 745 heb ik bij Emiel een Nordic Turbo sticker besteld. Ben ik weer te spotten ;)

wat moet ik dan na morgen gaan plakken  ;D

grijzev70tdi

Kan je eer niet een gewone zwarte op zetten? Lijkt mij velen malen mooier
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Relaxed

Citaat van: wepster op 06-10-2011 21:45:25
jemig remco

daar heb je echt een mooie mobiel aan hij heeft de kleur mee en zeker die wielen  :eusa_drool:

veel veilige kilometers en nu vlug een chippie en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met die baksteen

Dank je Wibo, ik ben benieuwd waar jij morgen mee komt aanzetten? Een 245 Turbo?

Relaxed

Citaat van: grijzev70tdi op 06-10-2011 21:46:07
Kan je eer niet een gewone zwarte op zetten? Lijkt mij velen malen mooier

Is zeker het overwegen waard, ik zal er eens eentje naast houden.

UserID6342

Mooi dat de auto weer terug is in zijn originele kleur.  Had 'm in de vorige kleurencombi al een paar keer gezien bij Christ en vond het echt niks.  Past gewoon niet op zo'm auto.

Relaxed

Citaat van: Dirk342 op 06-10-2011 22:09:45
Mooi dat de auto weer terug is in zijn originele kleur.  Had 'm in de vorige kleurencombi al een paar keer gezien bij Christ en vond het echt niks.  Past gewoon niet op zo'm auto.

Hij zei dat hij er zelf ook aan had moeten wennen, misschien zag ie het gewoon niet meer. Ik heb er bijna een maand tegenaan gekeken maar het wilde echt niet wennen :P

Zoals je al zegt; het past er gewoon niet bij. Ook weer opgelost ;)

rogerV701998

wepster

Citaat van: Relaxed op 06-10-2011 21:49:29
Citaat van: wepster op 06-10-2011 21:45:25
jemig remco

daar heb je echt een mooie mobiel aan hij heeft de kleur mee en zeker die wielen  :eusa_drool:

Dank je Wibo, ik ben benieuwd waar jij morgen mee komt aanzetten? Een 245 Turbo?
:eusa_hand:

word iets moderners ;D

als de koop door gaat heet dat :eusa_whistle: