745TIC en "Das Boot"

Gestart door Relaxed, 04-03-2010 16:48:07

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Directie auto  :eusa_clap: super sjiek!

dopie

Hele mooie auto :eusa_clap:
Vind dat veel mooier met alleen onder lichten hadden ze bij die van ons ook zo moeten houden.

Relaxed

Citaat van: martijn. op 27-10-2012 18:58:55
Nice. Zo'n 740/940 zou ik ook wel durven rijden  ;D
Het is inderdaad een beetje vreemd, maar wel lekker :eusa_shifty:

Citaat van: big ben op 27-10-2012 19:04:50
Directie auto  :eusa_clap: super sjiek!
Voor de directie met haast ;)

Citaat van: dopie op 27-10-2012 19:09:08
Hele mooie auto :eusa_clap:
Vind dat veel mooier met alleen onder lichten hadden ze bij die van ons ook zo moeten houden.
Ik moet wel zeggen dat die hoge achterlichten van de 850 in mijn ogen een soort iconische status hebben: Eerste auto ooit die dat had als ik het goed heb...
Desondanks, dank voor het compliment!

Citaat van: koen.s op 27-10-2012 20:28:56
De grill met het R sport logo, heb je die zelf gemaakt.
Dave barton is je vriend hier: Kijk op http://www.davebarton.com/VolvoStickers.html
en dan bij de "Domed Poly Grill Badge Covers".

Jelmar

Zo! Het had wat voeten in de aarde....

Maar de 745 Turbo een duw in de juiste richting gegeven! (Vanuit technisch oogpunt dan ;D ).
Staan nog wat dingetjes op het verlanglijstje, maar ook dat komt helemaal goed :)

Zal later nog wat fotootjes posten, eerst me even uit leven en wat banden oproken ;D
850R

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Relaxed

Zo, even vloeken in de kerk :evil:

Bye bye Volvo

Hello Beamer

Reden voor het bovenstaande: Het onderblok van de 740 moest worden vervangen (kantelende zuigers en 2 van de tapgaten waarin de kopbouten passen waren niet meer goed waardoor de kop er eigenlijk niet strak genoeg kan worden opgezet) en dat ging aardig in de papieren lopen.
Ook ga ik wat meer rijden (ik heb er een klant in Duitsland bij) en ik wilde een auto met ABS en airbags.
Ik heb een BMW E34 525i Executive Touring Automaat uit 1994 gekocht.
Eigenlijk een auto die ik al zocht toen ik tegen de 740 aanliep. Ze zijn echter moeilijk te vinden in een originele staat (lees; zonder door petjes te zijn gemutileerd).

De 740 is verkocht aan een liefhebber die er een nieuw blok met gesmede zuigers etc. in wil gaan lepelen. Hij is gisteren opgehaald.

Als ik weer een beetje tijd heb zal ik wat meer foto's plaatsen.

big ben

Best jammer  :-\...... maar ja zo gaat dat!.
Maar nog plannen met de "Beemer" ?? iig veel succes en het zou leuk zijn als je je blog blijft "updaten"  ;)