T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Kunnen we niet gezamenlijk Cas helpen met zijn spoiler monteren? Hij lijkt er nogal tegenop te zien ...  ;D

cas

Neeij , niet gepoetst vandaag.  Wel verse olie en nieuw filter geplaatst!  :eusa_dance: en een ty wrapie om een vacuüm slangetje gedaan bij de wastegate. die zat erg losjes, en volgens mij merkt ik het wel in prestatie... Geen last meer gehad van wisselende temp meter.  Denk dat het te maken had met die snelheid van 200 km door de kou dat hij erg koud werd. Afdekplaatje carbon geplaatst en blok beetje met polijst machine gedaan bovenop   :D

verder het plan gehad om stuurpomp te wisselen omdat die wat herrie maakt met deze kou. Maar had er geen zin in..

Spoiler tja... Naam veranderen? Spoilerloze CY van cas?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Ik ben zaterdag in den haag, helpen met de spoiler :D

StefanCJ

Als het nodig is kom ik in de middag ook even helpen, vele handen maken licht werk, erg prettig bij een klus als deze  ;)

cas

denk dat ik hem maar met de roller in NIET 2 component CY ga zetten. kan nu geen spuitcabine maken thuis met die kou. en dan daarna beetje polijsten met commandant. dan komt het wel goed lijkt mij.

of even in het mat zwart doen  :) 

Tim N

cas

daar heeft hij net 3 maanden gelegen.... maar misschien even een ander proberen.... wil er niet meer dan 75 voor uitgeven...

Teddy81

Voor € 75 zou je die spoiler toch wel moeten kunnen laten spuiten. Hij staat toch al in de grond?

cas

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 15:57:40
Voor € 75 zou je die spoiler toch wel moeten kunnen laten spuiten. Hij staat toch al in de grond?

dat dacht ik ook..... maar blijkbaar is het een dure grap om een cabine op te starten voor zon kleine stukje geel.

R o b

Citaat van: cas op 29-11-2010 15:59:17

dat dacht ik ook..... maar blijkbaar is het een dure grap om een cabine op te starten voor zon kleine stukje geel.

Och, dan smeer je er toch wat mayonaise op.....uiteindelijk wordt ie dan ook cream yellow  ;D Ben je voor 75 cent klaar

Thijs T5

Toen ik mijn broodplank liet spuiten waren de kosten redelijk,

100 euro zonder laagje spuitplamuur
125 euro met een laagje spuitplamuur

Prima service en binnen 4 dagen klaar, volgens mij kan het echt niet heel veel werk zijn zo'n plankje te spuiten. :eusa_whistle:
Succes met de zoektocht,

Gr Thijs

Teddy81

Maar er wordt toch wel vaker wat gespoten, daar is het toch een spuiterij voor. Ik mag aannemen dat ze niet voor jouw spoiler alleen die spuitcabine opstarten. Desnoods spuiten ze je spoiler buiten de cabine en leggen ze m er daarna bij om te drogen.
Sommige mensen (de spuiterijen) doen alleen maar moeilijk om het moeilijk doen volgens mij!

cas

Citaat van: Teddy81 op 29-11-2010 17:01:33

Maar er wordt toch wel vaker wat gespoten, daar is het toch een spuiterij voor. Ik mag aannemen dat ze niet voor jouw spoiler alleen die spuitcabine opstarten. Desnoods spuiten ze je spoiler buiten de cabine en leggen ze m er daarna bij om te drogen.
Sommige mensen (de spuiterijen) doen alleen maar moeilijk om het moeilijk doen volgens mij!

hij verdiende er vast te weinig op, dat zal het zijn. stomme is dat ik mijn geel, die ik ooit had gekocht om het zelf thuis te doen. ( 2 compo) nu kan wegdonderen omdat het te oud is.

als ik het met een gemengd kleurtje van niet 2 compo voor 25 op kan lossen, neig ik daar inmiddels wat naartoe....

Jack v

bij de dealer is die kleur toch in een spuitbus te krijgen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.