T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Citaat van: Jack v op 17-05-2011 06:37:03
:o zonder assteunen :eusa_snooty:

Er ligt toch iemand onder de wagen die de boel omhoog houdt? Dan heb je geen assteunen nodig  ;D

cas

als je weet wat voor krik dat is.... en ook die kan op slot, zodat je niet per ongeluk hem kan laten zakken  ;D  

ik heb trouwens mijn grill dingtje geplaatst. met wat aanpassingen. maar het zit. je ziet er geen reet van als de auto op de grond staat. Maar ik weet het !  :eusa_dance:

even foto opsnorren.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

Citaat van: elianmars op 17-05-2011 09:46:14
Citaat van: Jack v op 17-05-2011 06:37:03
:o zonder assteunen :eusa_snooty:

Er ligt toch iemand onder de wagen die de boel omhoog houdt? Dan heb je geen assteunen nodig  ;D
Klinkt bekend Marcel ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

cas

nou,

het is tijd om een koppeling te gaan vervangen  ;D  wie doet dat "ff "  :eusa_whistle:

ik ga wat rondkijken.

van t weekend de brug even opgeweest voor de hogedrukleiding, maar die dieselversie paste dus niet.

foto van bumperrooster. heb hem niet van voor. waarom weet ik niet  :eusa_think:

jrkalf

Mooi blauw blijft lelijk. Mooie gril, zonde van die blauwe slang ;D

Welk deel van de koppeling moet je vervangen? Zijn het de cilinders bij het pedaal en de hulpcilinder op de motor of echt je versnellingsbak?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 18-05-2011 13:36:57
Mooi blauw blijft lelijk. Mooie gril, zonde van die blauwe slang ;D

Welk deel van de koppeling moet je vervangen? Zijn het de cilinders bij het pedaal en de hulpcilinder op de motor of echt je versnellingsbak?

alles  ;D  nee, ik denk versnellingsbak. dat ding bij de startmotor kan achteraf nog, die heb ik nog wel liggen en kan ik wel zelf. ik hoor de druklagers, en de bak slipt bij vollast. ook komt de koppeling vrij op het eind op.

cas

sow...

binnenkort wordt de nieuwe koppeling geplaatst, en ben nu mijn witte injectoren aan het utrasoon reinigen  ;D  nieuwe ringetjes erop, en wisselen! en dan maar hopen dat rica tijd heeft komende week voor een remap  :eusa_pray:

EDIT:

pffieeeuw... sneller is hij zeker wel geworden! zat opeens op de 240 op de teller en had nog zat over!

hanss850

Citaat van: cas op 11-06-2011 20:37:23
sow...

binnenkort wordt de nieuwe koppeling geplaatst, en ben nu mijn witte injectoren aan het utrasoon reinigen  ;D  nieuwe ringetjes erop, en wisselen! en dan maar hopen dat rica tijd heeft komende week voor een remap  :eusa_pray:

EDIT:

pffieeeuw... sneller is hij zeker wel geworden! zat opeens op de 240 op de teller en had nog zat over!

En op welke weg mag dat in NL.? want volgens mij heb je niet de tijd gehad om naar Duitsland op en neer te rijden
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

The Demon

Citaat van: hanss850 op 11-06-2011 22:50:01
Citaat van: cas op 11-06-2011 20:37:23
sow...

binnenkort wordt de nieuwe koppeling geplaatst, en ben nu mijn witte injectoren aan het utrasoon reinigen  ;D  nieuwe ringetjes erop, en wisselen! en dan maar hopen dat rica tijd heeft komende week voor een remap  :eusa_pray:

EDIT:

En op welke weg mag dat in NL.? want volgens mij heb je niet de tijd gehad om naar Duitsland op en neer te rijden
Met die snelheden wel hoor  ;D

Groet,
The Demon.

BarryB

Kijk je wel uit als je van oranje naar witte bent gegaan zonder een remap!!

cas

Citaat van: BarryB op 11-06-2011 22:53:24
Kijk je wel uit als je van oranje naar witte bent gegaan zonder een remap!!

hij rijdt nog  ;D  staat toch te rijk afgesteld nu, dus zal wel meevallen. Banaan mag nu wachten tot rica remap kan doen.

Nou Hans, ik zag een wit kenteken, en waande me meteen in duitsland, de kentekens drna gingen zo snel, dat ik niet zeker wist, en maar gewoon doorging.

nog wat fotos die ik gemaakt  heb vandaag

meteen die vieze seal eraf gepolijst