T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Jelle, ik heb voor jou ook de ringen besteld voor je erwt
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

Citaat van: jrkalf op 09-02-2011 17:47:33
Je weet tog?

Ik heb voor die ultrasone vrind van je die bijna extra graties dat apparaatje uitleent een goede compensatie gevonden. Hoeveel sop gebruik je per auto? Ander wil ik opteren om zowel positie 1 en 4 te bekleden op de ultrasoon party. Dan reinigen we shRek eerst, sleutelen hem in elkaar en dan haal ik ook even de 14jaar oude s40 van vrouwlief. Dan moet ik alleen even een ringensetje voor haar injectoren bestellen.

Ik heb al 2L van dat RW37 spul gekocht, ik neem aan dat het voldoende is om met z'n allen die vrind van je af te kopen voor het gebruik van die reiniger. Als we niet te veel gebruiken houdt hij ruim een liter over.

per reiniging een 30 cl ( per inj. set dus 60 tot 90cl) . Maar hangt er vanaf of het goedje dat jij hebt moet worden verdund. Dat van hem moest wel namelijk. Anders is het heeeel heftig. dus het is meer dan voldoende. geven we hem iets voor t lenen, vind ik een goeie deal. als het verdunt moet worden, komen we al snel weg met nog geen halve liter.

ja tog egt wel!  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Teddy81

Hmm ik heb alleen de mogelijkheid om in het weekend te komen eventueel! En dan pas het weekend van de 19e ofzo! Dit weekend zit al vol! ;D
Maar het lijkt me wel wat, ik wil al tijden die injectoren een keer gereinigd hebben.

cas

Citaat van: Teddy81 op 09-02-2011 19:17:37
Hmm ik heb alleen de mogelijkheid om in het weekend te komen eventueel! En dan pas het weekend van de 19e ofzo! Dit weekend zit al vol! ;D
Maar het lijkt me wel wat, ik wil al tijden die injectoren een keer gereinigd hebben.

de negentiende is poetsdag  ;D  ben je daar dan ook?

maar t reinigen zal voor die tijd al gebeuren ben ik bang., zolang kunnen de jongens niet wachten merkte ik al  ;D

jrkalf

Ik heb wel geduld, maar ik kan lastig zo vaak heen en weer rijden naar Monster om die s40 ook gedaan te krijgen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Citaat van: jrkalf op 09-02-2011 19:29:03
Ik heb wel geduld, maar ik kan lastig zo vaak heen en weer rijden naar Monster om die s40 ook gedaan te krijgen.

lokatie net verhuist, naar de werk app. van Maruska.

ik neem perslucht mee en de rest.

jrkalf

Citaat van: cas op 09-02-2011 19:29:43
Citaat van: jrkalf op 09-02-2011 19:29:03
lokatie net verhuist, naar de werk app. van Maruska.

ik neem perslucht mee en de rest.
ik doelde op die bewuste 19de... Komend weekend lukt niet. Weekend van de 19de wel.de zondagmiddag.

Anders ff whatsappen en we hebben zo een datum.
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Citaat van: cas op 09-02-2011 19:24:55
Citaat van: Teddy81 op 09-02-2011 19:17:37

de negentiende is poetsdag  ;D  ben je daar dan ook?

maar t reinigen zal voor die tijd al gebeuren ben ik bang., zolang kunnen de jongens niet wachten merkte ik al  ;D

Haha, tsja dat wist ik ook eigenlijk wel! Stom... :eusa_wall:
Maar daar ben ik niet bij, ben niet zo'n poetser eigenlijk, hoewel ik wel mijn auto wel redelijk vaak was en netjes houd.

jrkalf

Net nog even gekeken of de racebimmer ook nog gedaan moest worden. Maar de vrind die hem onderhoudt heeft tegenwoordig een chickie die tandheelkundige is... die heeft toegang tot heel veel ultrasoon reinigers :)

anyway, ik ga voor de gezelligheid bij Cas en Maruska :)
shRek is verkocht!
---

cas

Citaat van: jrkalf op 09-02-2011 20:06:00
Net nog even gekeken of de racebimmer ook nog gedaan moest worden. Maar de vrind die hem onderhoudt heeft tegenwoordig een chickie die tandheelkundige is... die heeft toegang tot heel veel ultrasoon reinigers :)

anyway, ik ga voor de gezelligheid bij Cas en Maruska :)

Kijk maar even met Maruska, ik kan me best goed aanpassen of ik werk of niet. t kan evt ook op t werk namelijk. toch schijt aan wat die freak van een compagnon vind  ;D
om me  heen dartelende warrige vent... " je haalt een mes langs mn keel  "  ik dacht echt, geef me dr 1 en ik doe het graag voor je haha!

maruska

cassie, als hij nou meeleest ? bevordert samenwerken niet he ;D

Teddy, hoe flexibel ben je door de weeks ? anders kun je aansluiten bij Jelle, Cas en moi-zelf
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Kap Nah met die verhalen over je compagnon. Bel m'n vrouw en regel je zaakjes :)

ohh on topic:

shRek is verkocht!
---

cas

jaja, ik ga bellen met Uwer wederhelft!   ;D  en nee hij leest niet mee. en komt dit toch bij hem aan, maakt niet uit, hij weet het toch wel.

was wel grappig, ik had net uit een inboedel zon stamsplitterhakbijldinges meegenomen. zon heeeele grote.

en toen vroeg n meisje, wat is dat. Ik hardop, dat hebben mn compagnon en ik als nood neegelegd, als 1 van ons het niet zou trekken die discussie, dat we konden grijpen naar dat ding, en er een eind aan konden maken. TOCH? compagnon riep ik... hij 2 meter verder.... WAT? sorry, zei je iets? ik hoorde t niet.... haha... Vast....

on topic,

das de goeie POEP! komt helemaal goed :-)