T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 19:30:43
Citaat van: jrkalf op 14-02-2011 19:25:54
Cas,

Ik hoor van meer mensen dat de VPB niet zo hoort te zitten zoals je hem nu zet.... meer mensen ervaring mee?
Zo zit tie bij iedereen hoor ;)
Vreemd, ik zal de handleiding er even op naslaan als ik hem inbouw. Ligt in de achterbak. Ik hoorde van o.a. Maruska en zoals ik het zag op wat andere foto's dat de VPB pijp juist dicht langs het schutbord hoorde te lopen, dus niet zoals op foto 2 zoals bij Cas nu.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

haasje

Citaat van: cas op 14-02-2011 19:34:52
kijk je wel goed  ;D 

die heb ik al omgedraaid, de tussenpoot is er later in gegaan, dus weet zeker dat in geval van in de weg zitten, het volstaat de bout en moer los te draaien en het tussenstuk eruit te pakken.

*poets zijn bril een keer en kijkt nogmaals*

je hebt gelijk.

verburgh

Citaat van: jrkalf op 14-02-2011 19:35:21
Cas,

Ik hoor van meer mensen dat de VPB niet zo hoort te zitten zoals je hem nu zet.... meer mensen ervaring mee?
Vreemd, ik zal de handleiding er even op naslaan als ik hem inbouw. Ligt in de achterbak. Ik hoorde van o.a. Maruska en zoals ik het zag op wat andere foto's dat de VPB pijp juist dicht langs het schutbord hoorde te lopen, dus niet zoals op foto 2 zoals bij Cas nu.
Sorry man, ik heb niet goed gekeken :-\ je hebt gelijk ;) ;)

cas

Cas,

dat klopt ook wel, ik kan me nog goed herinneren hoe het in de beschrijving stond. OOK dat de bout en moer omgedraaid moet zitten. achteraf had ik al zoiets van.... is dit nou wel slim dan?

dus weet wel zeker dat het in het boekje staat zoals je zegt, maar nu zit hij dichter bij het centrale punt, en nog steeds iets ervoor. Ik zal het wel merken als het rijgedrag drastisch veranderd.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: verburgh op 14-02-2011 19:37:07
Cas,

Sorry man, ik heb niet goed gekeken :-\ je hebt gelijk ;) ;)
Gebeurt niet vaak, maar bedankt voor de bevestiging.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jeff

Weer lekker bezig geweest Cas! Ziet er goed uit, alleen merk je nu wel verschil met de nieuwe steun en de ringen of niet? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

verburgh

;D ;D

Bij een S/V/C kan je hem niet eens zo zetten wand dan zit de zekeringkast in de weg.

cas

Citaat van: Jeff op 14-02-2011 19:41:56
Weer lekker bezig geweest Cas! Ziet er goed uit, alleen merk je nu wel verschil met de nieuwe steun en de ringen of niet? :)

weet ik niet, wilde mn plekje niet kwijt en ben weer naar huis gelopen  :eusa_shifty:  staat zo lekker dichtbij voor morgen om weer wat te rommelen  ;D

verburgh

En als je hem te veel geluid of trillingen vind maken straks haal je de poly zooi eruit.

maruska

Cas, het heeft iets met de krachtverdeling te maken.. Blijkbaar is de afdracht beter als de vpb dichter bij je vuurmuur zit.. bij de airco check in Helmond werd die bij mij direct door 4 man eraf getakeld, en omgedraaid. Blijkbaar had ik em verkeerd zitten, of anderen vonden dat ie verkeerd zat. Ik kan wel eens aan de torsie gaan rekenen, geef me ff een maandje ;D

maaruh, netjes weer allemaal. had je nou nog schakelbussen voor mij ook besteld ?
Er is zoooooveeeeeeel te doen, we kunnen met gemak een week vullen. Wellicht een keer een weekje spencerparks doen en onder het genot van bier en w-hik-sky gaan rommelen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jeff

Citaat van: cas op 14-02-2011 19:43:27
Citaat van: Jeff op 14-02-2011 19:41:56

weet ik niet, wilde mn plekje niet kwijt en ben weer naar huis gelopen  :eusa_shifty:  staat zo lekker dichtbij voor morgen om weer wat te rommelen  ;D
Tijd voor een privé plek dus! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

verburgh

Citaat van: maruska op 14-02-2011 19:53:51
Cas, het heeft iets met de krachtverdeling te maken.. Blijkbaar is de afdracht beter als de vpb dichter bij je vuurmuur zit.. bij de airco check in Helmond werd die bij mij direct door 4 man eraf getakeld, en omgedraaid. Blijkbaar had ik em verkeerd zitten, of anderen vonden dat ie verkeerd zat. Ik kan wel eens aan de torsie gaan rekenen, geef me ff een maandje ;D

maaruh, netjes weer allemaal. had je nou nog schakelbussen voor mij ook besteld ?
Er is zoooooveeeeeeel te doen, we kunnen met gemak een week vullen. Wellicht een keer een weekje spencerparks doen en onder het genot van bier en w-hik-sky gaan rommelen :)
http://www.youtube.com/watch?v=7HoQJJPtmsg
dan zitten jullie er zo bij ;D

maruska

T-5R

cas

Citaat van: maruska op 14-02-2011 19:53:51

wil best ff een paar dagen in een huisje in een bos zitten met flesje wisky erbij hoor! laden mn toolkist uit de bus over, en we gaan wat knutselen daar  :D  lekker tot rust komen. telefoon uit. Ik heb nog een setje schakelbussen "over" dus ja, wil je die?

maruska

tuurlijk :)
ik dacht dat je er al 1 voor me had gereserveerd ;D
T-5R