antenne down schakelaar

Gestart door Lambal, 11-03-2010 20:00:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FrankvdAa

Duidelijk, zal van de week eens langs de dealer rijden voor die schakelaar en kabelset, dan moet dat goedkomen ;)
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

widebody

leuke schaalverdeling op de kachelknoppen touwens. Grijze import uit de US?

Gr

Marc

fbm

Werkt goed toch, die knop?  ;)

Lambal

de eerste foto is niet van mijn auto (voorbeeld foto) dus ik zou t niet weten

en idd super fijn zoon knop  8)
heb al 3 autos gereden met elektrische antenne, en bij deze is voor het eerst dat hij ook aangesloten kan zijn (ivm versterker en subwoofer)

eindelijk radio  :eusa_dance:

bij de volvo dealer zagen ze me al weer aankomen....

ik-> Past een schakelaar voor een 960 (S90) ook op een kabelset van een C70 (s70), of te wel zijn beide schakelaars het zelfde op de kleur na

volvo-> wat voor auto heb je dan?

ik-> Volvo 850, maar daar bestaat zoon schakelaar niet voor. (dus nogmaals mijn eerste vraag opnieuw gesteld)

volvo-> Ik ga even voor u kijken

5 min later..

volvo-> ik heb het even voor u opgezocht en er bestaat niet zoon schakelaar voor een 850

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

ik-> ja dat wist ik al (ik zeg da niet voor nix, maargoed, rustig blijven gewoon nogmaals mn vraag gesteld)

Volvo (monteur nr. 2) -> waar is het dan eigelijk voor zoon schakelaar?

en mn verhaal maar even aan de 2 duidelijk geintreseerde volvo monteurs uitgelegd ZUCHT
met als conclussie toch NOGMAALS mijn vraag herhaald

Volvo-> dat weet ik niet, dat kan ik zo ook niet opzoeken.

op dit moment wilde ik wel door de grondzakken, HAD DAT DAN METEEN GEZEGD!
de goede man maar uit zn leiden verlost, en het product nummer van de desbetreffende zwarte schakelaar gegeven.

dus de schakelaar maar op de gok (en advies van jeroentjuh natuurljk) besteld


maar hij past, dus eind goed al goed  8)


Ludo

Mooi.  :D

Is die kabelboom plug & play op de radiostekker(s)?.

Lambal

nou....






geen id  :eusa_shifty:

heb hem zelf niet ingebouwd

Thys

Ja, dat is hij :)

Ivo heeft me destijds aan eenzelfde setje geholpen (960 schakelaar + C70 kabelboompje), en het kabelboompje komt gewoon tussen de radio en de bestaande bekabeling te zitten. Boompje is wel van een overmatige lengte trouwens. Best de overlengte achter de schakelaars wegwerken, de schuimisolatie kan niet zo goed tegen de warmte van de radio.

FrankvdAa

Vandaag even het complete setje besteld (schakelaar + kabelboom) à € 30,13 excl. BTW...

Met een beetje geluk kan ik 'm morgen al op gaan halen, dus dan hebben we weer wat te doen van 't weekend ;)
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

haasje

artikelnummer van alleen de kabel is overigens: 9208254 (12,71 excl btw)

FrankvdAa

Zo, na het werk even in 10 minuten de schakelaar en bekabeling ingebouwd en 't werkt ook nog ;)
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

Rudy-M

#25
Dat had ik ook in de R en nu in de C70. Zwarte 960 schakelaar en aparte kabel (zie post haasje) en grijs (kit) respectievelijk ;D
De kosten zijn het niet en ik had en heb alle slots vol :eusa_dance:


:eusa_think: nog geen foto van de C70...

Alleen in de C70 heb ik de schakelaar bij de lichtschakelaars zitten. Wilde STC naar de linkerkant verhuizen, maar dan moet ik de hele kabelboom opentrekken en waarschijnlijk draden verlengen. Dan maar de antenne links, was wel even wennen (dak open laten lopen terwijl het regent is geen aanrader).

Boom89

Klinkt als kat in het bakkie ga ook maar zo een schakelaar en kabel bestellen ;D

belgiantsm

Hoi,
Heb het ondertussen ook in mijn S70 geplaats.  Met dank aan Lambal voor de grijze schakelaar. 
Voor 850 Forummers die nog zo een grijze schakelaar hebben liggen, laat me gerust iets weten a.u.b.

jeroen74

Er zijn headunits die twee stuuruitgangen hebben, eentje voor de antenne die alleen aan gaat als de radio speelt, maar niet met tape of cd of aux, en een uitgang voor een aparte versterker die aangaat als de HU aanzet.

Jammer dat ik geen (electrieke) antenne heb (estate...).... extra knopjes zijn altijd leuk ;D

StefanCJ

Ik zal van de week even het setje (9204656) bestellen. Weer een knopje extra in de S70!