Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Allemaal heel erg bedankt..
Ga er nu zo heen, hoop dat ik vanavond goed nieuws kan posten :D En natuurlijk dat ik daartoe in de gelegenheid ben.

Groet Arjen

Sbv

rogerV701998

Teddy81

maruska

met de afvulling van gisteren zit het weel goed, genoeg reserve even voor deze dag ;D
succes Arjen, blijven lachen !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Justin-850

Arjen, sterkte vandaag!

Gr. Justin

arjen850

Allemaal ontzettend bedankt voorde leuke reacties op het forum,per pb, per sms, of per telefoon. het doet goed als er zo wordt mee geleeft. zoals te lezen is in het topic van de rode R meet is de operatie voorbij en gelukt. de hernia is verwijderd. komende tijd zal ik tijd in overvloed hebben, en daarom zal ik tot vervelens toe op het forum te vinden zijn:) in de komende dagen zal het pijnbeeld weergeven of het gewenste resultaat is behaald. voor nu voel ik de morfine nog aardig en dat maakt wel duf, maar ach tv,  forum, koffie, wat wil een mens nog meer:) een peukkie maar goed dat mag dan weer niet:(

Vulk

Dat is goed nieuws! Beterschap.

Hans Duiven

Citaat van: arjen850 op 26-04-2011 21:17:22
Allemaal ontzettend bedankt voorde leuke reacties op het forum,per pb, per sms, of per telefoon. het doet goed als er zo wordt mee geleeft. zoals te lezen is in het topic van de rode R meet is de operatie voorbij en gelukt. de hernia is verwijderd. komende tijd zal ik tijd in overvloed hebben, en daarom zal ik tot vervelens toe op het forum te vinden zijn:) in de komende dagen zal het pijnbeeld weergeven of het gewenste resultaat is behaald. voor nu voel ik de morfine nog aardig en dat maakt wel duf, maar ach tv,  forum, koffie, wat wil een mens nog meer:) een peukkie maar goed dat mag dan weer niet:(

Volledig gemist!

Beterschap Arjen!

Hans

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

KIM

Ach, je hebt dus veel tijd om je blog nog aan te vullen met dingen die je wel gedaan hebt maar nog niet hier neer hebt gezet.
Met die van mij moet dat iig nog wel eens gebeuren. En.... misschien dat de moderatoren ook nog hier en daar de bezem kunnen hanteren.

Beterschap man!
Zie je volgende week!

razorx

Goed nieuws Arjen.

En wat de komende tijd aangaat: Verveel ons maar flink met je berichten. ;)

Ludo

We hadden niet anders verwacht Arjen.
Er word wel vaker gezegd, dat onkruid niet vergaat.  ;D

Beterschap!.

bastiaan arissen

Beterschap Arjen en succes met je herstel.

petrolhead

Hopelijk is het resultaat goed Arjen. Zal wel dan makkelijker worden om de mooie R rood en schoon te houden.

Beterschap!