Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Robster480

Goed om te horen dat je weer thuis bent maatje! Kan me voorstellen dat de rit naar huis flink wat energie heeft gekost.
Kom snel langs als je er eenmaal fut voor hebt :) Rustig aan voor nu en geniet maar lekker van de bediening ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

KIM

bastiaan arissen

Welkom thuis en wel rustig aan doen he. Sterkte met het herstel.... Dan kun je daarna je bandjes ophalen ;)

KIM

bastiaan arissen

Citaat van: KIM op 27-04-2011 21:50:05
Jaah; een mini rode R meet  ;D

Nee nee rood met zwart he... ;)

UserID6342

Niks meeten momenteel, die jong moet nu gewoon naar zijn lichaam luisteren en rusten verdikkie !!  Welkom thuis jongen en een goed herstel gewenst.

Justin-850

Arjen, goed dat je weer thuis bent! Nu lekker je rust nemen en flink 'spammen' hier op 't forum! Dan kom je je dag wel door, doe ik ook namelijk op m'n stage :D Hahaha!

Nou, een spoedig herstel gewenst en tot 'spottens' op de Apeldoornse wegen ;)

Gr. Justin

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 27-04-2011 22:35:41
Niks meeten momenteel, die jong moet nu gewoon naar zijn lichaam luisteren en rusten verdikkie !!  Welkom thuis jongen en een goed herstel gewenst.

Ja Pa ;D

UserID6342

Deed me echt goed om te zien dat het al zo goed met je gaat, zeer zeker gezien omdat het pas 3 dagen geleden is dat je bent geopereerd.  Gaat helemaal goed komen, maar geef het de tijd jongen.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 30-04-2011 07:24:03
Deed me echt goed om te zien dat het al zo goed met je gaat, zeer zeker gezien omdat het pas 3 dagen geleden is dat je bent geopereerd.  Gaat helemaal goed komen, maar geef het de tijd jongen.

Eigenlijk gaat het ook idd goed,vandaag is de fysio geweest en het deed me goed te horen dat het dove gevoel in kuit en voet mede met de verminderde kracht in mijn been heel normaal is en het nog wel een week kan duren voordat dat helemaal weg is.
Ook kan ik nu door middel van oefeningen aan mijn eigen herstel werken en dat geeft ook een goed gevoel ;D
Dirk, Jeff en Robbie geweldig dat jullie even op bezoek kwamen :eusa_clap:

arjen850

Vandaag mijn "fruit"dieet in volle gang gezet ;D

Henry, bedankt voor je komst. Was weer gezellig :D

UserID6342

Kijk, dat zijn de betere zaken in het leven ;D  Lekker toch ?

henry classic v70

......en dat je maar een "grote" jongen mag worden ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sbv

Binnenkort vliegen de spare-ribs weer over de tafel  ;D

arjen850

Citaat van: Sbv op 03-05-2011 20:25:16
Binnenkort vliegen de spare-ribs weer over de tafel  ;D

Mag van mij iedere dag wel ;D Zal Diederick vragen of hij ze komt bakken ;D
Vanavond Kornelis op bezoek gehad, gezellig zitten bomen over de verschillen tussen onze Rren, huilen deed hij niet, maar de arme man is ernstig ontgoocheld ;D
Nog heeeeeeeeeeeeel eventjes en hij vind de mijne het mooist ;D