Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Dat peukie komt wel als je uit bed mag en naar het "rokersbalkon" kan lopen ;D
Leuk sms kontakt vanavond kerel, fijn om een goed bericht te krijgen maar doe 't vooral kalm aan....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

moet het ook kalm aan doen, moet zelfs slapen van de verpleging:)

Jeff

Gelukkig is alles goed gegaan Arjen, veel sterkte en beterschap gewenst! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Luc

Je bent toch wel bij de rijtraining part I en II?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

arjen850

afhankelijk hoe snel het geneest en herstelt,  maar aanwezig zijn bij de training moet toch wel kunnen,  duurt ook nog even;) komt tijd komt raad

BBS

Lees het hele verhaal net, maar ik wil je toch sterkte en beterschap wensen. :D

Hopelijk ga je straks pijnloos verder door het leven ;)
Volvoloos....

UserID6342

He manneke, (kan ik nu rustig zeggen nu je zo flink bent afgevallen ;D) doe je wel rustig aan en neem je ook vooral de tijd om goed te herstellen.  Dus aub niet 1,2,3, snel en dadelijk met de gebakken peren zitten.  Ga die zusters vandaag maar eens flink vervelen en val ons hier maar knap lastig met je berichten ;D

henry classic v70

Zo vervelend zal dat wel niet zijn; zusters vervelen ;D :evil:

Wel lekker vroeg wakker...... 03:50 :eusa_eh:

Justin-850

Citaat van: Dirk342 op 27-04-2011 08:04:29
He manneke, (kan ik nu rustig zeggen nu je zo flink bent afgevallen ;D) doe je wel rustig aan en neem je ook vooral de tijd om goed te herstellen.  Dus aub niet 1,2,3, snel en dadelijk met de gebakken peren zitten.  Ga die zusters vandaag maar eens flink vervelen en val ons hier maar knap lastig met je berichten.....

.....en foto's van de zusters ;D

Mooi Arjen dat het allemaal goed is gegaan, binnenkort heb je een mooi klusje om de R weer helemaal rood te krijgen......hij zal nu wel net zo stoffig en "cream yellow" zijn als alle andere ;)

Doe 't kalmpjes aan, dan heb je er later veel meer profijt van ;)

Gr. Justin

arjen850

Zo samen met de fysio aan de wandel geweest, best wel pijnlijk en vermoeiend,maar het ging goed:) ben erg blij met het soort operatie wat ik heb gehad(endoscopisch) Verkort herstel, daardoor mag ik hopelijk vandaag weer naar huis:)

henry classic v70

:o     Vandaag al man, da's helemaal vlot!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

komt omdat ik zeer nuchter de operatie ben ingegaan:)                         kreeg vandaag een geweldige PB, Mark bedankt:)

arjen850

Volvo broeders:) ik ben er weer, en lig weer in mijn eigen nest. Na een aantal tests en onderzoeken mocht ik huiswaarts keren, de rit vanuit zwolle heeft me enorm veel energie gekost, voel me nu net of ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Maar met veel rust komt dat ook wel weer goed. Nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven, heb ik echt als leuk ervaren:) komende tijd komt er vast een momet dat jullie denken: hup van het forum af en aant werk:-) groet arjen

henry classic v70

Nou Arjen welkom thuis dan maar en 't gaat wel hééél snel allemaal man..
Een gezonde geest in een kwetsbaar lichaam op dit moment dus lekker je rust pakken!!
Beterschap en zie je snel makker