Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Met spul van Cartec ;D Daar heb ik dus nu alles van :angel:

arjen850

Hmmpf, vandaag met de hond het bos in geweest, bij terug komst weer in de auto vond het keffertje het nodig even flink te schudden.. Iemand de film Turner and hootch gezien?
De ramen, vloer, en hemel onder heerlijk plakkerige drap ;D

Ow, en morgen mag ik voor het eerst weer volle dagen aant werk :eusa_dance: Eind april geholpen aan een hernia, nu pas weer volledig aant werk..
Is me echt tegengevallen, en helemaal pijn vrij ben ik nog niet >:( Maar heel langzaam is er nog steeds verbetering.

grijzev70tdi

Handig he, zon licht interieur?  :evil: :evil:

iemand moet het doen, dus waarom ik niet  :evil:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: arjen850 op 25-09-2011 21:31:37
Iemand de film Turner and hootch gezien?

Ah, gatverdamme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick:

arjen850

UserID6342

Hmmpf, vandaag met de hond het bos in geweest, bij terug komst weer in de auto vond het keffertje het nodig even flink te schudden.. Iemand de film Turner and hootch gezien?
De ramen, vloer, en hemel onder heerlijk plakkerige drap ;D

Ow, en morgen mag ik voor het eerst weer volle dagen aant werk :eusa_dance: Eind april geholpen aan een hernia, nu pas weer volledig aant werk..
Is me echt tegengevallen, en helemaal pijn vrij ben ik nog niet >:( Maar heel langzaam is er nog steeds verbetering.
Whoehahahaha, fijn he, zo'n licht interieur hahaha.  Ik heb nog wel van dat blauwe plastic liggen wat je over de bekleding heen kunt trekken als je dat keffertje hebt uitgelaten ;D  En uiteraard verder succes met het werk Arjen, denk dat het voornamelijk ook weer wennen zal zijn aan het ritme, maar hou jezelf wel aub goed in de gaten.

KIM

Iemand de film Turner and hootch gezien?

Vrij naar een tekst van Het goede doel:
En de muren worden zeil, en de dak gaat in het zeil; omdat je daar geen vuil op ziet... ;D

arjen850

Zo, voel mezelf genoodzaakt een aantal forumleden gerust te stellen(men was bezorgd waar ik toch was) ;D
Ik ben net terug van een super vakantie uit Oostenrijk, hebben geweldig weer gehad, en afgelopen donderdag lag er bij het ontbijt ineens 35 cm sneeuw.
Heb nog een paar mooie plaatjes geschoten die ik nog wel zal plaatsen(nog even uitzoeken) De R heeft zich perfect gedragen, en heb zeer kortstondig 252 op de navi gehad :police: snel gestopt want het leek of dat rooie ding zou ontploffen ;D wel leuk om te zien dat de teller uit de schaal kruipt :angel:

Maar goed vanaf heden zal ik u weer irriteren en vervelen alhier op dit forum ;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 23-10-2011 12:48:00
Citaat van: Jack v op 23-10-2011 12:23:51
pfff :D

Ben je weer opgelucht jongen? ;D

Cut the crap en schiet eens op met die foto's, jonguh ;D

Welkom terug by the way ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Citaat van: henry classic v70 op 23-10-2011 12:42:18
Citaat van: arjen850 op 23-10-2011 12:41:23
Dat ik eindelijk weer op et forum ben :angel: ;D

Welkom "thuis" grote vriend!!
Leuk gehad in Austria?

.... ;D eindelijk weer terug; tijd voor 'n soap :evil: :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

KIM

Je kan de Volans er wel weer terug onder gooien; hier is het zomer geworden  ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 23-10-2011 14:43:36
Je kan de Volans er wel weer terug onder gooien; hier is het zomer geworden  ;D

Nope, steeds als ik de comets eronder zet krijg ik het gevoel: wauw, wat een mooie velg. Maar als ik int voorjaar de volans weer monteer heb ik datzelfde gevoel :eusa_think: :D

arjen850

Paar foto's, zijn er velen, heb er snel een paar uit gevist ;D

Met woef op 3100M in de sneeuw.

Ski piste op de achtergrond.

testen van de wintracs(vredestijn)

Slechts een hele kleine greep foto's, maar te zien is dat ik weer heel wat mooie wegen heb bereden ;D