Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Mooi hoor, waar zat je ergens in .AT?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Martijn_B

Mooie plaatjes! Hoe deden de vredenstijns het?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Robster480

Heb je helemaaaaaaaaaal niet gemist hoor!   :eusa_whistle:

Mooie plaatjes hoor! Voornamelijk die van jou en Ruffels samen! :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

KIM

Citaat van: arjen850 op 23-10-2011 19:32:09
Citaat van: KIM op 23-10-2011 14:43:36
Je kan de Volans er wel weer terug onder gooien; hier is het zomer geworden  ;D

Nope, steeds als ik de comets eronder zet krijg ik het gevoel: wauw, wat een mooie velg. Maar als ik int voorjaar de volans weer monteer heb ik datzelfde gevoel :eusa_think: :D

Ach nee man!
Titans FTW  :eusa_whistle:

arjen850

Citaat van: Marc O. op 23-10-2011 19:45:11
Mooi hoor, waar zat je ergens in .AT?

Ik zat in karinthie(waar ik overigens ieder jaar zit) Normaal ga ik altijd naar hetzelfde pension, maar die was nu gesloten ivm een verbouwing. Dus daarom Landalgreen park in Katschberg uitgezocht.
Zou donderdag een bezoekje brengen aan ief in Rauris, maar door de hevige sneeuval heb ik met Ief afgesproken dit volgendjaar zomer te doen. De winterbanden ansich bevallen zeer goed, maar wanneer de sneeuwlaag hoger is dan 13,8 cm(en dat wastie) wordt de R een sneeuwschuiver, en derhalve geen succes er een meter mee te rijden >:(

elianmars

arjen850

Citaat van: Robster480 op 23-10-2011 20:18:42

Haha, die hond ging helemaal uit zijn plaat toen hij in dat pak sneeuw stond, echt geweldig ;D

arjen850

Citaat van: Martijn_B op 23-10-2011 20:07:27

Het enige wat ik wel na moet geven is dat bij vol vermogen(helemaal als je de berg op gaat) de vredesteins het niet echt aan kunnen. Dat uit zich in: op droge weg vrij snel doorslaan(doorslippen) Maar, en dat vind ik het vervelendste, in de 2e en de 3e versnelling ook vol gas, zorgt het voor erg veel stuur reacties, als men dan achter je rijdt denken ze echt: waarom heeft die gozer de hele rijbaan nodig :eusa_think:
Op de rechte weg, maar ook op zeer hoge snelheid zijn ze perfect(ook qua geluid), en wat slijtvastheid betreft ben ik ook goed te spreken.
In de sneeuw is het advies: laag in toeren en een hoge versnelling, dan kunnen de vredesteins goed meekomen in de sneeuw.
Maar de R opzich is in de sneeuw in combinatie met bergen niet echt de auto bij uitstek :-\ helemaal als je echt gas geeft :angel:

Robster480

Citaat van: arjen850 op 23-10-2011 23:13:32
Citaat van: Robster480 op 23-10-2011 20:18:42

Haha, die hond ging helemaal uit zijn plaat toen hij in dat pak sneeuw stond, echt geweldig ;D

Dat geloof ik direct! Enthousiast gozert is het! ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

daytonawim

Woau wat een super mooie foto's man, ben jaloers.

Enne tja sneeuw en voorwielaandijving met flink wat pk's is altijd zeuren.

KIM

Foto 1: De hond lijkt op zijn baas?  ;D

Vwb de banden: Heb je betere ervaringen met andere merken? Ik heb zelf met mijn vorige winterbanden gemerkt dat de grip echt beroerd begon te worden aan het einde van hun leven. Of dat een leeftijd verhaal was weet ik eigenlijk niet.

Ach en sneeuw en honden = feest.

Elsje

Citaat van: arjen850 op 24-10-2011 22:07:05
Citaat van: Martijn_B op 23-10-2011 20:07:27

Het enige wat ik wel na moet geven is dat bij vol vermogen(helemaal als je de berg op gaat) de vredesteins het niet echt aan kunnen. Dat uit zich in: op droge weg vrij snel doorslaan(doorslippen) Maar, en dat vind ik het vervelendste, in de 2e en de 3e versnelling ook vol gas, zorgt het voor erg veel stuur reacties, als men dan achter je rijdt denken ze echt: waarom heeft die gozer de hele rijbaan nodig :eusa_think:
Op de rechte weg, maar ook op zeer hoge snelheid zijn ze perfect(ook qua geluid), en wat slijtvastheid betreft ben ik ook goed te spreken.
In de sneeuw is het advies: laag in toeren en een hoge versnelling, dan kunnen de vredesteins goed meekomen in de sneeuw.
Maar de R opzich is in de sneeuw in combinatie met bergen niet echt de auto bij uitstek :-\ helemaal als je echt gas geeft :angel:

Mooie foto's en goh wat staat dat rood mooi in de witte sneeuw. Maar misschien toch een AWD?

arjen850

Foto 1: De hond lijkt op zijn baas?  ;D

Mwoah, dollen kennen ze allebei ;D

Wat een leuke reacties op de foto's, klein verslagje met meer plaatjes doen dan? :angel: ;D

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo