Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

En terecht... We hadden het er laatst bij ET al ff over.
Toch zonde van zo'n mooie bak. Als ie nou een licht interieur had...? ;D

arjen850

Was onder de kap al een poosje niet meer aan het reinigen geweest, en aangezien ik eigenlijk niet wil dat de woensdag de gasinbouwmonteurs vieze handen krijgen heb ik daar de boel weer redelijk op orde gebracht.
Eerst met motor ontvetter ingespoten, vervolgens met de hogedruk erover(niet teveel op de ontsteking) en daarna handmatig poetsen, en aan het eind overal de velletjes verwijderen die hier en daar werden afgerukt van mijn handen in de nauwe ruimtes ;D
Na een paar uur schoonmaken en poetsen ziet het er weer zo uit, ben best benieuwd hoe ze hier woensdag op reageren ;D (denken vast dat die gozer niet wijs is zo'n ouwe bak te vertroettelen ;D)

En nog een leuke en betaalbare Gadget ;D Dirk en Jeff, nog bedankt voor het meenemen :eusa_clap:

)()()sT

maruska

heeft cas nog niet zo;n blauwe set liggen ? die is overgestapt naar R-IC
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: maruska op 08-12-2011 21:11:45
heeft cas nog niet zo;n blauwe set liggen ? die is overgestapt naar R-IC

Nope, al contact met hem gehad, afgelopen weekend verkocht :-X Had een hele poos te koop gestaan, en ik heb de advertentie ook wel eens voorbij zien komen. Maar ach, we zoeken gestaag verder :D

Jack v

volgens mij slaat je bobine een beetje door Arjen of lijkt het maar zo op de foto.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

viking_in_shorts

Heeft het zin als ik eens hier in Göteborg bij SAM ga praten? Volgens mij lukt het me niet om al te veel korting te krijgen, maar als we er een paar bij elkaar verzamelen ....

wepster

en waneer begin je met polijsten big brother ???
word tijd dat die kop eens hoogglans gepolijst word want dat dof grijs is ook niet alles he
maar een ding is zeker mooi zwart is niet lelijk als het maar een licht interieur heeft :D

arjen850

Citaat van: wepster op 08-12-2011 21:21:52
word tijd dat die kop eens hoogglans gepolijst word want dat dof grijs is ook niet alles he
maar een ding is zeker mooi zwart is niet lelijk als het maar een licht interieur heeft :D

Niet grote kleine vriend, heb jou foto's ooit wel gezien, maar tis net niet mij ding, vind het origineel toch mooier..
Maarre, ergens hoorde ik dat er nog wel een S80 gepolijst moest worden :angel: ;D

arjen850

Citaat van: Jack v op 08-12-2011 21:18:48
volgens mij slaat je bobine een beetje door Arjen of lijkt het maar zo op de foto.

Vertekening op de foto Jack, als dat echt zo was had ik hem allang naar de eeuwige jachtvelden gestuurd ;D

Jack v

ok zag witte puntjes vandaar, marre het ziet er wel prima verzorgt uit daar onder die kap. Daar gaan de heren monteurs echt wel even van opkijken en daar raak je wel aan gewend hoor krijg er ook regelmatig commentaar over maar ook complimenten.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Citaat van: Jack v op 08-12-2011 21:35:15
ok zag witte puntjes vandaar, marre het ziet er wel prima verzorgt uit daar onder die kap. Daar gaan de heren monteurs echt wel even van opkijken en daar raak je wel aan gewend hoor krijg er ook regelmatig commentaar over maar ook complimenten.

Hmm, zal even een close up maken, ben zo terug ;D

arjen850

Hmm, zie het echt niet, enige witte wat je ziet is op de foto rechts, daar zit iets polijst pasta tussen ;D

wepster

Citaat van: arjen850 op 08-12-2011 21:31:44
Citaat van: wepster op 08-12-2011 21:21:52

Miet grote kleine vriend, heb jou foto's ooit wel gezien, maar tis ney niet mij ding, vind het origineel toch mooier..
Maarre, ergens hoorde ik dat er nog wel een S80 gepolijst moest worden :angel: ;D

is weleen mooi kleurtje om te polijsten maar eerst even de schade en putjes er uit zien te krijgen want anders ziet het er ook zo uit van ik wil wel maar kan niet
maar vboor ik aan de body begin  eerst technisch op orde zoals de krukas keerring en de distrie vervangen dan is het pas iets voor big brother om hem af te werken ( terwijl ik zijn hond even op voed :D )

arjenT5R

wibo ken je die foto niet weghalen ofzo je s komt op deze manier niet echt tot zijn recht  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!