Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Jack v op 19-02-2012 18:35:30
??? daar zijn ze hier  de hele dag al mee bezig.
Heb het weer gehad, ruim 3 ton zout over de straat geslingerd, blijft leuk bij wandelaars :angel: ;D

Relaxed

Citaat van: arjen850 op 19-02-2012 21:26:06
Heb het weer gehad, ruim 3 ton zout over de straat geslingerd, blijft leuk bij wandelaars :angel: ;D

Hoe reageert zo'n wandelaar, als ie 3 ton zout over zich heen krijgt geslingerd?

razorx

Niets is lekkerder dan een fijngesneden gepekelde wandelaar met wat dipsaus en een borrel.

arjen850

Citaat van: Relaxed op 19-02-2012 21:34:13
Citaat van: arjen850 op 19-02-2012 21:26:06

Hoe reageert zo'n wandelaar, als ie 3 ton zout over zich heen krijgt geslingerd?

Minder heftig als wanneer ik de sneeuw ploeg ervoor heb, en ik de drap van de straat aant schuiven ben. Dat vliegt ook meters weg :evil:

arjen850

Vandaag even heerlijk wezen uitwaaien aant strand(lekker even rust aant koppie) Niets met volvo van doen, maar daar ik nu weer een poosje 3 honden in huis heb leverde dat leuke plaatjes op, toch maar even posten :angel:

Ruim 130 kilo hond in de volvo, dat samen met een volle gas tank, en een half volle benzine tank, een goede test voor de niveau mats ;D

Ik kwijlen, neeeuuuuhhhh :eusa_snooty:

En dan, na een paar uur flink rausen, liggen ze dan zo aan je voeten......

Ik kan er echt van genieten om te zien hoe 3 reuen zonder ook maar 1 brom, zich aan elkaar aanpassen, bij alles wat ze doen, zoeken ze de goedkeuring van mij..
Ik heb het laatste anderhalf Cesar Milan zeer nauw gevolgd, en dat ook toegepast op Ruffles, maar ook op de honden die hier als loge zijn.. Zeldzaam hoe kinderlijk eenvoudig dit gaat, en met welk plezier de honden je gehoorzamen..

Vandaag ook gezien hoe sterk Ruffles aant worden is, beide andere honden waren aant trekken met een dik stuk touw van ca 35 cm lang, hoop gegrom(speels) en getrek, Ruffles komt er aan, pakt het touw in het midden, geeft een flinke ruk, en hoppa daar glijden 2 honden over de vloer, en staat ruffles niet begrijpend te kijken met het touw in zijn bek ;D

elianmars

Woaaaahhhh, ik kan ze hier helemaal ruiken  :eusa_sick: :eusa_sick:

;D

Heerlijk om te zien hoe ze aan het genieten zijn!

irian paul

ik zag je net nog langs rijden op de kajersdijk. Had je te laat in de gaten, ik was met de v70 ter hoogte van Birze

arjen850

Citaat van: irian paul op 19-02-2012 22:17:49
ik zag je net nog langs rijden op de kajersdijk. Had je te laat in de gaten, ik was met de v70 ter hoogte van Birze

En dan pluk je mij niet even van de weg, om mij een bak koffie aan te bieden als dank dat onder andere ik ervoor heb gezorgd dat jij onbezorgd de weg op kunt? :angel: ;D

Gekkigheid uiteraard, jammer heb jou niet gezien..

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 19-02-2012 12:27:06
Citaat van: maruska op 19-02-2012 12:22:37
Whats next ? Henry een ext5ra klopje op dn schouder geven, samen met een ferme bak koffie ;D

Heb zo'n vermoeden dat ik er daar niet mee afkom ;D

Als jij niet in Epe was had ik ook naar de "Wikke" moeten rijden dus dat maakt niets uit makker enneuh de koffie dat komt altijd goed, alleen had je zaterdag geen tied veur een bakkie bie ons ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 20-02-2012 00:36:29
Citaat van: arjen850 op 19-02-2012 12:27:06
Citaat van: maruska op 19-02-2012 12:22:37
Whats next ? Henry een ext5ra klopje op dn schouder geven, samen met een ferme bak koffie ;D

Heb zo'n vermoeden dat ik er daar niet mee afkom ;D

Als jij niet in Epe was had ik ook naar de "Wikke" moeten rijden dus dat maakt niets uit makker enneuh de koffie dat komt altijd goed, alleen had je zaterdag geen tied veur een bakkie bie ons ;D

Haha, zowiezo weinig tijd voor andere dingen deze dagen ;D wat int vat zit verzuurt niet maatje ;)

UserID6342

Henry was gisteren nog even hier, is altijd gezellig.  Hij keek er al naar uit naar de nieuwe remmetjes vanavond :) .  En het blijft echt een schitterend mooie kleur dat Sandstone.  Afhankelijk hoe de zon staat zie je een andere kleur op de auto, geweldig. Veel plezier vanavond vast ;D

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 21-02-2012 07:27:39
Henry was gisteren nog even hier, is altijd gezellig.  Hij keek er al naar uit naar de nieuwe remmetjes vanavond zaterdag :) .  En het blijft echt een schitterend mooie kleur dat Sandstone.  Afhankelijk hoe de zon staat zie je een andere kleur op de auto, geweldig. Veel plezier vanavond vast ;D

De Sandstone gaat vrijdagavond naar Arjen ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

arjen850

arjen850

Ben vandaag een hoop foto's aan het digitaliseren geweest(pff, wat een werk) maar vond een paar plaatjes van mijn 2e restauratie object, toch maar even hier neer kwakken ;D

Opel Kadett C1 Coupe, aan deze auto heb ik leren lassen.. Heb toen veel zelf kunnen en mogen doen, veel van geleerd:

Met een uiteindelijk dit als eind resultaat:

Heb ik toen ook nog zelf gas ingebouwd:

Toch geweldig om dit weer eens te zien, dit hok reed ik er toen naast ;D