Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

ePk's vind ik totaal niet belangrijk, zoals het nu is vind ik het best;) en ik ga pas roepen wat er gaat gebeuren als ik ook daadwerklijk alle onderdelen hier heb liggen;) wel zal ik, zodra de tijd het weer toelaat gaan beginnen met het alcantara wat ik van Teddy heb overgenomen, ik ben echt benieuwd hoe dat gaat staan.. ik hoop diy voorjaar nog wel een bezoekje te brengen in Maastricht, dit omdat er een aardige klus moet gebeuren:) Aan de andere kant, hij loopt en rijdt perfect en zonder problemen, en das eigenlijk de bedoeling, hij heeft ondertussen aardig wat euries gekost, tis ook tijd daar eens van te genieten:)

KIM

Zo is het Arjen.
Rood is onderhand ook de kleur van de bankrekening  ;D

UserID6342

dielie850

Citaat van: arjen850 op 26-02-2012 22:16:04
Zo, tis even rustig geweest in mijn bloggie ;) Maar ondertussen toch nog wel het 1 en ander gedaan.
Bij de 77 heb ik de benzine pomp vervangen, deze zwete ook flink olie, en met dat olie gelek ben ik wel eens klaar ;)

http://i40.tinypic.com/dolzti.jpg

Moest bij gebrek aan pakkingen deze allemaal zelf maken, heerlijk weer eens dat gepruts ;D

http://i43.tinypic.com/35cmyqh.jpg

Maar die zit er ook weer op, en ook daar komt geen olie meer naar buiten :eusa_dance:

Dan heb ik van de week deze waterpomp met zenders nog binnen gekregen, en daar ik de huidige waterpomp iets kan horen vervang ik deze the soon as possible ;)

http://i44.tinypic.com/9ux9hx.jpg

Ook wil ik zo gauw mogelijk beginnen met de inbouw van de stuurbekrachtiging, alsmede de schokbrekers voor, en daarna het gas dus nog, je hoort, nog genoeg te doen aan dat hok, en ja ik blijf het nog steeds geweldig vinden ;D

Vrijdagavond en zaterdag is de V70 van Henry hier geweest voor groot onderhoud, te weten: rondom remmen nieuw(ook de handrem en montage setjes) aandrijfas rubber, olie en alle filters, en de thermostaat. Ook was er een stuurhuisrubber kapot, maar daar kon ik op zaterdag niet mee aan komen, dus die moet nog.
Wat kunnen die aandrijfassen toch akelig vast zitten, dacht echt even dat hij gewoon nooit zou los komen, maar uiteindelijk met de Wibo tool toch gewonnen.

In de loop van de middag kwam Dellie850 nog even met zijn schoonvader, hij had heel erg zijn best voor mij gedaan om de 14" GLT wielen voor de 77 te vinden, en ook gedacht deze gevonden te hebben, en Jeroen kwam ze dus brengen..
Toen zagen we dat dit niet de goede waren(al leken ze er best wel op), ik vond het jammer, maar toen ik het gezicht van Jeroen zag vond ik dat nog naarder. hij baalde der echt van.
Dus bij deze: Jeroen, wie weet vind je ze nog, en ik vind het al geweldig dat je zoveel moeite doet :eusa_clap:

Wat later op de middag kwam Henry zijn V70 weer ophalen, en hij nam Wibo mee, die kleine ijzervreter wou nog kennis maken met mijn schoothond ;D
Was al met al super gezellig :D

Nu eerst de garage wat aan kant brengen, want ik kan met gemak mijn dikke reet niet meer draaien in dat hok ;D
Ja was het zo goed van mn gezicht af te lezen :D
Ik vond het echt jammer dacht echt dat ze het waren ochja het was in ieder geval gezellig en we hebben ook een lekkere bak koffie gekregen ;)
Ik ben wel al weer in de goede richting (ik moet en zal ze vinden :evil:) en waarschijnlijk ook nog voor dezelfde prijs als die ene velgen ;D

arjen850

Citaat van: dielie850 op 27-02-2012 20:06:06
Citaat van: arjen850 op 26-02-2012 22:16:04
Zo, tis even rustig geweest in mijn bloggie ;) Maar ondertussen toch nog wel het 1 en ander gedaan.
Bij de 77 heb ik de benzine pomp vervangen, deze zwete ook flink olie, en met dat olie gelek ben ik wel eens klaar ;)

http://i40.tinypic.com/dolzti.jpg

Moest bij gebrek aan pakkingen deze allemaal zelf maken, heerlijk weer eens dat gepruts ;D

http://i43.tinypic.com/35cmyqh.jpg

Maar die zit er ook weer op, en ook daar komt geen olie meer naar buiten :eusa_dance:

Dan heb ik van de week deze waterpomp met zenders nog binnen gekregen, en daar ik de huidige waterpomp iets kan horen vervang ik deze the soon as possible ;)

http://i44.tinypic.com/9ux9hx.jpg

Ook wil ik zo gauw mogelijk beginnen met de inbouw van de stuurbekrachtiging, alsmede de schokbrekers voor, en daarna het gas dus nog, je hoort, nog genoeg te doen aan dat hok, en ja ik blijf het nog steeds geweldig vinden ;D

Vrijdagavond en zaterdag is de V70 van Henry hier geweest voor groot onderhoud, te weten: rondom remmen nieuw(ook de handrem en montage setjes) aandrijfas rubber, olie en alle filters, en de thermostaat. Ook was er een stuurhuisrubber kapot, maar daar kon ik op zaterdag niet mee aan komen, dus die moet nog.
Wat kunnen die aandrijfassen toch akelig vast zitten, dacht echt even dat hij gewoon nooit zou los komen, maar uiteindelijk met de Wibo tool toch gewonnen.

In de loop van de middag kwam Dellie850 nog even met zijn schoonvader, hij had heel erg zijn best voor mij gedaan om de 14" GLT wielen voor de 77 te vinden, en ook gedacht deze gevonden te hebben, en Jeroen kwam ze dus brengen..
Toen zagen we dat dit niet de goede waren(al leken ze er best wel op), ik vond het jammer, maar toen ik het gezicht van Jeroen zag vond ik dat nog naarder. hij baalde der echt van.
Dus bij deze: Jeroen, wie weet vind je ze nog, en ik vind het al geweldig dat je zoveel moeite doet :eusa_clap:

Wat later op de middag kwam Henry zijn V70 weer ophalen, en hij nam Wibo mee, die kleine ijzervreter wou nog kennis maken met mijn schoothond ;D
Was al met al super gezellig :D

Nu eerst de garage wat aan kant brengen, want ik kan met gemak mijn dikke reet niet meer draaien in dat hok ;D
Ja was het zo goed van mn gezicht af te lezen :D
Ik vond het echt jammer dacht echt dat ze het waren ochja het was in ieder geval gezellig en we hebben ook een lekkere bak koffie gekregen ;)
Ik ben wel al weer in de goede richting (ik moet en zal ze vinden :evil:) en waarschijnlijk ook nog voor dezelfde prijs als die ene velgen ;D

Maak me gek :eusa_drool: ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 27-02-2012 18:02:34
Zo is het Arjen.
Rood is onderhand ook de kleur van de bankrekening  ;D

Soms...... ;D

En nu ligt die 77 daar ook lekker aan te lurken hoor ;)

arjen850

Zo, de zolder van de garage is aan kant, maarliefst 5 volle containers aan troep eraf gehaald :o Ook een paar hele leuke zolder vondsten gedaan ;)
Vandaag sms van Robbie, of ik thuis was vanavond, moest dus de zolder op, maar Robbie zou helpen. Met zijn 2en de zolder op en alles aan kant. Echt geweldig dat zulke dingen gebeuren, Robbie bedankt :eusa_clap: :D
Volgens mij heeft robbie nog een plaatje :angel:

Gisteren Irian paul met familie langs geweest, om een V70 te beoordelen, ding zat goed in de optie's maar met 15 min wisten we al genoeg, laten staan dat ding :eusa_wall:
Dus ze gaan nog even verder zoeken.
Was leuk om eens kennis te maken ;)

Robster480

Dat was een aardige bende die onder aan de zoldertrap lag ja ;) Scheelt een hoop werk zo met z'n 2 en gezellig geouwehoerd!
Inderdaad heb ik nog een plaatje of 2 gemaakt!

Wat betreft die V70 gaat het vast goed komen  :eusa_angel:

De bende onderaan de trap:

De dansvloer op zolder:

En toch vraag ik me nog af wat je met 4 sets zomerbanden moet.....  :eusa_shifty:  :eusa_think:

;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

UserID6342

Wat voor de een troep is, is voor de ander heel bruikbaar ;D.  Niets meer gevonden van een 700 serie maatje ? ;D

Ziet er wel weer netjes uit zo hoor  :eusa_clap:

arjen850

Dat is ook zo Dirk, daarom vertel ik ook mooi niet wat er allemaal weg is gegaan;) weet zeker dat er mensen zijn die het graag wouden hebben:) Nog een paar 900 dingen(injectoren met brandstof rail, lmm schakelaars ed) gevonden,  maar geen 7 Serie spul meer, anders was jij de eerste die het hoorde;)

arjen850

Herstel, vond nog 2 nieuwe originele koplamp glazen voor de 700, maar daar heb jij niets aan met die amerikaanse neus;) maar eens op dat 7 en 9 forum gaan zetten:)

henry classic v70

Hahaha, Priem en rotzooi.... dat zijn 2 dingen die niet samen gaan ;)
O ja, 't rubbertien zit d'r op en vlekkeloos door de APK :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 02-03-2012 19:17:55
Herstel, vond nog 2 nieuwe originele koplamp glazen voor de 700, maar daar heb jij niets aan met die amerikaanse neus;) maar eens op dat 7 en 9 forum gaan zetten:)
Whoooo, wacht even grote vriend, is dat voor de eerste neus van de 740/760 dat je toevallig weet, want dan neem ik ze wel over van je.  Heb de originele lampen nog gewoon liggen hoor ;D.  Een ouwe jood zoals ik flikkert niets weg ;D :evil: ;D

arjen850

Ik zal ze woensdag wel meenemen maatje, passen ze niet op jou koplampen ivm leeftijd, dan kan ik ze nog wel te koop zetten;)

arjen850

Ah Henry, das goed nieuws, kun jij weer onbezorgd rijden, en ik mijn werk goed gedaan:)