Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Heb zo'n vermoeden over wie dat is ;D.  Hebben we het morgen wel even over ;D

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 08-01-2013 20:03:15
Heb zo'n vermoeden over wie dat is ;D.  Hebben we het morgen wel even over ;D

.. ik ook (denk ik) :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

flyhart

Velgjes komen van mij. Blij dat ik iemand er zo gelukkig mee heb kunnen maken  :eusa_dance:

arjen850

Zo dirkie is hier nu, gezellig met de R bezig samen, en meteen wat bestellingen afwerken:) zojuist een heerlijk durum met kip weggewerkt :eusa_dance: :eusa_dance:

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 08-01-2013 20:48:50
Heb zo'n vermoeden over wie dat is ;D.  Hebben we het morgen wel even over ;D

Ik zat fout, maar geweldig dat het zo kan :eusa_clap: :eusa_clap:

Geweldig leuke dag gehad en de R is eindelijk klaar op 1 lullig raamlijstje na (die verkeerd geleverd was).  Arjen zal het zelf wel allemaal uitleggen straks.  De planning liep allemaal ietsjes anders als gedacht want we zijn de hele dag met de R (schijthok :evil: ;D ;D) en de bestellingen bezig geweest ;D.

Enfin, nieuwe dag/afspraak en nieuwe kansen ;D.

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 09-01-2013 20:11:51
Citaat van: henry classic v70 op 08-01-2013 20:48:50
Heb zo'n vermoeden over wie dat is ;D.  Hebben we het morgen wel even over ;D

Ik zat fout, maar geweldig dat het zo kan :eusa_clap: :eusa_clap:

.. ik dus ook :eusa_eh: :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Kom op Arjen, of zit je weer te eten? ;)

elianmars

arjen850

arjen850

Zo, hier zijn ons dan ;D Zoals al te lezen was die broekepoeper Dirkmans hier weer eens, en naast mij arm vreten heeft hij warempel ook nog iets nuttigs gedaan :D
En ik geloof ik zelf ook wel ;)

Er was nog de finisching touch die gebeuren moest aan de ombouw van de automaat. Bekend was al dat ik voor een appel en een ei een licht berken paneel gescoord heb bij onze zweedse vrienden van sweden classic parts, dit uiteraard via de dealer in Apeldoorn, die mijns inziens alle lof verdiend voor de tijd die ze erin hebben gestoken om de juiste op te zoeken..

Ook deed de verlichting van de pook, en asbak het niet, dus dat ook meteen aangepakt. Ik wou de TOM TOM ook weer netjes op de Kudo steun hebben, uiteraard aangesloten zonder zichtbare kabels. Nou heb ik eens zitten denken voor een leuke aan\uit oplossing voor de TT..
Dirkie heeft een nieuwe antenne down schakelaar uit een 960 gemonteerd in zijn 850, en bij het zien van deze schakelaar wist ik het, an idea was born ;D (of zoiets)

Zo'n schakelaar aan laten rukken, met meteen nieuwe raamvegers voor, want die stonden net niet echt mooi, jammer was dat ik maar 1 goede had, de andere was voor achter en die heb ik al nieuw.
Dus rechts moet nog even wachten, links zit al een nieuwe :D

Uiteraard hebben  we de verlichting van de schakelaar ook keurig aangesloten, en dus brand de schakelaar verlichting ook :eusa_dance: Eigenlijk zijn we gewoon maniakkaal precies bezig geweest ;D

En het nieuwe paneel:

Zoals te zien moet het nieuwe paneeltje nog iets zon licht krijgen, is iets donkerder als het dashboard, al lijkt het op de foto erger als int echt. :eusa_think:

Langzamerhand begint mijn R te komen zoals ik hem hebben wil, veel zweet druppels, leerzame momenten, spierpijn en lol zitten er al in, en heel eerlijk gezegd begint het bijna een perfectionistische auto te worden :angel: Ik ben nu zover dat ik een stoel kan pakken, koffie op de hand en gewoon lekker naar de R zitten kijken ;D

Vanavond nog wat visite gehad hier, Sven kwam wat onderdelen halen, en hij heeft mij meteen even geholpen met de wisseling van de motorkap van de XC, want die gaat deze week ook weg, en Dirkie en ik zijn die geheel vergeten eraf te halen ;D Sven, bedankt voor je hulp :eusa_clap:

Daarna kwam mark850r ook nog wat delen halen met zijn BS R sedan, overigens een plaatje van een auto. Was leuk kennis te maken, en ik hoop dat je veel plezier gaat krijgen van je R ;D

En nu lekker met de pootjes omhoog, moe zitten zijn, die kleine muiter heeft er voor gezorgd dat ik afgelopen nacht 3 uur slaap heb gehad ;D

Maar het wordt al een echte Dikkop :eusa_clap:

:o ;D

Ow, enne het Lipton aandenken is ook verdwenen, al had de oplettende kijker dit natuurlijk allang gezien ;D

UserID6342

Hahahaha, heerlijk weer zo maatje ;D.  En wat groeit Maarten toch lekker  :eusa_dance:

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 09-01-2013 22:17:00
Hahahaha, heerlijk weer zo maatje ;D.  En wat groeit Maarten toch lekker  :eusa_dance:

Leuke note, had ruim 10 lampjes op voorraad voor de pook, asbak e.d den k je dat er 1 goede bij zat? Niet dus, meuk die lampjes van Volvo :evil: Dus hop naar de dealer en nieuwe gehaald, was er klaar mee. En Dirk meteen even vlug kennis gemaakt met Jeroentjuh :D

sven0503

T was mooi om 'n nu eens in t echt te zien nu die zo goed als klaar is.
Erg gaaf geworden.... En wat klinkt ie mooi haha ;-)

Enne nu weet ik ook hoe je een kappie wisselt ;-) graag gedaan.

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 09-01-2013 22:26:16
Citaat van: Dirk342 op 09-01-2013 22:17:00

Leuke note, had ruim 10 lampjes op voorraad voor de pook, asbak e.d den k je dat er 1 goede bij zat? Niet dus, meuk die lampjes van Volvo :evil: Dus hop naar de dealer en nieuwe gehaald, was er klaar mee. En Dirk meteen even vlug kennis gemaakt met Jeroentjuh :D
Potver.... dat hele eind voor 2 van die k*tlampjes....  Het was dat ik nu eens idd eindelijk kennis kon maken met Jeroen, Jolanda honger had en zelf lekker kip-durum gegeten heb, maar anders.... ;D

Robster480

Lekker bezig weer! Kom het vrijdag wel eens even inspecteren! Enne, als het me niet aanstaat dan gaat het er gewoon weer uit, maar dat weet je ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>