Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Je kan mijn blogje nog wel even doorlezen, dan zul je genoeg vinden.
Maar met zeggen dat alleen de kleur overeenkomt doe je me echt tekort.

arjen850

Citaat van: KIM op 10-07-2013 23:21:06
Je kan mijn blogje nog wel even doorlezen, dan zul je genoeg vinden.
Maar met zeggen dat alleen de kleur overeenkomt doe je me echt tekort.

Er is zoveel op te noemen Kornelis, jij he t een prachtige R, ik mag dat ook zeggen, en zo zijn er nog velen op het forum die zichzelf gelukkig prijzen.. Dat is waar het om draait toch? ;)
Ik vind het niet belangrijk wat er aan gedaan is, maar ik wou enkel aangeven dat het getaxeerde bedrag echt te laag is, dan moet er nog ruim 10000 bij..
Geeft niets, maar tis wel zo  ;D

Maar anderzijds ben ik dik tevreden hoor met de tax waarde, ik ben zelf zo'n rund er zoveel aan e verspijkeren ;D
Be happy en everybody, enyo your car :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: arjen850 op 10-07-2013 23:31:57
ik ben zelf zo'n rund er zoveel aan te verspijkeren ;D

Zo zijn er nog heel veel meer, hoor. Alleen jij bent een van de weinigen die zo wijs is om een taxatierapport te laten opmaken. Daardoor zie je tenminste nog een behoorlijk gedeelte van het geïnvesteerde geld terug, mocht er onverhoopt iets mee gebeuren.
Een ander is het geld gewoon kwijt.

UserID6342

Dikke eensch !

@Kornelis, het was echt niet lullig bedoeld alhoewel ik heel goed begrijp dat dit wel zo kon overkomen  :azn:

arjen850

Citaat van: elianmars op 11-07-2013 00:29:13

Zo zijn er nog heel veel meer, hoor. Alleen jij bent een van de weinigen die zo wijs is om een taxatierapport te laten opmaken. Daardoor zie je tenminste nog een behoorlijk gedeelte van het geïnvesteerde geld terug, mocht er onverhoopt iets mee gebeuren.

Bedankt voor het herstellen van mijn tikfout in de quote ;D

KIM

Citaat van: Dirk342 op 11-07-2013 06:40:37
Dikke eensch !

@Kornelis, het was echt niet lullig bedoeld alhoewel ik heel goed begrijp dat dit wel zo kon overkomen  :azn:

Dat weet ik Dirk, maar voor de mensen die het lezen zoals ik het las wilde ik toch graag weerwoord geven (ik val denk ik meer in de categorie die Marcel beschrijft).

arjen850

Citaat van: KIM op 11-07-2013 08:00:47
Citaat van: Dirk342 op 11-07-2013 06:40:37
Dikke eensch !

Dat weet ik Dirk, maar voor de mensen die het lezen zoals ik het las wilde ik toch graag weerwoord geven (ik val denk ik meer in de categorie die Marcel beschrijft).

Proest, dat denk ik Kornelis, jij bent niet wijs ;D

Aldus Marcel dan he ;D

ZC3rr0r

Citaat van: elianmars op 11-07-2013 00:29:13

Les 1 van een auto restaureren / grondig renoveren: Houd geld over voor de taxatie, die paar euro's zijn de belangrijkste van het hele project.

KIM

Misschien moet ik dat dan toch maar eens doen...
Helaas heb ik niet alle rekeningen op papier.

Citaat van: arjen850 op 11-07-2013 08:18:42
Proest, dat denk ik Kornelis, jij bent niet wijs ;D

Aldus Marcel dan he ;D

;D Zie je dat het geschreven woord verkeerd begrepen kan worden? Ik lees dat niet in Marcels bericht  :P

dielie850

WOW Arjen das een klap geld zeg :o
Het is echt een plaatje en het is gewoon dé mooiste volvo die ik ooit heb gezien :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

arjen850

Weten we het nog? pas heb ik de niveau mats van de juist aangeschafte V70R gemonteerd, ik heb toen mijn eigen veren laten zitten. Voldeed gewoon goed..
Maar dan begint het te knagen, alles wat ik doe, doe ik goed, waarom monteer ik dan schokbrekers  die niet nieuw zijn :eusa_think: En dan met de bestaande veren, ook al voldeed het, het voelde niet goed..

Dus vandaag aan het bakkeleien geslagen met de alhier gevestigde dealer, waar ik het werkelijk zeer goed mee kan vinden :eusa_clap:

En dit setje aangeschaft:

Dit was wel slikken, erg slikken, maar ik geef graag veel geld uit aan mijn R, omdat hij goed moet zijn. En een hobby mag geld kosten :evil: :D

)()()sT

Is de complete set nog te krijgen?
Tenminste iemand die de economie draaiende houdt! :D 8)

KIM

Mooi hoor!
Ik ga ook voor nieuw. Zoals laatst in het topic van Yits al door Dirk werd aangegeven: Alleen als je het zelf doet, weet je dat het 100% op de manier gegaan is zoals jij wilt. In het verlengde hiervan kun je dit ook zeggen van nieuwe of gebruikte delen.
Ondanks het feit dat dit toch wel een redelijk goed setje lijkt te zijn.

@Joost: Dit is geen set lijkt mij, want ik zie de stabi-stang niet liggen.Losse onderdelen dus.

arjen850

Citaat van: )()()sT op 06-08-2013 06:55:30
Is de complete set nog te krijgen?
Tenminste iemand die de economie draaiende houdt! :D 8)

Voor de 850R is een set niet meer leverbaar, wel voor de "gewone" onderstellen.. Voor de R is het ook een mooi beetje duurder;)

rifwachter

Mijn baas was vast weer blij met jouw extra omzet.  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo