Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gaatje in je lever is er in gekomen door een rib?  :eusa_shifty:

arjen850

Zojuist Dirk nog aant bed gehad, steekt die gek gewoon een peukkie op de zaal aan :eusa_shifty: meteen 3 zusters op zijn nek, en die rossen me daar dat arme lichaampje tegen de muur zeg ik jullie :evil:  nu ligt dat menneke naast me. Volgens de zusters is gedeelde smart, halve smart ;D

Sbv

pwberg

Citaat van: arjen850 op 05-01-2014 22:17:38
Zojuist Dirk nog aant bed gehad, steekt die gek gewoon een peukkie op de zaal aan :eusa_shifty: meteen 3 zusters op zijn nek, en die rossen me daar dat arme lichaampje tegen de muur zeg ik jullie :evil:  nu ligt dat menneke naast me. Volgens de zusters is gedeelde smart, halve smart ;D

;D ;D ;D ;D ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Sleutelen aan de ziekenhuis bedden ??? ;D
Volvoloos....

UserID6342

Is de morfine jongens, is de morfine.. Hij hallucineert weer eens. Hij Wilt alleen nog eens 'sterkte' gekust worden door Jessica :evil: ;D ;D

Robster480

Geniaal!

Wanneer komen er ziekenhuisbedden in onderdelen te koop op 't forum? ;D Je gaat me niet vertellen dat Dirk zijn bed nog niet gesloopt heeft!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

UserID6342

Dirkie moest zijn dochter achterna ;D. Jeff en ik hebben na het ziekenhuis bezoek Jessica naar huis gebracht ;D.  Daarom zei ik al, pure morfine :evil: ;D.

Je had de ogen van de GVR moeten zien, hahaahahahaha.  Zelden iemand zo stoned gezien ;D ;D  En een welbedoeld vriendelijk duwtje tegen het bed vond tie wat minder ;D ;D

razorx

Zojuist Dirk nog aant bed gehad, steekt die gek gewoon een peukkie op de zaal aan :eusa_shifty: meteen 3 zusters op zijn nek, en die rossen me daar dat arme lichaampje tegen de muur zeg ik jullie :evil:  nu ligt dat menneke naast me. Volgens de zusters is gedeelde smart, halve smart ;D
Beste Arjen. Ik denk, Dirk kennende dat het heel anders liep. ;)

Die zusters hangen in het weet ik veel wat voor tuigje en worden door Dirk "geholpen", ze kraaien het uit van plezier. Jij hebt ondertussen jouw gele rakker gekregen.
Het moet goedkomen. Sterkte vriend, en ik ben voorzichtig met dat woord, dat wachten zal jouw ding ook niet zijn.

Het allerbeste vanaf hier.

Hans Duiven

arjen850

Citaat van: razorx op 05-01-2014 23:47:08
Zojuist Dirk nog aant bed gehad, steekt die gek gewoon een peukkie op de zaal aan :eusa_shifty: meteen 3 zusters op zijn nek, en die rossen me daar dat arme lichaampje tegen de muur zeg ik jullie :evil:  nu ligt dat menneke naast me. Volgens de zusters is gedeelde smart, halve smart ;D
Beste Arjen. Ik denk, Dirk kennende dat het heel anders liep. ;)

Die zusters hangen in het weet ik veel wat voor tuigje en worden door Dirk "geholpen", ze kraaien het uit van plezier. Jij hebt ondertussen jouw gele rakker gekregen.
Het moet goedkomen. Sterkte vriend, en ik ben voorzichtig met dat woord, dat wachten zal jouw ding ook niet zijn.

Het allerbeste vanaf hier.

Yits, ik kan het me niet meer herinneren :D

UserID6342

;D. Hoe ben je de nacht doorgekomen kerel ?

KIM

03:40 zegt genoeg volgens mij Dirk...
Hou je taai Arjen!

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 06-01-2014 07:10:31
;D. Hoe ben je de nacht doorgekomen kerel ?

ik denk wel redelijk, gisternacht heb ik 4 keer morfine extra gehad, nu 2 keee. Das toch wat minder.

Patrick Fluyt

Pfff, wat een toestand! Zo zie je maar, het vallen is het probleem niet, het landen wel!
Heb je al een idee wanneer je naar huis mag? Anders maar een mini-meeting op de parkeerplaats?