Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

jas

big ben

Nette V70  8),  wat de inleg betreft er is al eens wat verzameld;

houtinleg

arjen850

razorx

Haa weer een sloper. ;D

@Ben: Leuk dat houtinleg overzicht.  :eusa_clap:

arjen850

Citaat van: razorx op 27-04-2018 09:50:45
Haa weer een sloper. ;D

@Ben: Leuk dat houtinleg overzicht.  :eusa_clap:

Reden bijna langs je voordeur ;D

arjen850

Kent iemand deze velgen overigens?

Nog niet strak bekeken, maar volgens mij niet origineel :eusa_think:

mario850

V70R laserblue two tone fdf downpipe Volvo tune ipd stabistangen v50 remmen voor en xc90 achter! Kw v2 inox do88 complete koeling set
2004 c70 cabrio autumn sun titan Grey Toscana tan  leder ,850 t-5r snow white ,v60 d6 vol options

arjen850

arjen850

En toen zat er werk aan te komen..... Vorige week de R wat vlot in de achteruit gezet, iets meer gas als normaal, hoop herrie en lijkt alsof auto op de rem staat. Laat zich raden, de bak. Na een onfortuinlijkheid  (iets met caravan er achter en in de D rijden, resultaat bakolie aan de kook) heeft de bak het nog 5 jaar volgehouden, al heeft hij altijd wat bokkig geschakeld. Maar ik wist dat hij eraan zat te komen...

Afijn, dan plannen we meteen groot onderhoud, motor er maar weer eens uit, bak wisselen, distributie er nieuw op, keeringen vervangen, heb nog mooie 16T liggen, misschien die er ook maar op. En alles met een vergrootglas nalopen. Heb nog een nieuwe airco pomp liggen, denk dat die er ook maar op komt, al doet de huidige het perfect.

Wel weer wat te doen duz :D de bak uit de T5 komt eronder, Ik had er eind vorig jaar al 1 overgenomen van Marc en Sander, die blijft mooi op zolder liggen. Heb met de T5 gereden, die schakeld zo geweldig, dat ik besloten heb die maar te vervangen.

Edit: overigens rijdt de R nog wel, ook achteruit. Ben er alleen wat voorzichtig mee. En even geen lange afstanden, daar heb ik er gelukkig nog een paar voor staan hier ;D

KIM

Tsja die symptomen had ik ook in Frankrijk vorig jaar...
Jammer dat het dan alsnog problemen oplevert. Heb je de olie wel ververst?

arjen850

Citaat van: KIM op 06-05-2018 18:15:59
Tsja die symptomen had ik ook in Frankrijk vorig jaar...
Jammer dat het dan alsnog problemen oplevert. Heb je de olie wel ververst?

Iedere beurt.

KIM

Zou het filter dan te verstopt zijn geweest? Ik ben er inmiddels achter dat ik door eigen schuld twee bakken heb vernield. De tweede was door vervuiling....

arjen850

Citaat van: KIM op 06-05-2018 18:48:40
Zou het filter dan te verstopt zijn geweest? Ik ben er inmiddels achter dat ik door eigen schuld twee bakken heb vernield. De tweede was door vervuiling....

Dat is toch een intern filter wat eigenlijk njet vervangen hoeft te worden?

Stefan

Dat is zuur Arjen, en je had al niets te doen verder  ;D
Nog ff een blokwissel op de agenda  :P (zelfde blok, ik weet het, maar wel eruit en weer erin)

Komt er weer een automaat in of misschien toch terug naar een handbak.....? heb je wel meer controle over de situatie en gaat wat langer mee (lijkt me)
Anyway, succes met de herstel operatie!
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Vulk

Eigenlijk heb je zo'n auto nooit helemaal op orde... Maar dat doorzettingsvermogen is wel leuk!