Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

cas

netjes bezig  ;D 

duidelijker, met een spiegelreflex langere sluitertijd, maar dan moet je een vaste hand hebben. of de instelling, ISO waardes even aanpassen. lichtgevoeligheid van de film  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

ISO omhoog gooien, langere sluitertijd, en statief. ISO omhoog is niet persé nodig als je je sluitertijd verlengt, statief wel! ;)

Lekker bezig verder!! ;)

henry classic v70

Hey leuk Arjen, weer foto's in je blog van de werkzaamheden :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 16-02-2011 11:05:17
Hey leuk Arjen, weer foto's in je blog van de werkzaamheden :eusa_clap:

Ja, soms moet er eerst weer gespaard worden voordat 1 en ander ondernomen kan worden ;)

t_w

Goed bezig!

Wat betreft de knoppen van de binnenverlichting, branden ze nu niet constant dan? (dus ook als de sleutel uit het contact is?)
Ik dacht dat pin 1 van die stekker continu 12V had?

Heb destijds een kabel vanaf de lichtdimmer naar de verlichtingsunit getrokken om het spul te laten branden klik

arjen850

Klopt, branden constant.. Is overigens geen probleem, de led's gebruiken zo weinig dat je niet merkt, al staat de wagen een maand stil.. Had jou draadje dus nog niet gelezen >:( Maar ach alles is aan te passen he ;D

Thys

Lekker bezig geweest Arjen :eusa_clap:

Mocht je een automatisch dimmende binnenspiegel hebben, dan zou je daar nog een geschakelde plus vandaan kunnen trekken. Neemt niet weg dat die LED's heus je accu niet leeg trekken, ik heb er ook een half jaar mee rond gereden :)

t_w

Citaat van: arjen850 op 16-02-2011 12:47:46
Klopt, branden constant.. Is overigens geen probleem, de led's gebruiken zo weinig dat je niet merkt, al staat de wagen een maand stil.. Had jou draadje dus nog niet gelezen >:( Maar ach alles is aan te passen he ;D

Houd je van de straat, je moet toch wat te doen hebben ;)

crazychrisje

Zeker goed bezig.
Netjes en slim gedaan allemaal!
Complimenten.

arjen850

Citaat van: Thys op 16-02-2011 14:10:27

Mocht je een automatisch dimmende binnenspiegel hebben, dan zou je daar nog een geschakelde plus vandaan kunnen trekken. Neemt niet weg dat die LED's heus je accu niet leeg trekken, ik heb er ook een half jaar mee rond gereden :)

Een automatisch dimmende binnenspiegel, hmm :eusa_think: waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht ???
Wil iedereen nu stil zijn, straks heb ik weer een doos vol ideeen :eusa_angel: ;D

big ben

cas

Citaat van: arjen850 op 16-02-2011 19:02:10

Een automatisch dimmende binnenspiegel, hmm :eusa_think: waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht ???
Wil iedereen nu stil zijn, straks heb ik weer een doos vol ideeen :eusa_angel: ;D

eerst die pot met geld vinden  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

big ben

Citaat van: cas op 16-02-2011 19:13:00
Citaat van: arjen850 op 16-02-2011 19:02:10

eerst die pot met geld vinden  ;D 

Gevonden............   :D

Powerpete

Citaat van: arjen850 op 16-02-2011 10:35:52
De schakelaars aan het plafond, voor de binnen verlichting, had ik al eens vervangen voor die van een V70, dit omdat ik de zwarte mooier vind..
Ik liep puur toevallig tegen een aantal topics waarin beschreven werd hoe je de schakelaars(de led's die in de schakelaar zitten dan he) kon laten branden..
Meteen had ik zoiets van; dat wil ik ook ;D
Zo gezegd zo gedaan, overbrugging gesoldeerd op pin 1 en pin 8, en zie daar ze geven licht :D

http://i51.tinypic.com/35ioqaw.jpg

Foto is niet al te duidelijk, maar een scherp oog ziet ze branden ;D Hoe zou je een foto kunnen nemen op een manier zodat het wel goed te zien is? Of zou dat alleen een optie zijn als het echt donker is?

heb er geprobeerd wat van te maken, je ziet in ieder geval wel t effect nu.....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

t_w

?
Heb je daar nu zelf andere knoppen in gezet?
Ik dacht altijd dat er 2 systemen waren:
1: plaatjes op de knoppen (en dus incl verlichting)
2: plaatjes op de kunststof afdekplaat en geen plaatjes op de knoppen (en dus ook geen verlichting)

Maar ik zie hier beide?