V70® Pearl Saffron, de 528i en de Swift...

Gestart door t_w, 14-03-2010 23:18:05

Vorige topic - Volgende topic

stuuraandeverkeerdekant

Heel mooi dit!

Op het moment dat je lichtjes op de achtergrond hebt zul je wel een verschil tussen voor en achteruit duwen /rijden gaan zien. Maar das voor later als je de Twentse weggetjes onveilig gaat maken  ;D

Zie in de comments trouwens dat je Thijs heet. Ik ook  :)  Toevallig ook fotograaf van beroep  :D
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

jelmo86

Heel gaaf,  verstandig om hier niet meteen je 7D voor te gebruiken.
Mocht je interesse hebben ik heb een groothoek en een fisheye lens te leen.
Clublid 85012049

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

innocenti

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

KIM

Gaaf hoor. Heb ik ook altijd al eens gewild..

razorx

Citaat van: maartendeb op 08-10-2016 07:31:12
Het blijkt "corona stain" te heten, Yits. Toevallig van de week nog opgezocht (naar aanleiding van jouw NGK experience), omdat ik ook eens de BKR8EIX bougies wil proberen. Bougiekabel bedekt niet de gehele isolator van de bougie. Bougie vonkt -> isolator wordt statisch geladen -> trekt olie/vuildeeltjes aan uit omgeving daar waar isolator exposed -> vormt vlekken over tijd.
Dank je voor je toelichting. Mijn vermoeden, net als bij Ruud en Dirk is ook Eyquem.

Maar van Volvo zijn ze goedkoop zat dus ik blijf daar lekker bij.

Weer erg mooie plaatjes vandaag!

t_w

Man wat een reacties  :), dank!

Citaat van: Johann op 17-10-2016 08:58:40
Thijs,

Op Volvospeed heeft iemand ook een leuk verhaal over dit systeem gezet.

http://volvospeed.com/vs_forum/topic/160525-car-camera-rigs-19-carbon-fiber-rig-boom-a-review/
Nice!
Daar zie je goed dat je eigenlijk een langere stang nodig hebt. Die ik gebruik is dan echt een heel stuk korter...

Citaat van: Dirk342 op 17-10-2016 11:20:03
Mooi  :eusa_clap: :eusa_clap: Maar vind de foto waarop jij zichtbaar aan het duwen bent wel de leukste ;D

haha inderdaad! Het ergste is dat die niet eens met opzet was... Toen ik 'm wilde wissen, dacht ik, dat geeft eigenlijk pas goed weer met welke lage snelheid de auto rolt terwijl je de foto maakt...
Tja, dus dan maar een keer 'in person' op de plaat (al dan niet bewogen ;) )
Citaat van: stuuraandeverkeerdekant op 17-10-2016 12:25:07
Heel mooi dit!

Op het moment dat je lichtjes op de achtergrond hebt zul je wel een verschil tussen voor en achteruit duwen /rijden gaan zien. Maar das voor later als je de Twentse weggetjes onveilig gaat maken  ;D

Zie in de comments trouwens dat je Thijs heet. Ik ook  :)  Toevallig ook fotograaf van beroep  :D
Luister inderdaad naar de naam Thijs, maar ben geen fotograaf van beroep (maar thanks voor de credits  ;D )
Voor wat betreft die lichtjes, de auto rolt al op het moment dat de sluiter opent en rolt nog steeds op het moment dat de sluiter weer 'sluit'. Dan zou het toch niet uit moeten maken?

Citaat van: jelmo86 op 17-10-2016 13:13:22
Heel gaaf,  verstandig om hier niet meteen je 7D voor te gebruiken.
Mocht je interesse hebben ik heb een groothoek en een fisheye lens te leen.
Thanks! Fisheye heb ik ook , maar daar past dan weer geen ND filter op. Maar ik ga 'm wel proberen als ik een volgende poging ga wagen

Blijf het vaag vinden dat ik dat artikel op autoblog / autojunk niet meer kan vinden. Dacht dat het om een witte BMW 5 of 3 ging?

cornelis-b

Mooi  :eusa_clap: :eusa_clap: Maar vind de foto waarop jij zichtbaar aan het duwen bent wel de leukste ;D

Citeerhaha inderdaad! Het ergste is dat die niet eens met opzet was... Toen ik 'm wilde wissen, dacht ik, dat geeft eigenlijk pas goed weer met welke lage snelheid de auto rolt terwijl je de foto maakt...

Ik betwijfel of je wel zo langzaam liep te duwen als ik de foto zo bekijk liep je op top speed ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t_w

Citaat van: cornelis-b op 17-10-2016 23:28:18

Citeerhaha inderdaad! Het ergste is dat die niet eens met opzet was... Toen ik 'm wilde wissen, dacht ik, dat geeft eigenlijk pas goed weer met welke lage snelheid de auto rolt terwijl je de foto maakt...

Ik betwijfel of je wel zo langzaam liep te duwen als ik de foto zo bekijk liep je op top speed ;D ;D

neem maar van mij aan dat de combinatie 'top speed' en 'lopen' / 'fietsen' / 'rennen' voor mij in de categorie: "niet van toepassing" valt

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

t_w

Citaat van: Hiker op 05-11-2016 21:27:34
Mooi hoor. Nog vorderingen op dit vlak?

'Kuch'... Tijdens een poging om eens wat stof van dit blog af te blazen maar een even antwoord geven...

Euhm, ja een beetje :D

Januari van dit jaar nog wat car rig foto's proberen te maken, hebben destijds wel op Autoblog gestaan...
Even de 'wintersfeer' weer boven halen:

Verder nog nieuws?
Tja, begin dit jaar probleemloos door de APK.
Daarnaast met enige regelmaat brandstof bijvullen en dat was het eigenlijk wel  ;D

Begin dit jaar een redelijke verbouwing gedaan thuis. Asbest dakbeschot laten verwijderen, dakkapel en vaste trap naar zolder laten plaatsen en besloten om de afwerking binnen zelf te doen. Dat laatste was niet de meest verstandige keuze gezien de beschikare vrije tijd  ;D .
Vervolgens in april voor de tweede keer trotse vader geworden van een gezonde zoon! En daar gaat dan uiteraard de rest van de beschikbare tijd inzitten  :eusa_clap:

Brengt me direct naar het volgende, de MINI van de vrouw.
met 1 kleine smurf kan dat nog wel, maar met 2 is het woord 'praktisch' niet echt meer van toepassing...
Dus op zoek naar wat anders voor de MINI, met pijn in het hart. Het is gewoon echt een leuke auto...

Auto voor de vrouw en die heeft duidelijk andere ideeën over een auto dan ik.
Eisen:

• 'mooi'
  • klein
  • 5 deuren
  • 'mooie kleur'
Ik vond een nieuw type V40 wel mooi, maar die werd als 'te duur' bestempeld.
Tja, en dan kom je in een irrationele discussie over wel / niet mooi. En dat in combinatie met wat ik nog enigszins acceptabel vind en niet ;D. Want uiteraard heb ik ook wel allerlei irrationele vooroordelen over peugeot, renault, opel, ..., ...

Dat heeft deze week geresulteerd in de aankoop van een heuse Suzuki Swift!

En het is eigenlijk best een leuke auto!
Het is er eentje uit 2011, pearl (jaja  ;D ) white, het nieuwe model (2010-2017). En dat is mijn inziens wel een hele verbetering van het  'oude' model (2004-2010). Op het eerste oog lijkt het een facelift, maar schijnbaar een compleet nieuwe auto. Qua beleving is het in ieder geval een hele stap vooruit! Heb in beide gereden en daarna was het in no time duidelijk om voor het nieuwere model te gaan. En met de 5 deuren is het in en uit de auto tillen van de smurfen ook een stuk beter te doen  :eusa_clap:.
In de categorie humor: de voorste ramen zijn electrisch, de achterste niet. Maar daarnaast wel weer electrische spiegels én stoelverwarming voor :D
Ben benieuwd hoe de auto zich gaat houden!

Groet,
Thijs

razorx

Gefeliciteerd. Als ik een kleine auto zou willen staat die heel hoog op mijn lijstje. Mooi en het rijdt volwaardig.