Blogje van een rode T-5

Gestart door willem169, 18-03-2010 11:28:00

Vorige topic - Volgende topic

Rijns_t5r

benzine lucht bij vollast?????? dat duid toch meer op lekkage of een lek uitlaatspruitstuk.
ruik je het in de auto tijdens het rijden?

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Ludo

Citaat van: Rijns_t5r op 12-04-2010 11:40:20
benzine lucht bij vollast??????

Ik gok dat ie, niet met z'n neus in de motorruimte hangt als hij voluit gaat.

;D

peteRRR

Citaat van: Ludo op 12-04-2010 12:12:13
Citaat van: Rijns_t5r op 12-04-2010 11:40:20
benzine lucht bij vollast??????

Ik gok dat ie, niet met z'n neus in de motorruimte hangt als hij voluit gaat.

;D

Zal me niks verbazen  ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

willem169

Het is in de auto te ruiken ja.

Overigens heb ik ook het vage vermoeden dat mijn verbruik wat beter kan. Rij max 550 km op een tank, en ik rij geen korte stukjes en dan heb ik geen zware rechter voet. Moet beter kunnen toch?!

jrs2k3

Citaat van: willem169 op 12-04-2010 12:39:32
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif

Het is in de auto te ruiken ja.

Overigens heb ik ook het vage vermoeden dat mijn verbruik wat beter kan. Rij max 550 km op een tank, en ik rij geen korte stukjes en dan heb ik geen zware rechter voet. Moet beter kunnen toch?!

Rubbertjes van de injectoren zou ik ook eens controleren, deze willen ook nog wel verstaffen.

willem169

Goed punt, nemen we gelijk mee morgen.

willem169

Zo, hulde aan ET. Dank voor de goede lunch, goede service, goed advies en goed product ;)

Mede forummer gesproken die z'n C70 even liet fixen (veerpootrubbers). Weet z'n naam niet.

Verder natuurlijk dikke pluim voor deze

Geluid is behoorlijk hard als je boven de 2500 a 3000 rpm gaat. Dat vind ik jammer, maar, alles went zullen we zeggen.

willem169

Overigens is het benzine-lucht-probleem nog niet opgelost. Dachten het gevonden te hebben bij de brandstofpomp (één van de aansluitingen beter dichtgedrukt), maar dat hielp achteraf niet. Dus nog tips? Benzinelucht in de auto, waar moet ik het zoeken?

jrs2k3

Citaat van: willem169 op 13-04-2010 16:55:57
Overigens is het benzine-lucht-probleem nog niet opgelost. Dachten het gevonden te hebben bij de brandstofpomp (één van de aansluitingen beter dichtgedrukt), maar dat hielp achteraf niet. Dus nog tips? Benzinelucht in de auto, waar moet ik het zoeken?

Eeh Misschien het rubberen slangetje van de brandstof druk regelaar (die op de rail zit) en had je de rubbertjes van de injectoren al gecheckt?

En dat vraagt natuurlijk om een filmpje :D

Thys

Staat 'm mooi, die dubbele pijp!

Tav. die benzinelucht: Ligt er niet toevallig nog een losse benzinepomp in de kofferbak?  :eusa_shifty:

)()()sT

Citaat van: willem169 op 13-04-2010 16:46:36
Geluid is behoorlijk hard als je boven de 2500 a 3000 rpm gaat. Dat vind ik jammer, maar, alles went zullen we zeggen.

Citaat van: )()()sT op 11-04-2010 17:52:30
Bestel je er een setje oordoppen bij? ;D

Tja, ik had je gewaarschuwd. De looks zijn goed, het geluid niet.
Ik hoop dat je er aan went  :eusa_think:
Rogé heeft nog wel 2 dempers die we er bij hem onder wilden bakken  ;D

willem169

I know )()()sT ;) misschien is er iets met (een tweede?) demper te verzinnen.

@thyzerrr nee benzinepomp was voor de rest prima.

@jrs2k3 verder niet naar de injectoren (of de rubbers daarvan) gekeken vanwege tijd... als er iets mis is, dan neem ik aan dat het gaat om een slang die poreus wordt?

darius

andere eindstukken die verder onder de auto uitkomen en je probleem is opgelost (laatste keer dat ik het post ok  ;D) echt waar just try ...heel vet ziet het eruit mannen.... 8)
No show, only go.

willem169

En die heb jij ergens liggen?

KUKO (Rob)

C70 was ik stuur je wel een pb over de rubber mat . Gr. Rob.