Hoi, ik ben Ruubje!

Gestart door ruubje, 19-03-2010 17:40:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R o b

Een XCT-5R bumperklever!  :evil:


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

R o b

Kroesen heet zoiets..... ;D




wouter1220

Hey ruubje... mooie bak, maar dat wist je al!  :angel:
Rijd ook als een kanon... heb ik me laten vertellen  :eusa_whistle:

Freakybaby

Citaat van: R o b op 02-06-2010 12:07:57
Een XCT-5R bumperklever!  :evil:

http://i727.photobucket.com/albums/ww279/S40SpeedY/P1040361.jpg

Waar?  :P
Ik zie alleen 2 gele hokken die overduidelijk niet opschieten, en die trage cliooooo naar links gedwongen hebben  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

R o b

#35
Met een turbo heb je gewoon meer zelfvertrouwen Freek...hoef je niet telkens links!  ;) ;D

jrkalf

Hey, wat krijgen we nu? Is PWassink aan het versloffen? Dit is namelijk het eerste wat hij bij mij op de foto zag.

Ruubje, als ik de foto bekijk lijkt de dop (groen) van je expansievaatje (koelvloeistof vaatje) scheef te zitten. Als dat zo is en je ziet ook wat koelwater lekkage etc, vaatje vervangen. (kost ongeveer 25-30 euro, ex inbouwen.)

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Loezzie850

Hier in Groningen doen ze volgens mij niet aan CY's. Ik moet bekennen dat ik er nog nooit eentje in t wild heb gezien  :(

Freakybaby

Citaat van: R o b op 08-06-2010 12:22:29
Met een turbo heb je gewoon meer zelfvertrouwen Freek...hoef je niet telkens links!  ;) ;D

;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Lindert Bogers

Hej Ruubje,

Heb je deze auto in Steenbergen gekocht?

Grt The Doctor

The Saint

Nice  8) Succes R mee.
No shirt no shoes, no pinball

Ruup

Hey nog een Ruben ;) Mooie auto. Zuinig zijn op je CY :) Veel plezier ermee :eusa_clap:

Gr. Ruben

Lindert Bogers

Kijk aan, dit is de auto van IT geweest.

Deze heeft ook bij de 850club gezeten.

Dit is een erg goede auto, ben benieuwd wat ze jou hebben verteld als verkoop rede.

Vorige eigenaar wilde hem eigenlijk niet verkopen.(vorige eigenaar heeft hem bijna 5 jr gehad, daarvoor is hij geruime tijd van iemand geweest uit Roosendaal).

Enigste wat de auto heeft is een Rica Chip, 255 Pk aan de krukas.

Als je in contact wil komen met de vorige eigenaar hoor ik het graag via PB (hij is zelf wel benieuwd waar de auto is gebleven).

Alaindjie

Gefeliciteerd met deze enorm strakke bak. Een heel stomme vraag maar aan het begin wordt regelmatig gerefereerd aan CY ..... wat betekent dat ? Dacht cream yellow maar misschien is het het type ??

Ciao, Alain

Mr Rens

Citaat van: Alaindjie op 20-06-2010 00:18:42
Gefeliciteerd met deze enorm strakke bak. Een heel stomme vraag maar aan het begin wordt regelmatig gerefereerd aan CY ..... wat betekent dat ? Dacht cream yellow maar misschien is het het type ??

Ciao, Alain

Idd Cream Yelllow, de kleuraanduiding DOP is ook een kleuraanduiding Dark Olive Pearle als ik me niet vergis
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm