Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Emiel op 05-09-2011 21:02:58
Citaat van: Marc O. op 05-09-2011 20:52:35
Citaat van: Emiel op 05-09-2011 19:50:52
Citaat van: Misha op 05-09-2011 19:49:22
Citaat van: elianmars op 05-09-2011 19:10:03
Citaat van: Emiel op 05-09-2011 18:54:41
Citaat van: Misha op 05-09-2011 18:20:42
Iemand nog interesse voor een set Nivomats van een V70N ? 7 jaar ervaring en 200.000 km.
Officieel op de testbank nog helemaal in orde, geen roest en geen lekkages.

Ja...via dit forum verkopen, dan ga ik alvast de popcorn klaarmaken. :eusa_clap:

Nivomats zijn gewoon op na twee ton. De mijne zijn inmiddels ook ral.
Nog even sparen, want die krengen zijn stervensduur. Maar ik wil ze wel weer terug.
Nee hoor, op zijn ze zeker niet. Ze zijn Ral-by-design maar best in orde.

Emiel, ruilen tegen een S60 ?

WordHT lastig, die is vanmorgen op de post gegaan richting de Rectumlaan van Onrust. :eusa_eh:

Zoals ik je al eerder PB'de: ;D ;D

Wanneer kom je die S60 weer ophalen? Hij past hier namelijk niet in de kliko. Ik kan hem ook wel laten staan trouwens. Een schijthok zal zich in de Rectumlaan best thuisvoelen  :D

Laat maar staan, als de maden eruit komen dan moet je Misha maar even vragen waar je precies de reuzel overheen moiet draperen.

We twitteren er nog wel over, zoals ik je liet weten over de telex.

Je hebt m'n cavia er toch wel in gezet hè?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Emiel

Citaat van: Marc O. op 05-09-2011 21:06:39

In de:

- Reuzel
- Maden
- S60
- NT sticker
- Rectumlaan
- Tweet
- All of the above

?

Marc O.

Citaat van: Emiel op 05-09-2011 21:20:30

In de:

- Reuzel
- Maden
- S60
- NT sticker
- Rectumlaan
- Tweet
- All of the above

?

Ja, daarin bedoel ik inderdaad :D

elianmars

En het gaat weer eens nergens over  ::)

Heerlijk!!  ;D ;D

Emiel

Citaat van: Marc O. op 05-09-2011 21:31:03

In de:

- Reuzel
- Maden
- S60
- NT sticker
- Rectumlaan
- Tweet
- All of the above

?

Geen probleem, let er wel op dat je de Dice uit de cavia trekt na 3 dagen. Je weet wat anders gebeurd. :eusa_silenced:

Marc O.

Citaat van: Emiel op 05-09-2011 21:35:59
Citaat van: Marc O. op 05-09-2011 21:31:03

In de:

- Reuzel
- Maden
- S60
- NT sticker
- Rectumlaan
- Tweet
- All of the above

?

Geen probleem, let er wel op dat je de Dice uit de cavia trekt na 3 dagen. Je weet wat anders gebeurd. :eusa_silenced:

Als je het overdrukventiel een beetje tweakt dan knalt ie echt niet hoor, ook niet na een paar weken :eusa_sick:

Misha

Waarom ontaardt dit nu altijd weer in onzin ?

Stel voor dat ik een keer serieus wil praten of twitteren over het plaatsen van uitlaad nokkenassen op de inlaadkant van mijn kop, en daarna de kop wilt vokken ?

Nu snap ik dat ik dan ook mijn draagarmen moet keren en versterkte internals nodig heb van mijn vulpenbougies, maar wat dat dan weer doet met mijn Que Non verlichting ?

Zo jammer dit.. Volgende keer maar weer een rapport posten over mijn driehoeksuitlijning.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts

Citaat van: Misha op 05-09-2011 22:41:18

Stel voor dat ik een keer serieus wil praten of twitteren over het plaatsen van uitlaad nokkenassen op de inlaadkant van mijn kop, en daarna de kop wilt vokken ?

Nu snap ik dat ik dan ook mijn draagarmen moet keren en versterkte internals nodig heb van mijn vulpenbougies, maar wat dat dan weer doet met mijn Que Non verlichting ?

Zo jammer dit.. Volgende keer maar weer een rapport posten over mijn driehoeksuitlijning.

0900-1450

Ben

Als wij dan maar cijfers mogen uitdelen.
Ik geef vast een 7+ voor stijl

UserID6342

Citaat van: viking_in_shorts op 05-09-2011 22:59:14
Citaat van: Misha op 05-09-2011 22:41:18

0900-1450
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: en stichting Korrelatie wilt ook vast wel helpen ;D

Misha

Hi,
Mijn V70N 2.4i MT uit 2004 heeft wat kuren met zijn stationair.
Regelmatig 'dipt' het toerental teveel terug. Niet dat hij afslaat, maar op het moment dat je de koppeling intrapt voor bijv. een stoplicht valt de naald terug naar 500 rpm, om vervolgens weer even naar 850-900 rpm te springen en dan weer terug te zakken naar de 750-800 die normaal is.

Stationair toerental is dan verder stabiel, dus zwabbert niet.

Bougies zijn fruitig genoeg, motorloop is verder ook goed. Het is een model met een BOSCH ETM. Lambdasonde en MAF-sensor zijn 1 - 1,5 jaar oud en origineel.

Het verschijnsel is erger als ik met Airco aan rijdt of als ik rem/stuur en de koppeling intrap bij bijvoorbeeld inparkeren.

220.000 km en netjes onderhouden.

Iemand een idee waar ik het moet zoeken ? Gasklep en luchtfilter zijn brandschoon. (zelf gereinigd paar maanden terug) en ik kan geen vacuumlekjes ontdekken. Bougies zitten er nu een jaar en 15.000 km in en waren origineel 
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

zitten er ook foutcodes in ?

stationair regelaar op orde ?

elianmars

Ah, nog eentje die er last van heeft. De mijne heeft dat al sinds een half jaar. Ik dacht dat het misschien aan de tuning lag, maar nu ik jou er over hoor, zou het dus wel eens iets anders kunnen zijn.

viking_in_shorts

Mijn auto had er vorig jaar zomer erg veel last van. Ik heb toendertijd de ABS controller laten repareren in Limburg, 1 ABS sensor laten vervangen en 1 bobine vervangen. Sindsdien eigenlijk weinig tot geen last meer ervan ...

Maar mezelf kennende zal het wel niet gerelateerd zijn :eusa_think:

Freakybaby

Ik denk dat het je druklager is..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn