Nieuwe Primacy tov oude Primacy

Gestart door Misha, 04-06-2007 10:08:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Citaat van: v40pokemon op 03-06-2010 09:36:16
Mijn indruk is dat de pilot primacy slijtvaster is/was dan de primacy HP. Onder de TDI lagen de Pilot Primacy op de stuuras zo'n 65.000km (tot slijtblokje) en de HP hadden nog maar 3mm na 40.000km

+ 1
...The Nile isn't just a river in Africa...

FGG

Ik was erg te spreken over de oude Primacy op mijn 850. Mooi stil, slijtvast en goede grip. Ik heb ze destijds vervangen door nieuwe Primacy. Zelfde ervaring alleen aanzienlijk meer afrolgeluid.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jan piet

Heb bij mij gewisseld (Primacy's) voor een hoogsnelheidsprofiel (bij de TDI) omdat de gewone al thv Budel begonnen te juichen terwijl de rotonde toch pas echt bij Eindhoven lag. Was daar wel klaar mee, opgelost met overschakeling. Rij nu de laatste meters op winterrubber (in fact staat ie bij de garage  :eusa_wall:) en moet ik nog 1 setje achter met Pirelli's om zeep helepen. Voor gaat er alweer Primacy's onder achter nog even  niet  :-[. Misschien toch maar omwisselen: veiliger (beste banden op de niet aangedreven wielen) en sneller van die Pirelli's af.
gr, JP