de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

bedankt he  :)

ik doe ook wel rustig aan ik kan ook niet veel ben mooi versuft overdag door die medicijnen.

gelukkig kon ik er vandaag toch nog even er uit dankzei barry super man :eusa_clap:
word stapel gek als ik alleen maar thuis zit naar buiten te kijken naar mijn auto's dus was hard nodig ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

850estatetdi

Citaat van: ulkeman op 16-02-2011 23:11:49

ik doe ook wel rustig aan ik kan ook niet veel ben mooi versuft overdag door die medicijnen.

gelukkig kon ik er vandaag toch nog even er uit dankzei barry super man :eusa_clap:
word stapel gek als ik alleen maar thuis zit naar buiten te kijken naar mijn auto's dus was hard nodig ;D

geen punt volgende keer weer? :D

ulkeman

Citaat van: 850estatetdi op 16-02-2011 23:42:26
Citaat van: ulkeman op 16-02-2011 23:11:49

geen punt volgende keer weer? :D

prima was allang blij dat ik ff uit huis kon ;D

afdeling dalfsen

MVeldhuis

Ben je te lui om aan de auto te knutselen dan? Daar heb je nu wel mooi de tijd voor.

antraciet

Citaat van: MVeldhuis op 17-02-2011 17:28:31
Ben je te lui om aan de auto te knutselen dan? Daar heb je nu wel mooi de tijd voor.
Niet teruggelezen zeker? 8)

ulkeman

zo vandaag weer even een update hoe het er bij staat.

morgen gaat de auto naar de stallingsschuur, kan er denk ik voorlopig toch niks aan doen.
de 740 maar geschorst. ga de belasting niet geld gunnen voor dingen wat de weg niet opkomt voorlopig ;)
hopelijk verandert het snel maarja kwestie van afwachten...........

afdeling dalfsen

tom480

Balen joh!...
Nog steeds geen vooruitgang met de klachten ? :(
- R1200GS -

ulkeman

Citaat van: tom480 op 25-02-2011 17:30:09
Balen joh!...

nee elke dag nek/rug/schouder's die pijn doen en steeds hoofdpijn en bonken enzo.

heb daarom maar besloten om de 740 maar te schorsen omdat daar aan gesleuteld moet worden en hij haalt de apk niet zonder dat er wat aan gebeurd. dus vandaar heb ik dat zo gedaan.
de 850 gaat de stallingschuur in omdat die hier bij mij thuis buiten staat (heb de schuur vol met spullen liggen en dat moet eerst opgeruimd worden en kan die binnen staan, en dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren :P
en omdat ik geen zin heb om elke keer de vogel stront van de auto af te halen kan die mooi in de stalling staan om de vogel poep weken te laten zitten is ook niet goed voor de lak lijkt me.

afdeling dalfsen

jrkalf

Citaat van: ulkeman op 25-02-2011 17:36:56
Citaat van: tom480 op 25-02-2011 17:30:09
Balen joh!...

nee elke dag nek/rug/schouder's die pijn doen en steeds hoofdpijn en bonken enzo.

heb daarom maar besloten om de 740 maar te schorsen omdat daar aan gesleuteld moet worden en hij haalt de apk niet zonder dat er wat aan gebeurd. dus vandaar heb ik dat zo gedaan.
de 850 gaat de stallingschuur in omdat die hier bij mij thuis buiten staat (heb de schuur vol met spullen liggen en dat moet eerst opgeruimd worden en kan die binnen staan, en dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren :P
en omdat ik geen zin heb om elke keer de vogel stront van de auto af te halen kan die mooi in de stalling staan om de vogel poep weken te laten zitten is ook niet goed voor de lak lijkt me.
Vervelend Stephan,

Ik hoop dat je snel beter word.

Mocht je het nu niet overleven, mag ik dan je achteruitkijkspiegel kopen? ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

pwassink

K lees net dat je eindelijk je achterbumperbobbel kwijtbent geraakt stephan ..
aan een liefhebber nog wel ..  :evil:

Sterkte man ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BBS

Balen man! :(
Maar ik wens je toch heel veel beterschap en als je weer beter bent maken we wel een mini meet in Dalfsen. ;D
Wel rot dat het zo moet gaan....
Volvoloos....

ulkeman

Citaat van: BBS op 25-02-2011 20:45:12
Maar ik wens je toch heel veel beterschap en als je weer beter bent maken we wel een mini meet in Dalfsen. ;D

daar hou ik je aan help je graag met je xenon ;D
wel rot dat het bij mij zo moet maar het is helaas niet anders.

afdeling dalfsen

ulkeman

Citaat van: pwassink op 25-02-2011 20:40:02
K lees net dat je eindelijk je achterbumperbobbel kwijtbent geraakt stephan ..
aan een liefhebber nog wel ..  :evil:

Sterkte man ..

haha hij mag een achteruitrij camera hebbe  :evil:

afdeling dalfsen

BBS

Citaat van: ulkeman op 25-02-2011 22:06:43
Citaat van: BBS op 25-02-2011 20:45:12

daar hou ik je aan help je graag met je xenon ;D
wel rot dat het bij mij zo moet maar het is helaas niet anders.

Gaan we samen nog even een poosje in de lappenmand zitten :(
Misschien ook even gedachten wisselen over het monteren van een dakspoiler op de AWD. maakt een wagen toch helemaal "af" vind ik.
'k heb het ding helemaal nog niet maar ik wil hem er wel op hebben...

Beterschap nogmaals. ;)
Volvoloos....

UserID6342

Da's een stuk minder Stephan, sterkte en beterschap in ieder geval.