Achteruitrijlichten

Gestart door StoneCourt, 03-02-2004 13:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StoneCourt

De achteruitrijlichten van mijn 850 doen het alleen nog als ik de versnellingspook in zijn achteruit gedrukt houd. De schakelaar zal dus wel versleten zijn. Iemand enig idee wat dit grapje kan gaan kosten?
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Jeroentjuh

FF nieuwe sensor in de bak zetten, is zo gebeurd, zit bovenop de bak, luchtfilterhuis ff weg halen kun je er zo bij.

denjo

schakelaartje kost rond de 15 euro bij de BREZAN.
Montage kun je zelf wel .   :)

http://volvospeed.com/Repair/tranbackup.htm    ;D

Succes
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

StoneCourt

Thanx. Ik ga het eens proberen
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Fokke 01.01.005

Ik heb dezelfde klacht, achteruitrijlichten doen het alleen als ik de pook van de automaat in de R stand wat heen-en-weer haal.

Dus ik moet de PNP switch vervangen begrijp ik. Is dat trouwens dezelfde schakelaar die bij mijn auto af en toe stoort en de bak in de noodstand gooit?



AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

mathh

Citaat van: Jeroentjuh op 03-02-2004 18:36:54
FF nieuwe sensor in de bak zetten, is zo gebeurd, zit bovenop de bak, luchtfilterhuis ff weg halen kun je er zo bij.
Vraag eens aan Fokke, die was op de sleuteldag dat ding aan het vervangen. Was volgens mij niet zo eenvoudig (met uitzondering van het blok lag alles eruit)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

b0nkolok

Volgens mij is dit onderwerp twee maal op het forum gezet:

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=28;action=display;threadid=6358;start=0#msg97266

Het betreft hetzelfde probleem.

De remedie vergt inderdaad behoorlijk wat tijd en sloopwerk bij een automaat, voordat je erbij kan. Ik zal een PDF instructie naar je e-mailen.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

elkokko

Citaat van: b0nkolok op 08-11-2004 08:37:30

De remedie vergt inderdaad behoorlijk wat tijd en sloopwerk bij een automaat, voordat je erbij kan. Ik zal een PDF instructie naar je e-mailen.

JAN,

Zou je mij de instructie PDF svp ook willen sturen. Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn dank is groot!!

Michiel

s©ub@

ik graag ook een kopie in mijn mail? ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

911sap11

Helaas loop ik nu ook tegen dit probleem aan. Je zet hem in zijn achteruit. (automaat) De auto gaat overleggen en na een minuut denkt hij, vooruit dan maar.......achterlichten aan.  Graag ook een copie van het PDF mailtje in mijn postvak.

Gr. Remco

johan1989

Citaat van: denjo op 09-02-2004 10:35:52
schakelaartje kost rond de 15 euro bij de BREZAN.
Montage kun je zelf wel .   :)

http://volvospeed.com/Repair/tranbackup.htm    ;D

Succes

Die VolvoSpeed site is vernieuwd. Heb het artikel proberen handmatig op te zoeken maar ik krijg het niet voor elkaar:(
Hier het forum doorgespit maar niet echt nieuwe informatie.
Weet iemand het artikelnummer van die schakelaar? Of hebben ze die nogsteeds bij de Brezan? De kans lijkt me dan best groot dat ze je iets verkeerds meegeven..

widebody