rollenbank

Gestart door darius, 08-04-2010 10:36:51

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Misha op 09-04-2010 17:06:05
Citaat van: Chris op 09-04-2010 16:57:02
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn S60 doet. Hij is naar zeggen gechipt, maar ik zou dat wel zeker willen weten.

Meten ze ook de inspuiting en dergelijke? Als hij gechipt is weet ik niet door wie, en ik zou graag willen weten of de wagen niet te arm loopt of iets dergelijks. Wil geen risico dat het blok in de puin draait :eusa_think:
Te Arm ? Daar hoef je niet bang voor te zijn, je hebt volgens mij een wideband lambdasonde.

Van een 2.5T scheurt gewoon het cylinderblok bij teveel vermogen.

Dan is het interessant te weten of het blok teveel vermogen draait ;) alle gerenormeerde tuners die ik ken gaan volgens mij tot 240 pk.. Lijkt me dat dat dus wel goed zal gaan. Als het meer zou zijn wil ik er wat aan laten doen.

Misha

Citaat van: Chris op 09-04-2010 17:21:48
Citaat van: Misha op 09-04-2010 17:06:05
Citaat van: Chris op 09-04-2010 16:57:02
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn S60 doet. Hij is naar zeggen gechipt, maar ik zou dat wel zeker willen weten.

Meten ze ook de inspuiting en dergelijke? Als hij gechipt is weet ik niet door wie, en ik zou graag willen weten of de wagen niet te arm loopt of iets dergelijks. Wil geen risico dat het blok in de puin draait :eusa_think:
Te Arm ? Daar hoef je niet bang voor te zijn, je hebt volgens mij een wideband lambdasonde.

Van een 2.5T scheurt gewoon het cylinderblok bij teveel vermogen.

Dan is het interessant te weten of het blok teveel vermogen draait ;) alle gerenormeerde tuners die ik ken gaan volgens mij tot 240 pk.. Lijkt me dat dat dus wel goed zal gaan. Als het meer zou zijn wil ik er wat aan laten doen.
Beter direkt een T5 blok pakken dan..  ;D

Je moet weten waar je grenzen liggen, 2.5T is niet gemaakt om er maximaal mee te gaan stunten.

Hoe dan ook, te arm of te rijk is niet van toepassing als de sonde goed werkt, dus dat is een prettig gevoel. Tenminste, dat vond ik wel bij mijn 2.5T, is toch een beetje de grootste angst, zeker icm LPG.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

tom480

Effe On-topic ;D
Is alleen komen kijken ook goed i.p.v rollen ? :P
- R1200GS -

darius

Citaat van: tom480 op 09-04-2010 20:40:50
Effe On-topic ;D
Is alleen komen kijken ook goed i.p.v rollen ? :P

tuurlijk
No show, only go.

tom480

Okee :) Ga 't in de gaten houden.
- R1200GS -

fearless

Hmmm misschien wil ik ook wel ff rollen, ben toch wel nieuwsgierig wat de auto op dit moment doet.  :eusa_think:

darius

Ok ik ga mn licht opsteken bij de verschillende suggesties die ik hier gehad heb en laat jullie wat data horen en dan beslissen we gezamelijk wat voor ieder het best uitkomt ,ok ?

grtz DaRius
No show, only go.

850 Ra$ing

Citaat van: darius op 13-04-2010 16:17:20
Ok ik ga mn licht opsteken bij de verschillende suggesties die ik hier gehad heb en laat jullie wat data horen en dan beslissen we gezamelijk wat voor ieder het best uitkomt ,ok ?

grtz DaRius

Als het verhoeven word kom ik ook. Collega van mij is er ook geweest met zijn EVO 3, was er zeer tevreden over.

reneetje

We zijn er al eens geweest en is idd een aanrader........ :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23998.0.html
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

darius

Ik ga morgen naar verhoeven bellen..
No show, only go.

nickk.

darius

Verhoeven die rolt geen automaten ?? Dat zij die tenminste aan de telefoon ???
No show, only go.

Turbo-Geek

dat hoor je weleens vaker en ik snap nog steeds niet waarom .....
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

nielsmaneschijn

Als het inderdaad in het midden van het land is heb ik ook wel belangstelling! Even afhankelijk van wanneer een en ander gaat gebeuren.

nickk.

En JD (Jeroen Dik) Engineering? Is niet de meeste betaalbare, maar wel een goede bank!

Gr.
Nick