"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

maruska

koele kikker jij Marcel... *als je je auto rijdt* ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Met een jas aan in de auto vind ik ook nooit fijn, helemaal met mijn winterjas. Die is behoorlijk dik (voor zweedse winters). Dan de 1e paar km maar ff kou lijden
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: maruska op 18-01-2012 21:05:07
koele kikker jij Marcel... *als je je auto rijdt* ;D

Als de auto rijdt....  :eusa_shifty:

Thijs T5

Haha die van mij staat op 21 of 22 inclusief stoelverwarming die ALTIJD staat te gloeien..

Brrrr Heerlijk :)

Taranis

Citaat van: Thijs T5 op 18-01-2012 23:36:52
Haha die van mij staat op 21 of 22 inclusief stoelverwarming die ALTIJD staat te gloeien..

Bij mij ook hoor ;D
En jas uit, alleen als ik langer dan een half uur moet rijden. De eerste 20-25 minuten is 't steenkoud in dat hok!

Citaat van: beunmaat op 18-01-2012 10:47:07
Ja, volgens mij wel. Ik heb die wisselaar van daytonawim overgenomen. En volgens mij had hij hem ook in het dashnboard kastje zitten. Dat ding komt dus uit een s70.

Grappig, ik heb zo'n ding nog nooit gezien. Ik vind het bij die dingen in de kofferbak altijd beetje irritant dat je moet stoppen om cd's te wisselen. Dit is wel handiger :) ook al past het niet naast de 30kg rotzooi in mijn dashboardkastje

elianmars

Citaat van: Taranis op 19-01-2012 07:50:12
ook al past het niet naast de 30kg rotzooi in mijn dashboardkastje

Moet ik wéér m'n leesbril opzoeken  ::)  ;D

beunmaat

Citaat van: Taranis op 19-01-2012 07:50:12
Citaat van: Thijs T5 op 18-01-2012 23:36:52

Bij mij ook hoor ;D
En jas uit, alleen als ik langer dan een half uur moet rijden. De eerste 20-25 minuten is 't steenkoud in dat hok!

Citaat van: beunmaat op 18-01-2012 10:47:07
Ja, volgens mij wel. Ik heb die wisselaar van daytonawim overgenomen. En volgens mij had hij hem ook in het dashnboard kastje zitten. Dat ding komt dus uit een s70.

Grappig, ik heb zo'n ding nog nooit gezien. Ik vind het bij die dingen in de kofferbak altijd beetje irritant dat je moet stoppen om cd's te wisselen. Dit is wel handiger :) ook al past het niet naast de 30kg rotzooi in mijn dashboardkastje

Daarom staat hij bij mij ook op 24 graden, het is altijd bokkekoud in dat hok.
En de ecc staat op automaat, dus hij houd de temperatuur lekker vast. Het opendakje staat namelijk ook vaak open gekanteld!

Mijn dashboardkastje lag ook altijd helemaal vol met bende hoor..dat ligt nu door heel de auto verspreid ;D
Maar het is heel fijn dat je niet uit hoeft te stappen om een paar cds te wisselen. Het idee daarachter heb ik nooit echt begrepen.

SirRutte

Dat is voor mij toch de reden om geen originele big front te willen: Wie wil er nog CD's wanneer je je muziek gewoon op een USB stickje kan zetten?  :eusa_think:

Het ziet er mooi uit, maar is qua functionaliteit volledig achterhaald.

darius

No show, only go.

Piere

Citaat van: beunmaat op 17-01-2012 17:41:50
Ik heb het idee dat de auto wat beter doortrekt met het verse benzinefilter.
De oude zat er iig al heeeeeull lang onder.

Ja dat was bij mij ook zo, precies 5 pk meer  8) ;D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

beunmaat

Citaat van: SirRutte op 19-01-2012 11:47:40
Dat is voor mij toch de reden om geen originele big front te willen: Wie wil er nog CD's wanneer je je muziek gewoon op een USB stickje kan zetten?  :eusa_think:

Het ziet er mooi uit, maar is qua functionaliteit volledig achterhaald.

De ellende met die "aftermarket" radios is dat ze vaak veel te flitsend en opvallend zijn voor in een 850 interieur.
Daarom dus de keuze voor een wisselaar. Het is gewoon klote dat er geen originele radio is met USB

Citaat van: darius op 19-01-2012 12:04:40
Fotooo filter ??

darius! Ik heb hem gisteren open gezaagd, en dat filter was goooor! niet normaal.
Alleen waren de accus leeg van beide cameras, dus geen fotootje ;D

maruska

daarom heb ik de 901.. cd's voor en achter ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

Ik heb een parrot in mijn R met een stekkertje waar ik, USB, I-pod en MP3(4) aansluitingen op heb, en ja, ik heb de bigfrond radio er nog in zitten met cd wisselaar, dus ik kan zowel cd's, USB, i-pod en MP3 beluisteren in mijn auto ;D

beunmaat

Fotootje van vandaag, lekker over walcheren aan het cruisen geweest.
Schroefsetje is nog steeds niet binnen, komt pas in week 7! :(

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!