"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Wout,

Die trekhaak lekker laten zitten........

Houden ze ten minste een beetje afstand en passen ze op bij het inparkeren ;D

Ik vind dat ding ook geen gezicht maar heb er zelf inmiddels wel een onder de R gemonteerd, aangezien ik hem al eens naar voren heb zien schijven toen de buurman inparkeerde!  :eusa_wall: ben ik er nu wel blij mee. :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

JvW

Citaat van: arjenT5R op 08-10-2010 10:39:15
Ja ik ben toen ook bij dezelfde vent geweest, sympathieke kerel (wat vond ie van je bolide woot?)
maar uitlijnen doet ie idd alleen de vooras  ;D

Die bandenboer (in Middelburg) doet ook alleen maar de vooras hoor!
Verder bleek vandaag dat hij één van de spoorstangen wel los had gehaald om ze te stellen, maar deze niet meer had vastgezet!

Volgende keer ook maar eens Walraven proberen.

Trouwens leuke foto's bij het IJzeren torentje!

Geert-Jan

Bedoel je euromasters?

Ben daar wel eens geweest met een niet nader te noemen merk (vloeken in de kerk) en die werd wel degelijk vierkant uitgelijnd. :eusa_clap:
Was wel minstens 2 keer zo duur. :eusa_wall:

Volvo850Club lidnr.0504409

SirRutte

Hadden ze geen plakloodjes meer voor je nieuwe banden :eusa_think:

beunmaat

tsja... kan me er niet echt druk om maken wat voor lood ze erop doen.

Die velgen zijn toch alle 4 lelijk, en met mijn oude banden zat er ook gewoon slaglood op :-\
Toch maar eens sparen voor 4 mooie velgen  aangezien alle 4 de titans krom zijn :eusa_wall:

JvW

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 08-10-2010 20:45:31
Bedoel je euromasters?

Ben daar wel eens geweest met een niet nader te noemen merk (vloeken in de kerk) en die werd wel degelijk vierkant uitgelijnd. :eusa_clap:
Was wel minstens 2 keer zo duur. :eusa_wall:

Nee geen Euromasters maar de Bandenshop in Middelburg.
Prijs maakt me op een gegeven moment niet zoveel meer uit, als het maar goed gebeurt. Ik kan wel goedkoop uit zijn, maar als het dan maar half of niet gedaan is heb ik er ook niets aan.

beunmaat

Precies, liever goed..de prijzen liggen over het algemeen toch dicht bij elkaar.

Vandaag heb ik weinig gedaan.
Heb wel even mijn sierlijsten naast mijn voorruit opnieuw zwart gemaakt, aangezien die al helemaal afgebladderd waren.

Hier de kaal gemaakte sierlijst.

Opgeschuurd, ontvet en afgeplakt.

Netjes mat zwart gespoten.

en het resultaat, uiteraard heb ik allebei de kanten gedaan.

Weer een puntje gedaan, het word steeds een stukje mooier :P

Maar nu had ik eens een vraagje.
Als ik de auto ontgrendel gaat alles open zoals het hoort, behalve de linker achter deur.
Die blijft op slot. Ik heb het slot er al uit gehad..maar kon daar niks aan ontdekken.
Misschien het relais ofzo?? Iemand een suggestie?

arjenT5R

Doet de elektriek het al van die linker voor stoel?
Misschien hangt het samen? Een zogenaamde kink in den kabel?  ;D

Ik dacht dat je ook naar de bandenshop was geweest joh, maar het was slotbout  ;D
herken het nu ook op de foto  ;) hebben ze ook achteren uitgelijnd?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rogerV701998

Citaat van: beunmaat op 09-10-2010 19:38:56

Als ik de auto ontgrendel gaat alles open zoals het hoort, behalve de linker achter deur.
Die blijft op slot. Ik heb het slot er al uit gehad..maar kon daar niks aan ontdekken.

Ik had hetzelfde probleem. Oplossing was een ander slot monteren. Via het forum een slot voor weinig gekocht en dat doet het inmiddels 2 jaar prima.

)()()sT

Ik heb dat ook in de winter RA. Je ziet dat ook het pinnetje vertraagd op en neer gaat in vergelijking met de anderen. Heb het slot eens gesmeerd en toen liep ie wel weer mee.

Ander slot wil ik ook nog, zijn 850 of *70 verschillend btw?

Thijs T5

Ziet er weer netjes uit wouter,

En ow wat blinkt ie nog mooi:):)

Gr. Thijs

Ps misschien eens op zeer korte termijn naar Moergestel knallen? blokjesgril zou hem zeker niet mistaan denk ik ;)

UserID6342

Citaat van: rogerV701998 op 10-10-2010 06:49:08
Citaat van: beunmaat op 09-10-2010 19:38:56

Ik had hetzelfde probleem. Oplossing was een ander slot monteren. Via het forum een slot voor weinig gekocht en dat doet het inmiddels 2 jaar prima.
Idd, gewoon een ander slotje erin hangen en klaar is tie weer.

UserID6342

Citaat van: )()()sT op 10-10-2010 07:55:27
Ander slot wil ik ook nog, zijn 850 of *70 verschillend btw?
Ja zijn verschillend maar wel pas te maken, althans een 850 slot in een *70.  Andersom weet ik niet, nog nooit gedaan maar heb zelf zoiets als het ene past moet het erg raar gaan wil het andere niet passen dan.

beunmaat

mm ok...ik heb nog 2 deuren staan hierzo. Dus dan zal ik wel eens zon slot over knutselen.

Vanavond met thijs richting wout309t voor de dp en de radio ;D

Gisteren 600km op de klok gezet, was een heerlijk ritje.

beunmaat

Citaat van: arjenT5R op 10-10-2010 03:59:40
Doet de elektriek het al van die linker voor stoel?
Misschien hangt het samen? Een zogenaamde kink in den kabel?  ;D

Ik dacht dat je ook naar de bandenshop was geweest joh, maar het was slotbout  ;D
herken het nu ook op de foto  ;) hebben ze ook achteren uitgelijnd?

Allebei de stoelen doen het gewoon hoor, die heb ik met mijn magische vingers gefixt.
Achter hebben ze geloof ik niks gedaan, heb ik ook niet echt op gelet..stond meer met thijs te ouwehoeren :P

Maandagavond hebben thijs en ik bij wout309t de 3inch downpipe en de sc-805 opgehaald.

De radio heb ik er gelijk in geknald toen ik thuis was, en de downpipe ga ik zo doen.
Ik had al allerlei horrorverhalen gehoord over afbrekende tapeindjes bij de turbo, dus ik heb die van mij even goed met wd40 ingespoten.
Gisteren was ik nog een rondje gaan rijden, en toen kwam er super veel rook vanonder de motorkap.

Dat was de wd-40 die op de turbo gespoten was :P..

Alle bouten zijn goed gangbaar, dat heb ik gisteren al even gechecked.
Vanavond misschien fotos van de operatie