shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: Sbv op 12-07-2012 22:21:55
Frans Bauer staat ook klaar met de woonwagen  ;D  ;D
Ik ben al te laat voor "Toer de Frans" ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

)()()sT

Waar ga je naartoe?
Alvast een hele prettige vakantie!

jrkalf

Citaat van: )()()sT op 12-07-2012 22:28:52
Waar ga je naartoe?
Alvast een hele prettige vakantie!
Nabij Nijmegen, Wijchen. We gaan, helaas met wat mindere voorspellingen, proberen te genieten van de 7 dagen feest. (Neen, ik ga niet lopen)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

UserID6342

Welke camping sta je Jelle ?  Als je zin hebt in een bak koffie, kom maar langs.

jrkalf

Citaat van: Dirk342 op 12-07-2012 22:33:26
Welke camping sta je Jelle ?  Als je zin hebt in een bak koffie, kom maar langs.
Een boerencamping, het scharrelnest.

Ik kom zeker wel even kijken of ik ergens een bakkie kan doen in de week. Lijkt me wel gezellig.
shRek is verkocht!
---

UserID6342

Altijd welkom Jelle. Over 't Scharrelnest tot nu toe alleen maar positieve verhalen gehoord uit de buurt, schijnen erg vriendelijke mensen te zijn.

johnn54

Jelle, prettig(e) vakantie(tje).
En ehhh.......kleine tip....mocht je op enig ogenblik in je binnenspiegel het achterop komend verkeer kunnnen zien...............................dat is dan een mooi moment om (licht) in paniek te raken  :evil:  ;D  :eusa_whistle:

jrkalf

Citaat van: johnn54 op 12-07-2012 23:15:49
Jelle, prettig(e) vakantie(tje).
En ehhh.......kleine tip....mocht je op enig ogenblik in je binnenspiegel het achterop komend verkeer kunnnen zien...............................dat is dan een mooi moment om (licht) in paniek te raken  :evil:  ;D  :eusa_whistle:
Ik dacht dat dat het moment was dat ik de auto eindelijk naar de wasstraat had gebracht.... ;D

anyway, hier nog een fotootje van Maruska die langs kwam. Die wilde even de auto afmeten. Dus eerst even de auto gelijk gezet met de achterkant van de caravan:

En toen het geheel bekeken:

shRek is verkocht!
---

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

The Demon

Wat een klein autootje is dat zeg!

Groet,
The Demon. ;D

jrkalf

Citaat van: The Demon op 13-07-2012 22:42:52

Groet,
The Demon. ;D

Als ik het kramperen zat ben kan ik er altijd een klusschuur van maken :D
shRek is verkocht!
---

maruska

eindelijk een klusschuur voor de haagse posse !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

The Demon

En het (mobiele) haagse koffiehuis dan?
Moet ik mijn sleurhut daar dan maar voor opofferen?

johnn54

Citaat van: The Demon op 13-07-2012 22:42:52

Groet,
The Demon. ;D
Mijn collega's hadden het er ook altijd over wat ik nou met zo'n grote auto moest.
Ik heb ze toen de foto's van de roffel met de sleurhut laten zien.....dat ik dus helemaal niet zo'n grote auto heb.  :eusa_whistle:  ;D  ;D

UserID6342

Mooie caravan Jelle, veel plezier op 't Scharrelnest en ze hebben daar heerlijke jam en honing ;D ;D