shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

maruska

wensen of boodschappen ? zie Cas ;D

Wensenlijstje 2011:

* bobine en bobine kabel vervangen
    * Velgen voor de winter banden. Ik wil m'n Titans terug om de zomerbanden. -> neem een set voor beide seizoenen.. wel zo mooi :)
    * benzine circuit nalopen/vervangen -> benzinefilter al vervangen ?
    * remleidingen vervangen voor leidingen met een metalen buitenmantel
    * project: stoelverwarming schakelaars. Grin ->werken ze niet, of wil je er meer ? ;D
    * Veerpootbrug voor. Misschien ook achter, afhankelijk van de ruimte. ->ruimte zat, onder je dek.. zie ook de bananen in je buurt....
    * Remschijven, blokken en klauwen -> denk even goed na over de maat. 286 is origineel, maar een 302 is best aan te raden. groter kan ook, dan moet je meeliften op mijn eigen groupbuy ;)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 29-01-2011 11:53:39
wensen of boodschappen ? zie Cas ;D
:eusa_whistle:

Citaat van: maruska op 29-01-2011 11:53:39
    * bobine en bobine kabel vervangen
    * Velgen voor de winter banden. Ik wil m'n Titans terug om de zomerbanden. -> neem een set voor beide seizoenen.. wel zo mooi :)
    * benzine circuit nalopen/vervangen -> benzinefilter al vervangen ?
    * remleidingen vervangen voor leidingen met een metalen buitenmantel
    * project: stoelverwarming schakelaars. Grin ->werken ze niet, of wil je er meer ? ;D
    * Veerpootbrug voor. Misschien ook achter, afhankelijk van de ruimte. ->ruimte zat, onder je dek.. zie ook de bananen in je buurt....
    * Remschijven, blokken en klauwen -> denk even goed na over de maat. 286 is origineel, maar een 302 is best aan te raden. groter kan ook, dan moet je meeliften op mijn eigen groupbuy ;)

* Ja, setje titans voor beide is leuk, maar duur. ff kijken wat ik wil.
* Benzine cirtuit... brandstoffilter.. zit ergens bij de motor als ik me niet vergis. Dat is in z'n geheel in november met motor en al vervangen.
* Project stoelverwarming: komt zodra het geplaatst is, ik wil geen discussies hier..
* Veerpootbrug achter: laat eens zien bij jou.. vergeet niet dat ik een ringgastank heb liggen.
* Remschijven... het moet passen onder m'n titans. Die gaan er niet onder vandaan... dus schijven en klauwen. 320 is de max toch?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

brandstoffilter zit achter je rechterkant-/achteras, is een 1L fles cola, dat formaat
remschijven, hangt af van merk en type.. ik heb dus de volvo 320's, maar die zijn zowat niet meer te krijgen.. BBK gaat goed tot iets van 325, maar daar is de prijs ook naar. tevens moet je dan gaan kiezen of je de set wil die past onder je winterset (wat dat ook gaat worden)
veerpoot : zet maar koffie, dan drop ik wel ff langs in je straatje :) (of bel ff)
T-5R

cas

Citaat van: Ludo op 25-01-2011 20:14:42
Citaat van: jrkalf op 25-01-2011 20:08:01
zowel met de getunede als de standaard ECU software geen goede LPi brandstofwaardes terug geeft tijdens het rollen,

Oke duidelijk.
Ik had eroverheen gelezen dat je standaard software had laten inlezen.   :eusa_doh:

Het waren uiteindelijk dus toch 322 mini shetlanders i.p.v. paarden.  ;D  ;)

:eusa_whistle: ;D :eusa_shhh: :eusa_shifty:  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

Citaat van: maruska op 29-01-2011 12:18:15
brandstoffilter zit achter je rechterkant-/achteras, is een 1L fles cola, dat formaat
remschijven, hangt af van merk en type.. ik heb dus de volvo 320's, maar die zijn zowat niet meer te krijgen.. BBK gaat goed tot iets van 325, maar daar is de prijs ook naar.
veerpoot : zet maar koffie, dan drop ik wel ff langs in je straatje :) (of bel ff)

minimeet dan? lust ook wel koffie... brandstoffilter.... das ff brandstof slikken  ;D  knelkoppeling staat onder druk.
brugklusje ....  maar kan ook best op straat.  :)

jrkalf

Citaat van: maruska op 29-01-2011 12:18:15
remschijven, hangt af van merk en type.. ik heb dus de volvo 320's, maar die zijn zowat niet meer te krijgen.. BBK gaat goed tot iets van 325, maar daar is de prijs ook naar. tevens moet je dan gaan kiezen of je de set wil die past onder je winterset (wat dat ook gaat worden)

Koffie is een druk op de knop per kopje (Nee, geen senseo of nespresso troep... denk RICA). Zit toch aan huis gebonden. De kleine is aan het uitzieken.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

kijk ! dat zijn de pica's !
ik moet zeggen dat die oude van jou eruit zag alsof die nooit vernagne is geweest Cassie..

Cas, zie je zo bij Jelle dan ? ;D
T-5R

cas

gezellig! zie jullie daar zo? Jelle? is dat oke?

Thijs T5

Volgens mij mis ik weer alle gezelligheid vandaag:P

Veel plezier allemaal haha.

Zo zie je de filters niet vaak meer, Kun je nagaan hoe schoon onze benzine tegenwoordig is!

Groet Thijs

maruska

Thijs, sluit aan als je wilt hoor.. moet je nu wel ongeveer op pad gaan ;)
T-5R

Thijs T5

Volgende keer ben ik er zeker bij! Lijkt me gezellig, weer is super vandaag.
Maar heb vandaag "verplichtingen"  in het limburgse land... :):):)

Nogmaals veel plezier en volgende keer kom ik zeker langs!

Groet Thijs

jrkalf

Kuch, hoe vol wil je m'n huis proppen? hahaha
anyway, Mark en Cas wippen ff langs... kunnen we het vast ff over auto's hebben :)

shRek is verkocht!
---

maruska

mooi weer, de auto's zo bij elkaar te zien, alleen vergeten even een leuke foto te maken met de pisang mix ;)
stripjes bij je ramen zien er echt netjes uit Jelle, ook maar weer op de wishlist zetten.
KVS kunnen we binnenkort aanpakken, ik heb volgens mij nog genoeg slag voor achterkant blok, en klemmetjes. En anders scoren we die gelijk op de weg naar Uden, bij Biesheuvel..
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 29-01-2011 16:16:57
mooi weer, de auto's zo bij elkaar te zien, alleen vergeten even een leuke foto te maken met de pisang mix ;)
stripjes bij je ramen zien er echt netjes uit Jelle, ook maar weer op de wishlist zetten.
KVS kunnen we binnenkort aanpakken, ik heb volgens mij nog genoeg slag voor achterkant blok, en klemmetjes. En anders scoren we die gelijk op de weg naar Uden, bij Biesheuvel..

Psies, dat is zo aangepakt. Voorts even kijken in hoeverre dat gaat lekken tijdens het vervangen en hoeveel ik moet ontluchten erna. Ik neem aan dat het met vrij weinig lekkage te doen is.
shRek is verkocht!
---

maruska

kwestie van op de brug, bak eronder en aftappen aan de onderkant.. geen verlies dus. dan kunnen we gelijk de andere slangen meepakken als je wilt. nieuw blok, oude(re) slangen... not an option :)
T-5R