shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: RATFINK op 03-04-2011 18:59:50
Vandaag toevallig bij Jelle op de stoep terecht gekomen en net je hele topic doorgelezen  :o

Aardig wat gebeurt met shRek en hij ziet er mooi uit zeg  :eusa_clap:
Balen dat ik niet even met de R was gekomen, binnenkort maar eens langs rijden.
Ouwe rammelbak ;D
Ooit wordt het nog eens een echte Lolvo. :eusa_whistle:

Er is aardig wat gebeurd, maar het was ook wel nodig. Rustig aan maken we er een leuke auto van.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

en tegen die tijd komt er vanzelf een ADO kleur auto bij ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Zo, vandaag even met zoonlief bezig geweest aan het aanrecht.. Veel plezier met sop en borstels  ;D
Vanavond echte grote EOS foto's, maar hierbij vast een iPhone voorproefje.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Sbv

jrkalf

Citaat van: Sbv op 04-04-2011 12:25:42
Mooi stuur, wel even wat scheren
flink scheren zelfs, ik moet alleen nog even aan een scheerapparaatje komen. Cas heeft er eentje liggen, dus binnenkort even langs.
shRek is verkocht!
---

jrkalf

Het was weer mooi weer vandaag! Dussss gelijk aan de lijnolie gesnoven: *(klik voor high-res)*

Helaas was er niet genoeg ruimte om de auto ook even andersom te parkeren, morgen de voorbumper doen.
Helaas is wel een stuk afgebroken van m'n sierstrips. Het voorste stukje net voor de bestuurdersstoel :(
Het klipje dat normaal in het plaat zit is blijkbaar moe hard geworden en afgebroken. *(klik voor high-res)*

Ook maar even de auto van vrouwlief meegenomen. Nee, ik weiger de auto nog steeds te wassen. Dat kan ze prima zelf. Ik doe alleen de lijnolie: *(klik voor high-res)*

Alcantara wasserij:
Alsof dat niet genoeg was, ik heb vandaag mijn eerder vermeldde projectje afgemaakt. Ik heb toevallig een tweede T-5R stuur en wilde er eens mee experimenteren om te kijken of ik het Alcantara wat mooier kon maken. Ik las al diverse tips en kreeg er ook al diverse tips van mee, maar nog nooit iemand gezien die het ook ECHT heeft gedaan. Dus dan maar zelf doen...

Het startpunt was een oud T-5R stuur. 15 jaar aan vettige handen hebben er voor gezorgd dat het geheel een glad en glimmend uiterlijk hebben gekregen. (best wel goor eigenlijk.... VIJFTIEN JAAR aan vettige handen vol bacteriën): *(klik voor high-res)*

Sopje: *(klik voor high-res)*

spoelen: *(klik voor high-res)*

Drogen: *(klik voor high-res)*

Scheren: *(klik voor high-res)*

En dan krijg je dit.. het Alcantara wint het van een wat oudere kledingtondeuse: *(klik voor high-res)*

Zoals je hierboven ziet is het middenstuk er uit geknald. Ergens kwam er een dikke pluis klem te zitten, heeft het metaal verbogen en het mesje heeft het metaal mooi meegescoren :(

Vandaag even een nieuwe gehaald en mezelf uiteraard niet laten verslaan door een stukkie Alcantara. Nieuwe tondeuse, nieuw gevecht, ronde 1: *(klik voor high-res)*

Ronde 2: *(klik voor high-res)*

shRek is verkocht!
---

maruska

netjes Jelle !

btw, jij komt toch ook naar het lustrum toe ? afstand my ass ;D
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 09-04-2011 21:16:15
netjes Jelle !

btw, jij komt toch ook naar het lustrum toe ? afstand my ass ;D
Ik denk het niet... afstand, mogelijk. Eens kijken of ik thuis weg kan, even uitzoeken in welke week ze examens heeft.
geen twee dagen, misschien een uurtje of 2.

9 uur 's ochtends vertrekken, om 12u aankomen om 14u wegrijden en om 17u thuis... daarna de hens in de bbq..
shRek is verkocht!
---

Jeff

Jelle, ziet er goed uit! Maar het T-5R stuur heeft toch net als het R stuur ook een kleur aan de onderkant normaal of niet? Hoe heb je dit gedaan dan, want dit is geen origineel alcantara toch of wel? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjenT5R

Citaat van: Jeff op 09-04-2011 22:42:53
Jelle, ziet er goed uit! Maar het T-5R stuur heeft toch net als het R stuur ook een kleur aan de onderkant normaal of niet? Hoe heb je dit gedaan dan, want dit is geen origineel alcantara toch of wel? :)

Godver jeff... hoe lang zit je nou al iedere dag op het forum te spammen
je zou eens wat kunnen proberen te lezen.....

T-5R heeft een stukje alcantyfus en een R heeft een stukje grijs leder achtig iets....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jrkalf

Brrrrrrrr, vergelijk me niet met een R. R'en zijn heel mooi, maar zijn anders dan een T-5R.
Een T-5R heeft origineel een zwart Alcantara onderstuk...
shRek is verkocht!
---

Jeff

Citaat van: jrkalf op 09-04-2011 22:50:17

Brrrrrrrr, vergelijk me niet met een R. R'en zijn heel mooi, maar zijn anders dan een T-5R.
Sorry heren, dat wist ik dus echt niet... Is mij eerlijk gezegd ook nog nooit opgevallen dat dit origineel alcantara was...  :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jrkalf

Citaat van: Jeff op 09-04-2011 22:52:15
Citaat van: jrkalf op 09-04-2011 22:50:17

Sorry heren, dat wist ik dus echt niet... Is mij eerlijk gezegd ook nog nooit opgevallen dat dit origineel alcantara was...  :eusa_think:
was?

Ook na deze wasbeurt is het nog steeds het originele Alcantara ;D
shRek is verkocht!
---

jrkalf

Na aanleiding van m'n kapotte sierstuk gisteren even 2 nieuwe clipjes (1 setje) besteld zodat ik het sierstuk weer vast kon zetten.

Onderdeel: 6806505, kosten € 2,20 excl btw.
shRek is verkocht!
---

maruska

T-5R