shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: jrkalf op 24-05-2011 22:14:44
(Ludo weet wel wat er gebeurd als je de sensor aanraakt met een doekje of wattestaafje. ;D)

Ja, de fiets van stal halen.  :eusa_wall:
;D

jrkalf

Citaat van: Jack v op 24-05-2011 22:34:50
Ben benieuwd laat het effe weten wat je ervaring is.
Uiteraard. Maar vooropgesteld om teleurstellingen te voorkomen bij mensen:

WONDERMIDDELEN BESTAAN NIET!!
Maar als het kreng alleen een beetje vuil is, dan werkt dit prima om het schoon te maken. Een bekende van me heeft het vorige week gedaan in z'n GLT en die heeft het idee dat de auto een stuk beter loopt.

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jrkalf

Eerste testresultaat positief.
LMM gewisseld vandaag en m'n eerder vermelde kwaaltje lijkt weg. Nu een tijdje met de auto gaan rijden en kijken of het echt weg is.

het kwaaltje wat ik had is dat ik met een koude motor wat schommelend optrek. Ik rij 300m om op een rotonde driekwart te gaan en dan zo rond de 2500rpm het gas in trap om rustig aan 50-60 te rijden. Dan ging ik schommelend in snelheid omhoog. Dat leek nu te zijn verdwenen. Verdere tests moeten het uiteindelijke antwoord gaan geven.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

je moet gewoon meer kilometers draaien met die nieuwe motor van je ;D zoals bijvoorbeeld naar Sevenum.. gemiste kans ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 25-05-2011 17:21:19
je moet gewoon meer kilometers draaien met die nieuwe motor van je ;D zoals bijvoorbeeld naar Sevenum.. gemiste kans ^^
zoals morgen weer een rondje Nijmegen en meermaals per week richting Utrecht? ;D
Ja, de kilometers zitten er wel in hoor.
shRek is verkocht!
---

maruska

ow, weer druk aan de slag ? wanneer kan ik je spotten dan richting utrecht ?
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 25-05-2011 18:03:46
ow, weer druk aan de slag ? wanneer kan ik je spotten dan richting utrecht ?
morgen af 06:30 kom ik de A12 af richting ubbergen.
shRek is verkocht!
---

maruska

oef, ik ga op pad naar vught, zelfde vertrektijd ongeveer :)
T-5R

jrkalf

Citaat van: maruska op 25-05-2011 18:12:57
oef, ik ga op pad naar vught, zelfde vertrektijd ongeveer :)
Dat is iets wat de andere kant op Mark.
Rij je via de A12/A2 of via onderlangs? Ik ga over de A12->A2 en dan links af richting Nijmegen ergens..
shRek is verkocht!
---

Ludo

Dat is allezins een positief bericht, over dat wondermiddel schoonmaakproduct.   :D

jrkalf

Citaat van: Ludo op 25-05-2011 21:23:18
Dat is allezins een positief bericht, over dat wondermiddel schoonmaakproduct.   :D

Deels natuurlijk. Het is een andere LMM welke is schoongemaakt.
Als nu blijkt dat deze LMM een week goed functioneert (Ik moet deze week nog iets van 700km rijden, dus dat is wel voldoende) dan zal ik de oude LMM ook even onder handen nemen. Al lijkt deze LMM wezelijk anders dan diegene die ik er in heb gedaan.

Ze hebben beide het zelfde hoofdnummer van Bossch, maar het subnummer is anders. Degene die in de auto zat had ook een half metalen behuizing aan de binnenkant zitten en degene die ik er nu in heb gestopt was geheel van plastic.

Ter illustratie:

De oude LMM: *Klik voor Highres*

De schoongemaakte LMM: *Klik voor Highres*

Je ziet bij de bovenste LMM aan de binnenkant duidelijk een stukje metaal glimmen, bij de onderste is dit gewoon plastic zoals ik het heb kunnen waarnemen.
shRek is verkocht!
---

Ludo

Het subnummer is het Volvo onderdeelnummer.
Wellicht door de jaren gewijzigd.
Als de auto het maar doet...  :D

jrkalf

Citaat van: Ludo op 25-05-2011 22:26:59
Het subnummer is het Volvo onderdeelnummer.
Wellicht door de jaren gewijzigd.
Als de auto het maar doet...  :D
Precies.

Testresultaat, vandaag 300km snelweg kilometers op de teller gezet. Beestje doet het lekker. Voel weinig verschil, maar misschien was de oude in nog niet zo'n slechte staat..... ;D
shRek is verkocht!
---

MVeldhuis

Of ze zijn gewoon allebei bagger ;D