shRek! Oud lijf, jong hartje

Gestart door jrkalf, 08-04-2010 19:09:22

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: Vulk op 21-02-2011 20:47:48
Meer foto's graag! ;D
Sorry vulk, ik heb er niet veel meer. In ieder geval geen propere foto's.

Op herhaling dan nog even.. een shot van die wielkast sierkapjes...
Voor:

Na:

Let wel dat het vertekend omdat ik de "voor" foto's buiten heb geschoten.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

louwrens

hej erg bedankt voor de info!

ga zekers in deze weken aan de slag!!

heeel mooi uitgelegd! ;D

louwrens

dus kan ik nu bij de leerlooier in denhaag via de webwinkel de kleur 460 bestellen?
of moet ik er heen met met een staal van mijn interieur?

jrkalf

Citaat van: louwrens op 21-02-2011 22:50:03
dus kan ik nu bij de leerlooier in denhaag via de webwinkel de kleur 460 bestellen?
of moet ik er heen met met een staal van mijn interieur?

ff nog een keertje teruglezen.. 460 is niet de kleur. Pas op!
Ze heeft mijn kleur op het oog gemengd, dus het is geen standaard kleur geworden. Het is misschien een hele of een halve tint.. maar pas er mee op.. je gaat wel kleurverschil zien tussen de delen. Voor het bijstippen wil je dat niet. Indien je je hele interieur opnieuw gaat verven, dan kan ik de kleur die ik heb gebruikt wel exact opvragen voor je... ik moet toch nog even langs de leerlooier voor de rest van m'n bekledingsproject. Dan geef ik jou daarna de contact gegevens door en als je heb belt weten ze gelijk wie je bent en waarvoor je belt.

Jelle

p.s.... dokkum.. daar kom ik toch zeker 1x per jaar, de groeten aldaar.. tot van de zomer. Dan komen we de super.. och nee, de Jumbo daar weer beroven op reis naar Lauwersoog.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

louwrens

oke dat zou super zijn!
alleen snap ik ff niet hoe je die kleur dan op kan vragen? want hij wordt toch op het oog gemengd!
is het zo dat je meer verf nodig hebt gewoon bij kunt bestellen, of moeten ze het dan weer op kleur mengen aan de hand van je interieur?
heb wel wat over voor een mooi interieur! niet dat hij erg versleten is :-[
maar wel toe aan een beurtje 8)

ps dokkum is indd leuke lokatie in het verre noorden!
wat te doen in lauwersoog? sportvissen?

gr louwrens

louwrens

of vakantie natuurlijk het is daar wel mooi! kom er elke zondag ;D

jrkalf

Citaat van: louwrens op 22-02-2011 08:48:54
of vakantie natuurlijk het is daar wel mooi! kom er elke zondag ;D
Schoonouders wonen in Lauwersoog. De rest van de schoonfamilie woont in Dokkum.

Bij de Leerlooier houden ze de menggegevens bij van kleuren die ze uitleveren en mocht het ontbreken dan ik heb nog voldoende verf om er een replica mengsel van te maken.

shRek is verkocht!
---

louwrens

aha oke

ja ik snap um!

ik ben schilder en kleuren mengen komt nogal heel precies!
maar daar zit ik bij de leerlooier niet over in

dus het valt wel te regelen dat ik met jou menggegevens aan die verf kan komen!
want om er heen te rijden is nogal een eind!
of ik moet er ff een uitje van maken 8)

jrkalf

Zeg het maar, wil je 100% origineel, dan moet je forumlid "R O B" aanspreken. Mijn kleur ga ik sowieso even opvragen. Ik vind de kleur allemachtig prachtig.

Zo even wat documenten typen en intussen de delen even in de beschermer zetten.
shRek is verkocht!
---

louwrens

ik vind die kleur van jou ook heel mooi!

heeft geen haast hoor hij staat nu in de garage te wachten op de zomer 8)

denk dat ik het interieur rond eind maart eens ff onder handen ga nemen

R o b

Citaat van: jrkalf op 20-02-2011 22:07:27
Citaat van: R o b op 20-02-2011 22:05:39
Citaat van: )()()sT op 20-02-2011 22:00:24
Als ik die 850 rijdend krijg wil ik evt. ook zo'n dash met donkere deurpanelen  :eusa_angel: :D

Zo niet jij dan wel iemand anders! Ringen met die bak!
Het kanon van Nootdorp denkt er anders over. Die wil z'n lieve motortje toch nog wel even heel houden. Er zit pas 5700km op..... ;D

Haha, en dan te bedenken dat mijn motortje bij 1500 km al 12 ringrondes had gemaakt.  ;D Lekker warmrijden en goed onderhoud gaat ie zeker de 300k km halen!

jrkalf

Citaat van: R o b op 22-02-2011 10:49:25
Citaat van: jrkalf op 20-02-2011 22:07:27
Citaat van: R o b op 20-02-2011 22:05:39
Citaat van: )()()sT op 20-02-2011 22:00:24
Als ik die 850 rijdend krijg wil ik evt. ook zo'n dash met donkere deurpanelen  :eusa_angel: :D

Zo niet jij dan wel iemand anders! Ringen met die bak!
Het kanon van Nootdorp denkt er anders over. Die wil z'n lieve motortje toch nog wel even heel houden. Er zit pas 5700km op..... ;D

Haha, en dan te bedenken dat mijn motortje bij 1500 km al 12 ringrondes had gemaakt.  ;D Lekker warmrijden en goed onderhoud gaat ie zeker de 300k km halen!

Dat is waar, maar de vorige eigenaar heeft de "oude" motor in 50-60dkm kort en klein gereden door hem verkeerd te tunen en veel te schraal te laten rijden. Was iemand die wel van de stoplicht acties en iemand van het digitale gaspedaal.

Aangezien mijn motor (jaja... oud lijf, maar jong hartje) toch helaas 4500 km op die vage tunings troep heeft gelopen vraag ik me wel eens hard op af wat voor schade dat met zich mee heeft kunnen brengen.. of hoe lang het nodig heeft om in een normale bedrijfspositie te komen. Zogezegd, het liep veel te arm op LPG en benzine, maar nu smeert het weer goed omdat de lpg waardes weer normaal zijn. (benzine wordt nog aan gewerkt)...

al heb ik er al weer bijna 2200km op zitten sinds die tijd.

Ik heb geen flauw idee...
shRek is verkocht!
---

)()()sT

En toch snap ik nog steeds niet waarom ie op gas wel goed loopt en benzine niet... Aangezien de LPe de waardes vqn de ECU oppikt en iets bewerkt.
Komt goed ;)

maruska

"Komt wel goed schatje" ;D (zie ook reclame van die drinkshizzle)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Citaat van: )()()sT op 22-02-2011 11:10:34
En toch snap ik nog steeds niet waarom ie op gas wel goed loopt en benzine niet... Aangezien de LPe de waardes vqn de ECU oppikt en iets bewerkt.
Komt goed ;)

Joost, it's so simpel:
LPG loopt over het hele traject van toeren gebied goed. Daar is de auto ook goed op afgesteld door Mesman.
Benzine loopt niet over het gehele traject, maar een deel van het traject goed, zegge ongeveer van 0rpm tot 4000rpm. Daar boven wordt het mengsel te arm (AFR meting). Het vermoeden bestaat dat de benzine pomp niet krachtig genoeg meer is om goed aan te leveren.

Zoals Ludo (ik zal hem eens voor zijn) al riep, brandstoffilter vervangen en dan de benzine druk meten.
Meten is weten, daarna waar nodig de benzine pomp vervangen.
shRek is verkocht!
---