Remschijven

Gestart door beunmaat, 12-04-2010 01:23:02

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Origineel Volvo 302 schijven en blokken gaat prima, rij er nu 85.000 km mee met de R (MT), zonder slingering in de schijven of andere narigheid.

gRoet
eRik

nickk.

Citaat van: Erik_M. op 14-04-2010 12:46:25
Origineel Volvo 302 schijven en blokken gaat prima, rij er nu 85.000 km mee met de R (MT), zonder slingering in de schijven of andere narigheid.

gRoet
eRik

Hangt er vanaf hoe je er mee omgaat.  ;D

capri

Na een half jaar weer trillen bij het remmen met brembo sport max.

Nee dus

arjen850

Citaat van: KIM op 13-04-2010 18:22:19
Ik wel met het standaard Brembo.
Ik wil het niet meer op mijn auto hebben. Elke keer dat gezeur met slingering in de schijven na verloop van tijd.
Ik ga denk ik voor origineel.
Misschien is dat HC ook een idee.

Ik kocht mijn R met vrij nieuwe originele schijven,die bevielen niet(krom)..
Toen overgestapt op 302 van delphi,dat was niet zo'n beste keuze,na een duizend of 4 gereden te hebben waren ze al krom,en echt kheb geen noodstop gemaakt,zijn zelfs niet echt heet geweest.. Ben daarna overgestapt op geperforreerde pagids(ook 302),knetter duur maar o wat remt dat loep en loep zuiver.. O ja in combinatie met jurid remblokken..

pwaes

Ik heb een halfjaar geleden orig. 302 van Volvo gemonteerd, incl. Volvo remblokken. Heb maar een 10v, wel automaat en heb de vaart er af en toe goed in. Zo nu en dan goed in de ankers vanaf 160-170 is geen uitzondering (A28 's avonds elke dag). De schijven doen het nog erg goed. Evenals de blokken. Niet krom en inmiddels ongeveer 30k verder.

sas

Citaat van: KIM op 13-04-2010 18:22:19
Ik wel met het standaard Brembo.
Ik wil het niet meer op mijn auto hebben. Elke keer dat gezeur met slingering in de schijven na verloop van tijd.
Ik ga denk ik voor origineel.
Misschien is dat HC ook een idee.

mee eens rubbish
Schiet je niks mee op
302 scheelt wel iets